Auttakaa pliiis!!!

Joku vaa

Oon ihastunu yhteen tyttöön, joka asuu eri paikkakunnalla. Ollaan tunnettu toisemme aika kauan ja viestailu aina välillä ja sit se kerran kysy että seuraavan kerran ku tuut tänne ni aiotko tulle meille mä sanoin että no voisha sitä vaik tulla ni se vastas siihe että hyvä ja se o sanonu mua söpöksi ja mä oon sanonu sitä nätiksi kertokaa onko ihastusta???

14

77

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4+18

On on :D ihan selvä tapaus. ;)

• Joku vaa

Oke:)

• Joku vaa

Nii ja sit välil ku juttelee ni se vaa vastaa ok:oota mut sit välil se kyselee kaikkee ja laittaa pitkiä viestejä?

• Joku vaa
        Joku vaa kirjoitti:

Nii ja sit välil ku juttelee ni se vaa vastaa ok:oota mut sit välil se kyselee kaikkee ja laittaa pitkiä viestejä?

Lisää vastauksia kiitos!

• pliis auttakaa
        Joku vaa kirjoitti:

Lisää vastauksia kiitos!

Vaikuttaa kiinnostuneelta :) riippuu sit onko kiinnostunut vai kaverimieles vai ihastunut kans. Miten hän muuten käyttäytyy? Voisitko kertoa lisää niin voin auttaa enemmän? Ite kyllä olen pyytänyt mun ihastusta ulos ja kehunu söpöks :) ei oo nimittäin mun tapa kehuu poikii söpöiks...mut jotkut kehuu vaan kaverimieles. Toivottavasti auttoi :)

• Joku vaa
        pliis auttakaa kirjoitti:

Vaikuttaa kiinnostuneelta :) riippuu sit onko kiinnostunut vai kaverimieles vai ihastunut kans. Miten hän muuten käyttäytyy? Voisitko kertoa lisää niin voin auttaa enemmän? Ite kyllä olen pyytänyt mun ihastusta ulos ja kehunu söpöks :) ei oo nimittäin mun tapa kehuu poikii söpöiks...mut jotkut kehuu vaan kaverimieles. Toivottavasti auttoi :)

Esim whatsapis (sil ei oo fb)ni ku oon vaihtanu profiilikyvan se o heti kehunu sitä ja sit se monesti alkaa väittelee jostain jutusta

• pliis auttakaa
        Joku vaa kirjoitti:

Esim whatsapis (sil ei oo fb)ni ku oon vaihtanu profiilikyvan se o heti kehunu sitä ja sit se monesti alkaa väittelee jostain jutusta

Hhmmm..No toi väittely juttu vois olla ihastumisen merkki mut osaatko sanoo enemmän elekielestä? Katseista? Niistä kun pystyy ihastumisen paremmin selvittämään :)

• Joku vaa

Hhmmm..No toi väittely juttu vois olla ihastumisen merkki mut osaatko sanoo enemmän elekielestä? Katseista? Niistä kun pystyy ihastumisen paremmin selvittämään :)

Hymyilee ja sit jos ollaa jtn leikkiä kaveri porukal vaik kirkonrottaa nii se haluaa tulla samaan piiloon mun kaa

• Joku vaa
        Joku vaa kirjoitti:

Hymyilee ja sit jos ollaa jtn leikkiä kaveri porukal vaik kirkonrottaa nii se haluaa tulla samaan piiloon mun kaa

Nii ja aina ku näkee mut mut ei jutella ni se kattoo mua

• pliis auttakaa
        Joku vaa kirjoitti:

Nii ja aina ku näkee mut mut ei jutella ni se kattoo mua

No kaippa se viihtyy sun seuras vaikeet sanoo..riippuu minkä ikäsii ootte.
        En ainakaan usko et vihaa sua :D

• pliis auttakaa

No kaippa se viihtyy sun seuras vaikeet sanoo..riippuu minkä ikäsii ootte.
        En ainakaan usko et vihaa sua :D

Jos hän ei käyttäydy tolleen muit poikii kohtaan niin uskoisin et hän on ihastunut. Voithan sä kysyy häneltä jos uskallat.

• anoo

Jos hän ei käyttäydy tolleen muit poikii kohtaan niin uskoisin et hän on ihastunut. Voithan sä kysyy häneltä jos uskallat.

Ei ole välttämättä ihastunu, voi olla pelkkää kaverii vaa.
        Sun täytyy kysyy siltä.

• Joku vaa
        anoo kirjoitti:

Ei ole välttämättä ihastunu, voi olla pelkkää kaverii vaa.
        Sun täytyy kysyy siltä.

Mä oon 14 ja se on 12

• Joku vaa
        Joku vaa kirjoitti:

Mä oon 14 ja se on 12

Haluaisko joku vastata?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      122
      4740
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      4
      3364
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      126
      3180
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      26
      2607
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      61
      2303
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1769
    7. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1364
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      117
      1235
    9. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      9
      1233
    10. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      4
      1048
    Aihe