Minkälaisena näet rakkauteni ja kotiasiani tässä kohti kesää mentäessä? Sydämeni on varattu eräälle "helmenkalastajalle". Hassuttelua ja iloa näkyykö? Onko ylimääräistä rahaa onko tulossa? Puhtain sydämin:)
Hyvä näkijä 1ennustus tai tuntijasi:)
4
61
Vastaukset
Hei
laitoit nimimerkkini perään :) - merkin, eli olet leikkimielin mukana tässä kyselyssä :-)
minä olen kuitenkin tosissani.
olet itkenyt monta kertaa miehen perään, ei se ole helppoa ollut. jos puhun väliin työasioista, niin niitä piisaa, toki olet niissä jollakin tapaa "yksinäinen".
jos jaksat ponnistaa ilman ryhmähenkeä, silloin pärjäät hyvin.
mutta rakkaudestahan sinä kysyt!
näen tässä kysymässäsi yhtälössä paljon muutakin, kuin vain helmenkalastusta. mahdollisuudet ovat kohdallaan, tässä on se helmi, jos hänet sellaisenaan haluat ja hyväksyt. näen sinut vakaassa parisuhteessa, missä on arkea ja iloa, avain on sinun kädessäsi.
t. Keskiyö- Helmi itse
:) Tosissani minäkin tässä olen mukana tuntijasi. Olet nimesi mukainen veijari:) joskus osuu nappiin tuo katsantosi. Olen monesti pysähtynyt ja katsonut parisuhteessa olevia ihmisiä. Ei rakkautta ja ei jakseta arkea:(. Kantapään kautta toivottavasti oppivat mikä on tärkeintä suhteessa:)
No kysyn vielä kuinka kauan menee kun näet meidät vakaassa parisuhteessa?
Raha kysymys on "kukkulan kuningas"? Näetko minulle vaurastumista? Dänks.
Hei
jyy aa welkom.
näen niin, että sinulla on paljon enemmän tietoa ja kykyjä, kuin mitä tätä nykyä käytät. raha-asioihin voit vaikuttaa itse, vaurastuminen tulee sitä kautta, että käytät lahjojasi!
myöhemmäisessä tilanteessa "yksi plus yksi" myös verot nousevat.
ajoista en voi puhua, koska niitä minulle ei ole olemassa. en usko aikaan, vaan energioihin. sinä elät puolella liekillä sen suhteen, mihin kaikkeen sinä pystyisit.
t. Keskiyö- Helmi itse
raha-asioihin voit vaikuttaa itse, vaurastuminen tulee sitä kautta, että käytät lahjojasi!
Ensin mietin mitä mahdoit tarkoittaa tuolla vastauksellasi? Yön yli nukuttuani ymmärsin mitä tarkoitat:) Olen itsekkin toivonut tuota asiaa ratkaisuksi:D
Minulle selvisi asioita viime yönä. Sain puhelun helmeltä ja nyt tiedän senkin asian mihin et saanut vastattua. Syy miksi tuo asia odottaa!
Lopuksi ((elät puolella liekillä sen suhteen, mihin kaikkeen sinä pystyisit.)) Yritän oivaltaa tämänkin asian:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1453116- 1082553
- 512541
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2402208Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4791866Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2491826- 1081820
Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91664Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151597R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi241442