Pitääkö sun

koko nimi

kirjoittaa tänne että tajuat oikeasti jättää rauhaan? Mulla on suuria tunteita sua kohtaan, valittevasti ne kaikki on kuvottavia tunteita, mä toivon etten kohtaa sua koskaan.. Olen toivonut niin kaksi vuotta, se ajatus että rakastat ja kaipaat mua, sekin saa puistatuksen päälle.

29

371

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yx tyyppi

Pitää varmaan kirjoittaa, vaikkei tää kyllä mulle ollut.

• Heh sanottakoon

vihjeenä että sekopäiselle naiselle jolla on koira, nyt unille.

• ei multa
        Heh sanottakoon kirjoitti:

vihjeenä että sekopäiselle naiselle jolla on koira, nyt unille.

Tää ei sitten ollut multa, tykkään meinaan siitä naisesta aika paljon vaikken koirista välitäkkään..

• ErkkiMattiPekkaJuntt

Rakkauden vastakohta on välinpitämättömyys eli tuki turpas ja unohda koko ihminen.

• Mielikuvitus leikkaa

Jos vaikka ap kirjoittaa oman nimensä tänne palstalle niin jos vaikka tämä kyseinen henkilö jättäisi sinut rauhaan! jos hän nyt edes täällä on.

• Varatulle naiselle

oikea tietää kyllä, eiköhän lyödä pillit pussiin tältä päivältä.

• entiedämitäihmettä

En ole ainakaan minä tuo henkilö...

• mee kotiis

B1

• aloittaja,

taitaa kuitenkin itse sitä naista kaivata, vaikka toisin väittää,miksi edes kuvittelet, että hän sinua täällä kaipailee ja monilla naisilla, varatuillakin on koira, että ei nuo vihjeet mitään sano,aloittaja vain kaipailee ihan itsekseen

• Totuus ei ole

sen ihmeempi, kuin että aloittaja on mustasukkainen akan reuhka, joka kuvittelee hänen "kohteellaan", ja tällä koirallisella naisella olevan suhde :D

Mustasukkaisen akan aloitus tämäkin. Liian läpinäkyvää ollakseen muuta.

• aaeeevaan
        Totuus ei ole kirjoitti:

sen ihmeempi, kuin että aloittaja on mustasukkainen akan reuhka, joka kuvittelee hänen "kohteellaan", ja tällä koirallisella naisella olevan suhde :D

Mustasukkaisen akan aloitus tämäkin. Liian läpinäkyvää ollakseen muuta.

onko sulla jotenkin pahaolla? vai mikä sulla on, kun harhaa pidät totuutena?

puhuvaan, puhuvaan.

ymmärrän,ymmärrän

• mukavakavaki kuullak

pois

• jos noin kuvottaa

eiköhän tuottaisi tulosta paremmin, jos laittaisit ihan oman nimesi kokonaisuudessaan palstalle, niin tiedettäisiin kenet pitää ja on hyvä kaukaa kiertää.

ja voithan aina ostaa rennietä närästyksees.

• Näin täällä

Ei tarvi laittaa koko nimeä. Molempien etunimien alkukirjaimet ja sukunimen alkukirjaimia riittää tai vaihtoehtoisesti rekisterinumeron alkuosa. Ja järjestän kyllä, että et näe minua.

• se jota inhoot

Laitanpa sinulle tiedoksi, en ole kirjoitellut tänne eilen kuin yhden viestin.
      sekin oli omía tuntemuksia ei tarkoitettu sinulle. Sinä itse kirjoittele palstat täyteen omia ajatuksia, en ole puuttuut niihin.
      Kannattaisiko mennä vähän itseesi ja miettiä asioita.

• Se voi sattua jos

ei ole ajatusten kohde, mutta kannattaa uskoa ja lopettaa ajoissa ennenkuin satuttaa itsensä. Sivusta tämä.

• nimen koko

aikamoinen täydellisyys ja rakastettavuus olet,(mikä ei kyllä tule aloituksessa näkyviin), jos kaksi vuotta on joku jaksanut kaipailla ja rakastaa ilman vastatunteita.

• 19+13

Tää oli sit multa.

• Täämulta.

Selvä. Lähden meneen. Palailen, kun tiedän ettet ole täällä ;).

• envihaaketään

Surullista luettavaa. Kaikki täällä on tuntemattomien ihmisten tunnepurkauksia, en voi lakata ihmettelemästä, kun joku kirjoittaa, ettei joku sitten ollutkaan " hän" ikäänkuin " olisi voinut olla"

Mietin, ap:n tunnetta, hirveää sulla varmaan on kun noin tunnet, kannattaako mieluummin kirjoittaa vihapalstalle...?

• Koko ihminen

Ja kiitos tiedosta. Nythän kaikki on sitten hyvin.

• ei muuta

Tulee pahamieli tuollaisista kirjoituksista..

Miksipä Aloittaja itse käy tällä palstalla jos ei halua lukea kaipaus/rakkaus kirjoituksia....?
      Ei ollut mulle...ei ole koiraa...

• Laita ihmeessä

täydellinen nimi näkyville. Siitähän sitten pääset!

Onneksi tuo viimonen lausahdus on vain sun ajatus, voi ressukkaa...

Enkä minä ainakaan ole sua vainonnut, kun ei ole mitään tarvetta siihen.

• säännöissä sanotaan

nimien laittaminen palstalle ei ole sallittua.

• minun nimeni

on ollut täällä tosi usein, vaikka säännöt kieltävät sen. Toivottavasti kirjoittaja on saanut osallistumiseston siitä hyvästä, vaikka sitä kyllä epäilen. Ne tulee yleensä minulle, vaikken olisi koneella käynyt moniin päiviin.

• pitäisikö tehdä?
        minun nimeni kirjoitti:

on ollut täällä tosi usein, vaikka säännöt kieltävät sen. Toivottavasti kirjoittaja on saanut osallistumiseston siitä hyvästä, vaikka sitä kyllä epäilen. Ne tulee yleensä minulle, vaikken olisi koneella käynyt moniin päiviin.

oletko tehnyt asialle jotakin?

• M woman

Hei, tähän on ihan pakko vastata. Ihan varmasti :) on mulle tämä.

Noh, nyt on jännää, tässä se tulee, nimittäin totuus ja vain totuus, en kirjoita sulle, enkä ole koskaan kirjoittanutkaan, kuka sitten lienetkään. Mä kirjoitan palstalle :)!!!!

Älä vaan sano, ettei ollut mulle, kun kerran et sitä osoittanut kenelle toisellekaan, viestisi oli yleisellä palstalla, oli sit varmaan meille kaikille.

Mitä mä keksisin tälle päivälle, kun tätä vaan, hmmm, täytyy vielä hetki miettiä.

• koiraa mulla ei ole

ja kyllä,se kuvotus näkyi silmistäsi.jätän rauhaan mielelläni.

• 19+4

Mulle sä kirjoitat, myönnä pois.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      35
      11447
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9900
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      149
      5597
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3794
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3750
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3635
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3388
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3183
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      65
      2815
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2603
    Aihe