pillunjatke

money talks

Ämmät haluaa omakotitalon ja pennut ja kultaisennoutajan ja katumaasturin ihan vaan sen takia että pärjää akkojenvälisessä kilpailussa. On tärkeää säilyttää status leikkipuistossa muiden äippien silmissä. Mies tietenkin on valittu tulojen mukaan. Kesällä riittävän iso vene huolehtii ettei tule kutsua vihreiden kunnallisvaaliehdokkaaksi.

9

418

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juu,onhan näitä...

Meillä kävi päinvastoin. Mies halusi talon ja itse rakentaa sen.

En tosin olisi muuttanut omakotitaloon sellaisen velton miehen kanssa jolla ei työkalut pysy käsissä eikä mitään osaa. Ei ole tarvinnut tapella kotitöistä vaan se tekee joka ensin ehtii.

Omakotitaloasuminen voi jäädä aika lyhyeksi jos sinne vaan statuksen takia pitää päästä.

• 212

Ja täällä kirjoittelee tumpelo ämmä millä ei mikään pysy kädessä, kunhan nättinä seisoo ja pilluansa raottaa kun tekisi mieheltä saada rahaa. Kaiken huippuna kritisoi muita veltoiksi. Suomihan on tasa-arvoinen maa, yrittäjien pillulisineen ja kaksoisstandardeineen :^)

• 12-4

Eipä se haittaa jos miehelläs on ainakin tilipussit täynnä.

• Make345345

Aika katkeralta kuulostaa mutta perustellaan silti; olen asunut kerrostalossa, rivitalossa ja omakotitalossa. Joten kaikista on kokemusta.
      Nykyistä omakotitaloa hankkiessa ehdotin vaimolle että muutetaan kerrostaloon ja käytetään säästyneet rahat matkusteluun, elämiseen ja ulkona syömiseen. Ei kelvannut. Olisin joutunut lisäksi vuokraamaan moottoripyörälle tallipaikan ja verstaan jossa rakennella kaikenlaista. Sellainen olisi maksanut helposti 100-200€ kuukaudessa.

Nyt, ei kaduta yhtään. Lapset voi laskea pihalle telmimään omineen. Ei häiritse naapurit metelillä ja vastaavasti itse saa tömistellä ja metelöidä vaikka yötä myöten. Ei tarvi varoa että yleisestä pyörävarastosta pöllitään fillarit jne...

Parasta on siis oma piha, sijainti, rauha sekä mahdollisuus olla rauhaton. Plussaa tulee tietenkin siitä että saan itse päättää mitä talossa korjataan (hieman vanhempi talo) eikä ole mummolautakunta päättämässä että taloon ei oteta valokuitua vaan rakennetaan mieluummin parvekelasitukset sekä kiva grillikatos pihalle.

• poor but rich

Pillunjatke, ämmät, akat - miesten mies liikkeellä?

• Maskuliinia

Aloittajan kannattaa hommata itselleen maskuliininen puoliso.

• rahastaja misu

Sitten kun elintaso on saavutettu jonkun rillipäisen luuserin kanssa, niin on aika iskeä joku mediaseksikäs tatuoitu linnakundinarkkari. Sitten on elämä auvoisaa ja tylsässä parisuhteessa elävät naisystävät kateellisia kun itsellä on silmät mustana joka toinen päivä. Selityksenä riittää et ei se pera tarkottanu, mut ne hormooonit.

• do not panic
    • kaapittaja

Jaa.
      ja sekös aloittajaa harmittaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      92
      5308
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      56
      4141
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2239
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2088
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1815
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1474
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      32
      1293
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1076
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      1010
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1001
    Aihe