sinua on, mutta tiedän, että tulemme vielä näkemään, täällä oikeassa elämässä, tiedän, että rakastuit minuun varattuun naiseen,mutta minä varattuna en uskaltannt vastata tunteisiihisi, me todella tulemme näkemään vielä, mutta minä kerroin, kui nka arka olen, niin sinä teet minulle seuraaavan kerran suoraan sen ehdotuksen, 2w1
minulla edelleen
ikävähän
2
124
Vastaukset
- Mies sivusta
Aika hankala tilanne tuollainen, vaikea lähestyä toista joka on varattu varsinkin jos tunteetkin on jo tullut selvitettyä ainakin toiselle.
Herää se suuri pelko että menettää kontaktin toiseen sitten kokonaan, ehkä jos haluat saada hänet lähestymään on parempi ainakin hieman valottaa tuota tunteiden verhoa jotta toinen uskaltaisi.
Näin ajatelmia sivusta vähän samanlaisessa tilantessa olevalta mieheltä. - \\....
tietäisippä montako kertaa se ehdotus kielenpäällä ollut no parempia aikoja
odotellessa uneksin sinusta öitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639720
- 1405508
- 1443774
- 753730
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403368
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243153- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak782558