Näkisikö joku mulle, mihin suuntaan elämä mua kuljettaa. Paljon vastuksia tullut kohdalle, raha-asiat mietityttää, kun läheisen hoitoa järjestetään. Näkyykö ihmissuhteissa mitään muutoksia parempaan. Entä näkyiskö työasioissa mitään parannusta.
Vastausta toivoen2
4
55
Vastaukset
Hei
ensin näen paljon keltaista väriä ympärilläsi. se on iloista keltaista, sinussa on voimaa.
sinä tarvitset voimiasi näinä aikoina, ei ole helppoa ottaa vapaata, on keskityttävä tunnollisesti arjen pyörittämiseen. sisälläsi tunnet, että sinua "riepotellaan" eri suuntiin, et oikein saa otetta hetkellisestä tilanteesta. olethan tunnollinen ihminen, siksi otat kaiken niin raskaasti.
raha-asiat näen aivan nenäsi edessä, ne ovat oikeasti kulkemassa parempaan. tilanne vakiintuu, teet järjestelyjä ja sitä kautta saat balanssin raha-asioihisi. on naisihminen, joka on jotenkin "tiellä" tässä rahankäytössä.
mutta ehdottomasti sanon, että parempi talous on edessäsi, eikä takanasi.
ihmissuhteissa näen sinut kovin yksinäisenä, otat kaiken vastuun omille harteillesi. tässä lähellä ei näy ketään, kuka tukisi sinua aidosti. kaikilla on omat menot ja haasteet, sinä potkit omaa kelkkaasi sitä mukaa kun jaksat.
ihmissuhteissa sinä voisit tehdä pientä "karsintaa", näen pariskunnan joka ei ota sinua tosissaan. on arvailua, jos epäilen sisartasi.
jos tämä mies, jonka näen, on vielä rinnallasi, niin voin sanoa että hän ei ole se mies, joka pitää taloa pystyssä. sinä olet se voima, joka tekee ja järjestää.
tähän tulee taas mieleeni tuo kirjoitus, minkä aikaisemmin tähän palstalle laitoin. nyt on puhdistuksen aika, se taitaa aika osuvasti osua myös sinun kohdallesi. voit ilman huonoa omaa tuntoa siirtää sivuun sellaiset ihmiset, jotka haluavat vain hyötyä sinusta. vanhempi mies ymmärtää tilanteen, muttei uskalla puhua.
kun uskallat ollat rehellisen avoin, varsinkin itseäsi kohtaan, silloin puhdistus onnistuu. jätät turhat odotukset omaan arvoonsa. ainakaan tuolta naisihmiseltä sinä et saa mitään apua, turha odottaa. hän on egoisti.
mutta koska aikaa ei oikeasti ole olemassa, nämä asiat jäävät "muistiin". tulee aika, jolloin näitäkin tilejä selvitellään.
työasiat näen niin, että sinulla on työtä. työpaikassasi on uudistusta, mutta sinä pysyt kuvioissa. sinun odotetaan (!) pysyvän kuvioissa. tämä on siis tämänhetkistä, tulevasta en puhu tällä kertaa.
t. Keskiyö- Kiitoksia sinulle
Kiitos, kun vastasit. Osa osui ja uppos, mutta muutamat kohdat ei sitten oikein auenneet. Tällä hetkellä ei ole töitä, joten se ei osunut. Eikä lähelläni ole naishenkilöä, joka vaikuttaisi mun raha-asioihin kuvaamallasi tavalla. Miestä mulla ei ole joten sekin meni ohitse. Hoidan äitiäni isäni puolesta, joten ehkä se jotenkin sotkee kuvioita. Mutta muuten kuvasit hyvin mua. Olen tosiaan yksinäinen ja joudun pärjäämään pitkälti yksin ilman tukea. Sisarta mulla ei ole, enkä oikein osaa kohdistaa tuota pariskuntaa mun lähipiiriin. Mutta aika hyvin osasit kuvata mua ja mun tämän hetkisiä tunteita. Kiitos vielä kerran.
Hei
en voi puhua ajoista, koska aikaa ei minulle ole. näkymät virtaavat ilman aikaa.
näen tämän pariskunnan, aivan selvästi, he ovat erittäin lähellä sinun arkista elämääsi. nainen on vahva ja mies on naisen määräysvallan alainen.
sinulla on työtä, en näe sinua työttömänä. ja siinä työpaikassa on nainen, jonka kanssa on vaikeaa. mutta puhumalla ja avautumalla asioita voi selvittää. näen sinut ihmisläheisessä työssä, missä on paljon kontakteja. ehkä se on nyt äitisi hoitamista, mutta se muuttuu tulevassa.
mutta oli miten oli, toivoin sinulle sydämestäni jaksamista! ja kaikkea hyvää, ja mitä siihen mieheen tulee, hän ei ole kaukana.
t. Keskiyö- Kiitos vielä kerran
Voi olla etten vaan osaa yhdistää tuota pariskuntaa kehenkään tiettyihin henkilöihin. Jospa tosiaan jossain vaiheessa pääsen töihin. Kiitos ja kaikkea hyvää sinullekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1453116- 1082553
- 512541
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2402208Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4791866Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2491826- 1081820
Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91664Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151597R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi241442