Deus Ex ja Deus Ex: Invicible War PC:llä ei toimi!

Ykspeluri

Mulla on Windows Vista. Tietokone ei ole mikään huippupelikone,mutta kuitenkin speksien pitäisi kattaa sen verran, että ainakin toi Deus Ex pyörisi. Homma on niin, että kun laitan peli cd:n koneeseen pelin asennus ei käynnisty ja kone ikäänkuin vaan junnaa paikallaan. Mistäköhän johtuu? DVD-rom asema toimii kyllä, mutta ei vaan osaa ladata peliä.

8

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lotjake Umber

      Jos et ton enempää kerro laitteistas niin annetaan olla, luuletko vitun urpo, että me arvailemalla voidaan sua auttaa.

      • Ykspeluri

        Ok tässä tarkempia speksejä:

        Fujitsu Siemens Computers
        Käyttöjärjestelmä: Windows Vista Home Premium, 32-bittinen
        Prosessori: Genuine Intel(R) CPU T1500 @ 1,86GHz
        Muisti: 2Gt
        Luokitus: 3,1
        Peligrafiikan suorituskyky: 3,3

        Ei mitään erillistä näytönohjainta, vaan ilmeisesti integroitu joku perussetti.

        Siinä se mitä löysin. Olen muistaakseni joskus pelannut Deus Ex -peliä tällä koneella ja toimi. Nyt ei vaan osaa ladata CD:ltä tätä peliä. Jää vain junnaamaan. No sääli, täytyy myydä pelit pois.


      • Ykspeluri
        Ykspeluri kirjoitti:

        Ok tässä tarkempia speksejä:

        Fujitsu Siemens Computers
        Käyttöjärjestelmä: Windows Vista Home Premium, 32-bittinen
        Prosessori: Genuine Intel(R) CPU T1500 @ 1,86GHz
        Muisti: 2Gt
        Luokitus: 3,1
        Peligrafiikan suorituskyky: 3,3

        Ei mitään erillistä näytönohjainta, vaan ilmeisesti integroitu joku perussetti.

        Siinä se mitä löysin. Olen muistaakseni joskus pelannut Deus Ex -peliä tällä koneella ja toimi. Nyt ei vaan osaa ladata CD:ltä tätä peliä. Jää vain junnaamaan. No sääli, täytyy myydä pelit pois.

        Niin ja se on kannettava.


    • pelaaja 6529

      Ei mitenkään harvinaista tuollainen, veikkaisin, että jos peliin ei löyty patchia tai ajureita ja nimenomaan vistaan, niin ei taida toimia. Jos on tehty 32-bittiseen xp-systeemiin tai vanhempaaan Windows-versioon , niin tulee yhteensopivuusongelmia, jos itsellä on 64-bittinen systeemi. En tiedä miten jotkut kumminkin pelaavat vanhempia pelejä, yhteensopivuussäädöt eivät auta välttämättä nekään.

      • pelaaja6529

        Joissakin peleissä on niin voimakas kopionesto- tai piratisminesto-ohjelma ddr vai drm-esto?, että nämäkin voivat estää pelin pelaamisen, ohjelma nuuskii tietokoneen tietoja, näissä tulee ikkuna, jossa on information- ilmo, en tiedä mitä ohjelmia tämä esto-ohjelma sitten etsii, että peli ei toimi. Voi sanoa, että kyseessä on eräänlainen bugi.
        Jotkut pelit eivät välttämättä toimi läppäreissä, näytönohjaimissa ei ole tukea tai jotain sellaista


    • :D ok :D

      Höh osta ne Steamista mulla Win7 ja toimii tosi hyvin.

      • Ykspeluri

        Jos maksu toimii vain luottokortilla niin kiitos ei. Maksan vain laskulla tai verkkopankilla. Muilla tavoin en voi maksaa.


      • YllättäväJuonenKäänn
        Ykspeluri kirjoitti:

        Jos maksu toimii vain luottokortilla niin kiitos ei. Maksan vain laskulla tai verkkopankilla. Muilla tavoin en voi maksaa.

        Voit ostaa vaikka Paysafe kortilla jos pelottaa / et oikeasti voi käyttää korttia.
        Paysafe kortin voi ostaa R-kioskilta, ja sillä voi maksaa hyvin monissa eri paikoissa ja verkkokaupoissa.

        Minulla toimii Deus Ex 1 ja 3 molemmat Steamissa loistavasti, 2:sta en ole koskaan pelannut.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2763
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2110
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1874
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1731
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1725
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1696
    8. 103
      1676
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1487
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe