Minkälaisena näet rakkauteni ja kotiasiani tässä kohti kesää mentäessä? Sydämeni on varattu eräälle "helmenkalastajalle". Hassuttelua ja iloa näkyykö? Onko ylimääräistä rahaa onko tulossa? Puhtain sydämin:)
Hyvä näkijä 1ennustus tai tuntijasi:)
4
92
Vastaukset
Hei
laitoit nimimerkkini perään :) - merkin, eli olet leikkimielin mukana tässä kyselyssä :-)
minä olen kuitenkin tosissani.
olet itkenyt monta kertaa miehen perään, ei se ole helppoa ollut. jos puhun väliin työasioista, niin niitä piisaa, toki olet niissä jollakin tapaa "yksinäinen".
jos jaksat ponnistaa ilman ryhmähenkeä, silloin pärjäät hyvin.
mutta rakkaudestahan sinä kysyt!
näen tässä kysymässäsi yhtälössä paljon muutakin, kuin vain helmenkalastusta. mahdollisuudet ovat kohdallaan, tässä on se helmi, jos hänet sellaisenaan haluat ja hyväksyt. näen sinut vakaassa parisuhteessa, missä on arkea ja iloa, avain on sinun kädessäsi.
t. Keskiyö- Helmi itse
:) Tosissani minäkin tässä olen mukana tuntijasi. Olet nimesi mukainen veijari:) joskus osuu nappiin tuo katsantosi. Olen monesti pysähtynyt ja katsonut parisuhteessa olevia ihmisiä. Ei rakkautta ja ei jakseta arkea:(. Kantapään kautta toivottavasti oppivat mikä on tärkeintä suhteessa:)
No kysyn vielä kuinka kauan menee kun näet meidät vakaassa parisuhteessa?
Raha kysymys on "kukkulan kuningas"? Näetko minulle vaurastumista? Dänks.
Hei
jyy aa welkom.
näen niin, että sinulla on paljon enemmän tietoa ja kykyjä, kuin mitä tätä nykyä käytät. raha-asioihin voit vaikuttaa itse, vaurastuminen tulee sitä kautta, että käytät lahjojasi!
myöhemmäisessä tilanteessa "yksi plus yksi" myös verot nousevat.
ajoista en voi puhua, koska niitä minulle ei ole olemassa. en usko aikaan, vaan energioihin. sinä elät puolella liekillä sen suhteen, mihin kaikkeen sinä pystyisit.
t. Keskiyö- Helmi itse
raha-asioihin voit vaikuttaa itse, vaurastuminen tulee sitä kautta, että käytät lahjojasi!
Ensin mietin mitä mahdoit tarkoittaa tuolla vastauksellasi? Yön yli nukuttuani ymmärsin mitä tarkoitat:) Olen itsekkin toivonut tuota asiaa ratkaisuksi:D
Minulle selvisi asioita viime yönä. Sain puhelun helmeltä ja nyt tiedän senkin asian mihin et saanut vastattua. Syy miksi tuo asia odottaa!
Lopuksi ((elät puolella liekillä sen suhteen, mihin kaikkeen sinä pystyisit.)) Yritän oivaltaa tämänkin asian:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131254
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1211133- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45855- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten316797Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592