MUN MURUSELLE.NUKU HYVIN.KAIKKI JÄRJESTYY KYLLÄ.
HYVÄÄ YÖTÄ
18
227
Vastaukset
- Koska sä oikein
luovutat, ei tule olemaan koskaan mitään meidän välillä ;D
Ainoa mitä voi olla, tai on tähänkin asti, että kirjoitat tänne jotain pikkutuhmaa ja saat siihen random vastauksia ja kuvittelet niiden olevan multa. - nukkumaija1
Ai sinäkö siellä, ihanaa. Lämmin yöhali sulle. Kaikki järjestyy kyllä :)
- <3 UNTA <3
SAMOIN SINNE SINULLE
- en tiedä missä muru
Voi kun järjestyisikin mutta toivottomuus ja epäusko valtaa mielen yhtenään ja ihan ymmärrettävästi kylläkin. Mukava kannustus viesti kuitenkin jokaiselle tarvitsevalle täällä. Yritetään nukkua ja aloittajalle myös hyviä unia jotta on mukavempi nukkua,rauhallista.
- Mitkä kaikki
järjestyy? Kenellehän tuon tarkotit periaatteella odota vaan, mutta älä pitkästy.
- CATSLOCK
KIRJOITELLAAN NÄILLÄ KISSAKOKOISILLA KIRJAIMILLA MENEE PAREMMIN VIESTIT PERILLE
- ja tämä on minulta
JOO, KUISKAAN: OIKEIN HYVÄÄ YÖTÄ JA KAUNIITA UNIA KAIKILLE HYVILLE YSTÄVILLE; ERITYISESTI JUURI S I N U L L E
- dinosauruskokoa
MAMMUTIN JA ELEFANTIN KOKOISILLA VARMUUDEN VUOKSIKIN.
Miten voisikaan vielä suurentaa T-REX -kokoon kirjaimetkin.
- ajatuspyyntökin
Haluatko siis hirviömäisiä vai kummitusmaisia unia, enkeleitä vai kenties seikkailuja uneesi?
- oot sika
Haista paska.!
- mammuttikirjaimet
MAMMUTIN kokoinen kirjain, sellainenkin voi unissa esiintyä tuo muinainen eläin.
Itse olen nähnyt paljon sellaisia unia että, olen ollut kuskina mitä ihmeellisimmissä tilanteissa, koska inhoan kuskina olemista, mieluummin olen vain kyydissä kun kuski ajelee... - Annan olla
Niin järjestyy kun luovuttaa. Tiesi ikävän ja tiesi viikorytmin... mitä teki?
- Meni väsyneenä
nukkumaan ja uneksi Annasta? zzz
- Annan olla
Meni väsyneenä kirjoitti:
nukkumaan ja uneksi Annasta? zzz
Voi olla. Todennäköisesti.
- en anna olla
kei-toi-laa-sui eiku mai-kei-toi-pei-laa tai null-null-null-null-null-null-null.
On sitä täälläkin elämä eikä ihan aina kykene repeämään etenkään jos rytminsä ei pidäkään. - Annan olla
en anna olla kirjoitti:
kei-toi-laa-sui eiku mai-kei-toi-pei-laa tai null-null-null-null-null-null-null.
On sitä täälläkin elämä eikä ihan aina kykene repeämään etenkään jos rytminsä ei pidäkään.Jaa. Ei se ole paljoa pyydetty.
- 01:33
Annan olla kirjoitti:
Jaa. Ei se ole paljoa pyydetty.
Mitä jos menee viikkoja ettei yksikään noista ajoista natsaa?
- dinosauruskokoa
dinosaurusten kokoisia kirjainten pitää olla, tietokonekaupassa voi testailla että tuleeko dinosaurus esiin jos painaa d-kirjainta, onko yhtään isompi kuin kissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi423880Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal393466- 703078
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912920Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no851914- 351908
- 241749
- 321693
- 291691
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231644