saako kadulla pitää vapaasti toista mietä kädestä ja pussailla? ettei katota kieroon
onko mikkeli homomyönteinen
27
520
Vastaukset
- Inside Jobs
Homo saa Mikkelissäkin olla mutta sitä ei saa näyttää julkisesti; ainakin naimisissa olevat miehet tai heterolookkia ylläpitävät alkavat karttaa seuraasi.
- Leder Hose
AMK:ssa homoudesta on hyötyä. Siellä nahkahousut on IN. Monet opetkin asuvat Nahkahousuntiellä!
- jöötipetteri
Mä pussasin joskus Laajalammen siwan edessä mun poikaystävääni niin löivät nenän niskaan. Että eipä ole kovin hyviä kokemuksia mulla suvaitsevaisuudesta. :(
- asdsddghjjjjjjjj
ainakin eräs tuntemani homo ahdistui täällä asuessaan ja muutti helsinkiin.
- etähomo
mitä amk:hon tuleminen homona olemiseen kuuluu? Ei homo-opistoja taida olla olemassa. Siten se homous vaikuttaa, että tänne ei parane tulla homona eikä muutenkaan. Tämä on psereikä, jossa ahistaa eikä väliä, onko kotiäiti tai juoppo.
- N. OrmaaLI
Mikkeliin ei tarvitse tulla enää yhtään lisää !!! Luonnotonta pervoilua !
- hoo2oo
Ihan sama kunhan et ole hihhuli. Uskovaisuus on sairaus.
http://www.tiede.fi/keskustelu/39053/ketju/uskovaisuus_kuriin_laakkeilla/sivu/1- Salahetero
Mikkeli on skandinavian kaappihomomyönteisin kaupunki tällä vuosikymmenellä.
- hetero herttua
Salahetero kirjoitti:
Mikkeli on skandinavian kaappihomomyönteisin kaupunki tällä vuosikymmenellä.
Hinttareiden kuningas homo veke johtaa teidät ikuiseen häpeään
- homotus sapiens
Minkä takia tuo aloittaja-aaliö ei mene Mikkeliin kokeilemaan vaan homo-provo viestejä kirjoittelee?
Vastaavia viestejä taitaa olla miltei joka kaupungin kohdalla...- Arvatkaas,
mistä homoviestit oikein tulevat. No vapaamuurarikirjoittelija Pia Räksyn koneelta tietysti. Mistäs muualta. Se on kuulkaas niin homppeleiden perään ettei malta olla hakematta vahvistusta itseltään tälläkään palstalla.
- kerroppas
Arvatkaas, kirjoitti:
mistä homoviestit oikein tulevat. No vapaamuurarikirjoittelija Pia Räksyn koneelta tietysti. Mistäs muualta. Se on kuulkaas niin homppeleiden perään ettei malta olla hakematta vahvistusta itseltään tälläkään palstalla.
Miksi nainen on kiinnostunut homoista?
- no ei
Kannattaa muuttaa Helsinkiin tai Tampereelle.
- mikkelin gay
Maihinousukenkiä käyttävät kaljupäät saattavat aluksi katsoa kieroon,mut se on vaan mustasukkaisuutta pojilla on oma pieni homorinki,vapaa rakkaus ja silleen, mut kun pääset sisäpiiriin niin oikein lutusia poikia ovat.
- poogans
kannattaa liittyä poopgunseihin
- Gay <3
Kaikki on homoja.
- yök yök yök hiiteen
Ei taatusti ole homomyönteinen, turpiin tulee. Todennäköisesti.
Ja onneksi ei myöskään ole. Menköön homot parantolaan loppuiäksi, Miten olisi se seilin saari, joka muinoin toimi parantolana.
ja sinne kun meni, paluuta ei ollut.
Mikään ei voi olla niin oksettavaa katsoa, kuin homojen lääppiminen keskenään tai homojen pussailu. YÖK.- ihastjärvi
Mieles tekköö kumminkii oikeen kunnon karhumiehen syliin joka hellästi pussailoo ja yöllä pittää muutenkii hyvänä..
- mikkelin homot
homoja täynnä koko kaupunki
- avarakatseine
junnti en kylä tää on mut saa tänne homot tulla ihan vapaasti, ketä sen pitäs haitata!
upeeta ku uskaltaa olla omia itseään, vois nää juntit katsoo vähä peiliin;) pelkää et homous tarttuu hui hitsi ;) - -gaymans-
Valtakunnallisesti arvioiden, Mikkeli on suomen homomyönteisin kaupunki.
- SoininperäMauri
Nyt kyllä riitti!! Kaikki homot takaisin Mäntyharjulle tai pitemmälle!!! Ristiinassa on oltava ehdoton raja!!!
Mikkeli on sentään entinen ja nykyinen päämajakaupunki ja homoperhostelijat on pidettävä näistä isänmaan asijoista kaukana!!!!- mikkelin gay
Suomen armeijan kapiaisista 80 prosenttia on homoseksuaaleja,tämä on täyttä faktaa!
- anti-homo
Pistäpä linkki mistä tuo sun faktasi on peräisin mikkelin gay!
Tuskin sitä linkkiä löytyy !! - Junttidiscokuningas8
Onko homoutta pakko tuoda julki joka paikassa?Ystävät tietävät että olen homoseksuaali.
On se tietysti hämmentävää kun joku leidi baarissa olisi minusta kiinnostunut ja selitän ummet lammet että ei sinussa mitään vikaa . Ja pakenen tilanteesta.
En kaikille huutele homouttani julki.En käyttäydy naismaisesti. - dffgjhjk
Nämä on näitä provosoivia aloituksia joita joku tunne-elämän vajakki avaa tänne jatkuvasti. Saa ihmisiä provosoitua toisiaan vastaan ja sopivilla välikommenteillä lisää eripuraa. Aiheita hän keksii jatkuvasti ja elää siitä. Omassa kuplassaan, ilman oikeaa elämän hallintaa.
- Anonyymi
missäs päin tornimäellä häppeningit? miten sinne löytää? t.bottom-otto
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651453Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia110900- 58751
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä47734- 57720
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39697Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan71671Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026669Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41657Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli67650