koska mennään pankkiin hakemaan asuntolainaa? Voidaan ostaa joku kivaa puutalo yhdessä, huonompikuntoinenkin menettelee, helppo rempata itse ;)
Ootko nyt messissä, tartten sua rinnakkaishakijaksi, mutta mikä tärkeintä kumppaniksi. Voidaan jakaa elämän ilot ja surut, jos menee heikosti tupakanpurut, mikäli poltat? Päreet varmaan ainakin joskus... ;)
Rakkaani
12
125
Vastaukset
- mitäs poltetaan
Päreet palo jo.
- ed.
Kerro etunimen eka kirjain etten vastaa väärälle. Mä tiedän että palstoilla on yksi joka ei ole mun kaivattu, vaikka hän mua kaipaakin. :)
- sivuhekottaja
ed. kirjoitti:
Kerro etunimen eka kirjain etten vastaa väärälle. Mä tiedän että palstoilla on yksi joka ei ole mun kaivattu, vaikka hän mua kaipaakin. :)
Palstalla on varmaan aika montakin jotka ei ole sun kaivattujasi, kaipaamasi tuskin kuitenkaan täällä on tai mistä tiedät että hänet tunnistat jos sattuu olemaan.
- ed.
sivuhekottaja kirjoitti:
Palstalla on varmaan aika montakin jotka ei ole sun kaivattujasi, kaipaamasi tuskin kuitenkaan täällä on tai mistä tiedät että hänet tunnistat jos sattuu olemaan.
Ainakin täältä tunnistaa ne ei kaivatut ;)
- ei röttelöä
Ei ikinä mitään vanhaa röttelöä. Niistä tulee vain harmia. Mahdollisimman uusi, vaikka eivät nekään aina kosteusvapaita ole. Paras olisi ehkä ostaa talopaketti avaimet käteen-periaatteella.
- ed.
Etunimen eka kirjain röttelö, myös sukunimen käy. ;)
- ihan sama
millainen asunto/ talo, oma, laina, tai vuokra, kunhan saisin olla sun kanssa yhdessä.
- ed.
Ihan sama kunhan olet oikea henkilö, viestini meni siis vapaalle naiselle. Mutta eihän täällä kukaan uskalla mitään tunnisteita kertoa itsestään, joten nyt muuta ;).
- edell. ed.
ed. kirjoitti:
Ihan sama kunhan olet oikea henkilö, viestini meni siis vapaalle naiselle. Mutta eihän täällä kukaan uskalla mitään tunnisteita kertoa itsestään, joten nyt muuta ;).
vapaa olen, tuskin hän, jota etsit. Haaveita nämä vain vailla mahdollisuutta toteutua. En häntä saa, tuskin enää edes tapaan. Ikävöin täällä, kun en muuta voi. Aikani toivottavasti vaan, ja joskus taas pystyn elämään ilman kaipuuta kehenkään.
- ed.
edell. ed. kirjoitti:
vapaa olen, tuskin hän, jota etsit. Haaveita nämä vain vailla mahdollisuutta toteutua. En häntä saa, tuskin enää edes tapaan. Ikävöin täällä, kun en muuta voi. Aikani toivottavasti vaan, ja joskus taas pystyn elämään ilman kaipuuta kehenkään.
Varmaan silloin kun olet yhdessä kaivattusi kanssa.
- en polta enää
ja nyt on kauheat nikat, eikä tupakkia kotona. Puutalot on tunnelmallisia ja niissä on ihana tuoksu.
- ed.
Oletko tupakan lisäksi myös vapaa parisuhteesta? ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi474097Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal623753- 703288
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963190Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no892154- 352108
- 241959
- 381939
- 311921
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231844