Moi!
Olen lähettänyt Facebookissa kaveripyynnön yhdelle ihmiselle ja kun meen kattoo sen profiilia niin lukee että kaveripyyntö lähetetty ja et odottaa vahvistusta.
Ihmettelen kuitenkin yhtä asiaa.....miten on mahdollista että jos mä etsin jonkun sen kaveria facebookista niin lukee että yksi yhteinen kaveri, vaikka tämä kenelle oon lähettänyt kaveripyynnön ei oo hyväksynyt mut kaveriks........ Toivottavasti joku ymmärtää mitä mä tarkoitan :)
facebook/kaverilista
8
87
Vastaukset
- 414141
Sinulla ja hänellä on yksi yhteinen kaveri.
- kysymysmerkki2
Mutta kun tää ihminen ei oo vielä hyväksynyt mut kaveriks...
- 414141
kysymysmerkki2 kirjoitti:
Mutta kun tää ihminen ei oo vielä hyväksynyt mut kaveriks...
No etkö ymmärrä, ei hänen tarvitse olla hyväksynyt sinua. Teillä vaan sattuu olemaan joku sama henkilö kaverena. Klikkaa sitä kohtaa niin näet kuka. Et voi olla tosissasi, siinä etusivullahan pyörii koko ajan "henkilöitä joita saatat tuntea" Joskus saattaa olla useampikin yhteinen kaveri vaikka kaveripyyntöä puolin eikä toisin ole laitettu.
- kysymysmerkki2
Ja siis tää yhteinen kaveri on tämä kenelle oon kaveripyynnön lähettänyt.....mutta eihän se oo mun kaveri vielä
- 0hm0
Olitko kysymässä jotain?
- perämerkki erikki
Ooppa urpo :D, onhan se sun kaveri kaveripyynnöistä huolimatta. Mikäs ny on peelolle vaikeeta?
Siis näin se menee.
Olkoompa nimesi Matti.
Olet lähettänyt kaveripyynnön Markukselle.
Sinulla ja Markuksella on yksi yhteinen kaveri Mikko.
Siksi FB näyttää että yksi yhteinen kaveri.
Sinä olet Mikon kaveri ja Markus on Mikon kaveri.
Eli Mikko on yhteinen kaveri Matin ja Markuksen suhteen.
Matin ei ole pakko olla Markuksen kaveri omatakseen yhteisiä kavereita.- kysymysmerkki2
Joo, sen mä tiedän....mutta kun meillä ei siis ole yhteisiä kavereita......menipäs monimutkaseks.....oon näköjään huono selittää :)
Minä, vaikka sit Matti :) lähetän kaveripyynnön Markukselle. Kun katon esim Markuksen veljen profiilia niin lukee että minulla ja tällä veljellä olisi yksi yhteinen kaveri (vaikka ei oo) tämä yhteinen kaveri on tämä Markus joka ei ole hyväksynyt kaveriks
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi564446Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal854137- 703598
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963520Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1102557- 352388
- 372272
- 242269
- 382249
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232134