Väittää kierrellen ja kaarrellen Windowsin(tubutin) olevan turvallinen !
Windows - Tubutin ei ole milloinkaan ollut turvallinen , eikä sitä koskaan tule olemaan !
Windows - tubutin on haittaohjelma , jonka tarkoitus on vain varastaa käyttäjän identiteetti !
Sivustolla vain yksi tubuttaja!
17
76
Vastaukset
- pieru sinulle
Ja viimeinkö sen honasit, että sinä se piru olet ?
- Pieru Sinulle Varas.
Aivan väärin arvattu ! Microsoft-Windows syö meidän maapallomme luonnonvaroja aivan liikaa ! Linux niitä syömisiä estää tehokkaasti , mutta ei sekään ihmeisiin pysty !
- joko "tärppäsi" ?
Pieru Sinulle Varas. kirjoitti:
Aivan väärin arvattu ! Microsoft-Windows syö meidän maapallomme luonnonvaroja aivan liikaa ! Linux niitä syömisiä estää tehokkaasti , mutta ei sekään ihmeisiin pysty !
Kuinka paljon sinä omistat "maapallon luonnonvaroja" ? Taitaa olla kaikki "luonnonvarat" sinun äidin tekemä ruoka !?
- Älä nuuhki perääni!
joko "tärppäsi" ? kirjoitti:
Kuinka paljon sinä omistat "maapallon luonnonvaroja" ? Taitaa olla kaikki "luonnonvarat" sinun äidin tekemä ruoka !?
Lähimmäiset kyllä pysyy sillä hengissä, mutta sinä kuolet nälkään tai vähintään suojelukoirieni hyökkäykseen, kun tunkeudut mailleni ! En tosin osaa itsekkään pelätä jotain winlässyttäjää, joten olen sinulle aseineni viimeisenä esteenä !
- äidin pojalle.......
Älä nuuhki perääni! kirjoitti:
Lähimmäiset kyllä pysyy sillä hengissä, mutta sinä kuolet nälkään tai vähintään suojelukoirieni hyökkäykseen, kun tunkeudut mailleni ! En tosin osaa itsekkään pelätä jotain winlässyttäjää, joten olen sinulle aseineni viimeisenä esteenä !
Nalli pyssylläkö vartioit "omaisuuksiasi" ? Huh kun pelottaa, mutta älä pelkää, sillä en tule häiriköimään sinun "illallista" !
- mammanpojalle:
äidin pojalle....... kirjoitti:
Nalli pyssylläkö vartioit "omaisuuksiasi" ? Huh kun pelottaa, mutta älä pelkää, sillä en tule häiriköimään sinun "illallista" !
Nallipyssy on Windows ja sillä vain leikitään.
- Tämä on totta!
Jo kahdeksan (8) vuotta Windowsia, eikä vieläkään yhtään haittaohjelmaa!
- Tubutin tuhoo .... !
Todista tuo senkin valehtelija !
- jäpädäpä duuuuuuuuuu
Tubutin tuhoo .... ! kirjoitti:
Todista tuo senkin valehtelija !
"Kammat" !!!!!!!
- Tubutin tuhoo....†
jäpädäpä duuuuuuuuuu kirjoitti:
"Kammat" !!!!!!!
Kyllä todistan!
Täten minä nimerkki "anonyymi" todistan, että olen käyttänyt Windows käyttöjärjestelmää jo kahdeksan (8) vuotta ilman ensimmäistäkään haittaohjelmaa!
Sen sijaan moni-toimimaton tubutin reistaili jo puolen vuoden käytön jälkeen enemmän kuin Windows koko elinkaarensa aikana!
- ------------
Itse en aio windowsia koneelle päästää. En ole vielä valmis poistumaan tästä maailmasta. Olen kuullut, että käyttäjä voi päätyä sellaiseen ahdinkoon windowsin kanssa, että kaulakeinu jää ainoaksi vaihtoehdoksi.
- no sitten:
R.I.P. poliisi-virus.
- keinuilialle........
Linuxsistit niitä "kaulaketjuja" harrastaa !
- Windows=††
keinuilialle........ kirjoitti:
Linuxsistit niitä "kaulaketjuja" harrastaa !
Windows aiheuttaa murhia
http://keskustelu.suomi24.fi/node/12118130 - linux-piipertäjät ry
Windows=†† kirjoitti:
Windows aiheuttaa murhia
http://keskustelu.suomi24.fi/node/12118130Ubutubulla se "ajeli" ja ei saanut sitä netti tikkua toimimaan, joten teki "keinun" ja taas oli yksi vaikertaja vähemmän !?
- Windows=††
linux-piipertäjät ry kirjoitti:
Ubutubulla se "ajeli" ja ei saanut sitä netti tikkua toimimaan, joten teki "keinun" ja taas oli yksi vaikertaja vähemmän !?
Windows oli imaissut poliisi-viruksen, ei muuta tarvitakaan...
- imijälle ...........
Windows=†† kirjoitti:
Windows oli imaissut poliisi-viruksen, ei muuta tarvitakaan...
Oliko tuo "imaisu" sinun lempi sanastoa ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell322098Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.461715Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1121476Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041226Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja1041024Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.76978- 59855
Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,34842Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗52789Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd101743