mieheni on neitsyt,ja aivan yltiöpäisen rauhallinen,joka ottaa minua(oinas)aika ajoin tosi pahasti päähän.onko kellään kokemuksia tällaisista merkeistä yhdessä.mitä mahtaa tulevaisuus tuoda tullessaan vai onko sitä ollenkaan??
oinas&neitsyt..onko tulevaisuutta?
17
11407
Vastaukset
- Jääräpää Oinas
kyllä meillä ainakin toimii toistaiseksi, mieheni on neitsyt ja minä olen oinas.. hyvin molemmat osaa ottaa opikseen toisen tavoista yms.. vähän ymmärrystä vaan mukaan niin kyllä se siitä.. pitää vaan muistaa että meitä on moneen junaan..
- Oku
Moi! Miesystäväni on neitsyt ja itse olen oinas. Hän on itserakas paskiainen ja aina oikeassa kaikessa omasta mielestään. Minun pitäisi olla vain hiljaa ja kuunnella häntä ja toimia niin kuin hän haluaa. Hän haluaa nujertaa minut henkisesti. Minä vahvana ja tempereamenttisena henkilönä en todellakaan hyväksy sellaista. Hän esittää muiden aikana ja leikkii parempaan kuin on. Itse olen aito ja rehellinen. Seksissä hän haluaa vain omia mieltymyksiään ja varsinkin alistusta. En suostu sellaiseen ja siitä tulee riita. Neitsyt hyppii myös helposti "vieraisiin pöytiin" ja se on hänelle omastamielestään sallittua. Neitsyt=YÖK!
- mimma5
toi on ihan kun meillä,mitä kerroit! neitsyt mieheni ei koskaan myönnä että minkäänlaista vikaa olisi hänessä..okei,olenhan mäkin itsepäinen mut jos jotain olen väärin tehny tai sanonu pystyn sen myöntämään,mutta ei tämä tyyppi!!otetaas esimerkki:pihalta tulee paljon roskaa sisään näin syksyllä,hän käy tupakalla terassilla sukkasillaan,tulee sisään,ei pyyhi jalkojaan,kävelee vakipaikalleen missä aina istuu.no,matto on siitä aina ihan mm.koivun siemenissä tms.mutta!!eihän vika hänen ole ei ne hänen sukista tule,eipä tietenkään!hänen mielestä kaikki työt kuuluu minulle.joskus tuntuu et se on kyllä aika paha sovinisti!mutta pedissä menee sit taas hienosti,siellä ei ole itsekkyydestä tietoakaan.
- oinas04
Juuri näin, ihan niinkuin minä itse olisin kirjoittanut tuon neitsyt miehen kokemuksella. olen kohtalon toveri, mutta en ole enään neitsyt miehen kanssa.
- (88)
ei todellakaan toimi oinas on vaan itsekäs joka pettää toista eikä tyydy mihinkään ainakin nais puolinen oinas en suosittele ollenkaan naise osapuolen oinaat ovat itsekkäitä pettureita!
- jaa jaa
kuka idiootti horoskoopin perusteella kattoo? se joka haluaa elellä yksinää! hah
- oinukka
Muutaman neitsytmiehen kanssa seurustelleena en kannata aikakaan omakohtaisesti.. itsekkäitä miehiä. Tylsiäkin. Mutta työteliäitä ja ahkeria, siistejä miehiä jos hyviä puolia haluaa. Jotenkin tunnekylmiin olen törmännyt, eivät osaa hauskuutella!
- seventys
vaikea uskoa...itselläni20.v kokemus takana, lastemme takia pakko jatkaa.Tylsä,itsekäs,sexistä voi tulla painajainen...,jos vain olisin tiennyt...
- oinas neito
Hyvin on toiminut meillä oinaan ja neitsyyn suhde.. :D
- neito
Hyvin on minun ja mieheni yhteiselämä sujunut minä oinaana ja mieheni neitsyeenä.luonteeni puolesta olen aika temperamenttinen mutta mieheni ei kuitenkaan ole alistuva vaan käsittelee asiaa niinkuin pitääkin. hän ei ole lainkaan itsekäs tai epäsiisti. Meillä on kaikki sujunut hyvin ja varmasti tulevaisuudessa sujuukin.
- Sopu
Sama homma on ittellä. Mies on neitsyt, itse oinas, ja se ei suostu riitelemään =) Mutta kyllähän tuon kans toimeen tulee..
- tiuna
Hei!
Seurasin kyseisten merkkien yhdessä oloa eikä siitä tullut mitään. Itse olen vesimies ja olen seurustellut neitsyen kanssa eikä siitäkään tullut mitään, petti koko ajan ja pikkutarkkuus ja hiljaisuus ärsytti.Itse kun haluan että ollaan rehellisiä, nyt on oinas kumppani tosi hyvä suhde mutta oinaan mustasukkaisuus on aika yliampuvaa välillä aluksi luulin sen laskevan leikkiä, mutta olikin tosissaan tuliluontoinen, mutta pitää mielen virkeänä. Mitä minä suunnittelen hän toteuttaa joten valitse vesimies kumppaniksesi, me ollaan kuiten vähän omituisia kulkijoita ja kahlitseminen muuttaa vesimiehen surulliseksi ja elottomaksi. - Mitä jos molemmat
Mitä jos molemmat on miehiä. Millainen on suhde? Riittääkö/kestääkö rakkaus
- Ripaleena
Seurustelin neitsytmiehen kanssa. Olen itse oinasnainen. Alkuun kaikki meni ihan hyvin.Jonkun kuukauden jälkeen miehen rauhallisuus ja myötäileminen alkoi olla minulle liikaa.Hänen ei tarvinnut kuin avata suunsa niin tiesin jo mitä hän meinaa sanoo....Jos kysyin jotakin vastaus oli yleensä "tehdään vaan niin kuin sinä haluat".Oinasnainen tarvitsee miehen jolla on kanttia sanoa suoraan EI.
Toivon kuitenkin että onnistutte yhteiselossanne.- Nimetön
En myöskään voi suositella yhdistelmää. Neitsyt on oinaalle ehkä hiukan liian tylsä ja itsekeskeinen. Tai sitten jos haluat viettää loppuelämäsi alistettuna ja tylsyydessä, niin silloin voi kannattaa...
Neitsyt-mieheni oli sovinistinen ja kuvitteli, että on itse taivaanlahja. Samanaikaisesti itse mietin, että niin tunneköyhässä suhteessa en varmaan koskaan aikaisemmin ole ollut. Eli tylsyyttä, tylsyyttä ja tylsyyttä.
- tinde||-
joo tota munkin mies on neitsyt ja olen oinas on hiukka hankalaa olla kun mitään ei olis mulla kun sitä tempperamenttiä on vähän liikaakin..=)
- liisa ihmemaassa
moikka! miksi oinasmies ei tee aloitetta koskaan rakasteluun? voiko luottaa oinaan naisjuttuihin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133728Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja273010Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2742785Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin51925- 2241478
- 751261
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...1631095Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk21067Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi311004Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä95961