Vastausta toivoen2

paljon mielen päällä

Näkisikö joku mulle, mihin suuntaan elämä mua kuljettaa. Paljon vastuksia tullut kohdalle, raha-asiat mietityttää, kun läheisen hoitoa järjestetään. Näkyykö ihmissuhteissa mitään muutoksia parempaan. Entä näkyiskö työasioissa mitään parannusta.

4

76

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

      ensin näen paljon keltaista väriä ympärilläsi. se on iloista keltaista, sinussa on voimaa.
      sinä tarvitset voimiasi näinä aikoina, ei ole helppoa ottaa vapaata, on keskityttävä tunnollisesti arjen pyörittämiseen. sisälläsi tunnet, että sinua "riepotellaan" eri suuntiin, et oikein saa otetta hetkellisestä tilanteesta. olethan tunnollinen ihminen, siksi otat kaiken niin raskaasti.

      raha-asiat näen aivan nenäsi edessä, ne ovat oikeasti kulkemassa parempaan. tilanne vakiintuu, teet järjestelyjä ja sitä kautta saat balanssin raha-asioihisi. on naisihminen, joka on jotenkin "tiellä" tässä rahankäytössä.
      mutta ehdottomasti sanon, että parempi talous on edessäsi, eikä takanasi.

      ihmissuhteissa näen sinut kovin yksinäisenä, otat kaiken vastuun omille harteillesi. tässä lähellä ei näy ketään, kuka tukisi sinua aidosti. kaikilla on omat menot ja haasteet, sinä potkit omaa kelkkaasi sitä mukaa kun jaksat.
      ihmissuhteissa sinä voisit tehdä pientä "karsintaa", näen pariskunnan joka ei ota sinua tosissaan. on arvailua, jos epäilen sisartasi.

      jos tämä mies, jonka näen, on vielä rinnallasi, niin voin sanoa että hän ei ole se mies, joka pitää taloa pystyssä. sinä olet se voima, joka tekee ja järjestää.
      tähän tulee taas mieleeni tuo kirjoitus, minkä aikaisemmin tähän palstalle laitoin. nyt on puhdistuksen aika, se taitaa aika osuvasti osua myös sinun kohdallesi. voit ilman huonoa omaa tuntoa siirtää sivuun sellaiset ihmiset, jotka haluavat vain hyötyä sinusta. vanhempi mies ymmärtää tilanteen, muttei uskalla puhua.

      kun uskallat ollat rehellisen avoin, varsinkin itseäsi kohtaan, silloin puhdistus onnistuu. jätät turhat odotukset omaan arvoonsa. ainakaan tuolta naisihmiseltä sinä et saa mitään apua, turha odottaa. hän on egoisti.
      mutta koska aikaa ei oikeasti ole olemassa, nämä asiat jäävät "muistiin". tulee aika, jolloin näitäkin tilejä selvitellään.

      työasiat näen niin, että sinulla on työtä. työpaikassasi on uudistusta, mutta sinä pysyt kuvioissa. sinun odotetaan (!) pysyvän kuvioissa. tämä on siis tämänhetkistä, tulevasta en puhu tällä kertaa.

      t. Keskiyö

    • Kiitoksia sinulle

      Kiitos, kun vastasit. Osa osui ja uppos, mutta muutamat kohdat ei sitten oikein auenneet. Tällä hetkellä ei ole töitä, joten se ei osunut. Eikä lähelläni ole naishenkilöä, joka vaikuttaisi mun raha-asioihin kuvaamallasi tavalla. Miestä mulla ei ole joten sekin meni ohitse. Hoidan äitiäni isäni puolesta, joten ehkä se jotenkin sotkee kuvioita. Mutta muuten kuvasit hyvin mua. Olen tosiaan yksinäinen ja joudun pärjäämään pitkälti yksin ilman tukea. Sisarta mulla ei ole, enkä oikein osaa kohdistaa tuota pariskuntaa mun lähipiiriin. Mutta aika hyvin osasit kuvata mua ja mun tämän hetkisiä tunteita. Kiitos vielä kerran.

    • Hei

      en voi puhua ajoista, koska aikaa ei minulle ole. näkymät virtaavat ilman aikaa.
      näen tämän pariskunnan, aivan selvästi, he ovat erittäin lähellä sinun arkista elämääsi. nainen on vahva ja mies on naisen määräysvallan alainen.

      sinulla on työtä, en näe sinua työttömänä. ja siinä työpaikassa on nainen, jonka kanssa on vaikeaa. mutta puhumalla ja avautumalla asioita voi selvittää. näen sinut ihmisläheisessä työssä, missä on paljon kontakteja. ehkä se on nyt äitisi hoitamista, mutta se muuttuu tulevassa.

      mutta oli miten oli, toivoin sinulle sydämestäni jaksamista! ja kaikkea hyvää, ja mitä siihen mieheen tulee, hän ei ole kaukana.

      t. Keskiyö

      • Kiitos vielä kerran

        Voi olla etten vaan osaa yhdistää tuota pariskuntaa kehenkään tiettyihin henkilöihin. Jospa tosiaan jossain vaiheessa pääsen töihin. Kiitos ja kaikkea hyvää sinullekin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1254
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      121
      1133
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      855
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      316
      797
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe