Kun tulin uuden miehen

Uuden äidi kokemuksi

perheeseen, alkoi hänen ex vaimo heti rettelöimään. Alussa emme välittäneet hänestä, luulimme että lopettaa, mutta tilanne jatkuu aina vaan. Hän on kateellinen minulle ja mustasukkainen kun meillä menee hyvin ja lapset rakatavat minua aivan samoin kuini säänsä. Se on äidille liikaa sillä hän on niin itsekäs ja häiriintynyt.
Tulen lasten kanssa toimeen erittäin hyvin ja olen heille äitinä viisi kertaa viikossa jolloin teen läksyjä heidän kanssaan, vien harrastuksiin ym normaalia askaretta, se on äidille liikaa sillä hän ei ole päässyt eroon miehestä eikä pidä siitä että komennan lapsia ja kasvatan mieleisekseni, sillä meillä on omat säännöt joita noudatetaan ja minua totellaan ilman että siitä erikeseen sanotaan. Toimin kuin vastuullinen äiti, mitä heidän oma äiti ei ole tuon rettelöinnin tähden. Miten saada äiti kuriin, muuttamalla kauemmas ja viemällä lapset mukanamme, muuta vaihtoehtoa ei ole. Miehelle ehdotin yksinhuoltajuutta ja äidille valvottua tapaamista minun seurassani. Aivan kauhea akka, sotkee kaikkien elämän.Olen ilmeisesti äidille hirveän suuri uhka, siksi käyttäytyy hullun lailla. Naureskelemme miehen ja lasten kanssa ja sanokin lapsille, että älkää ottako äidistänne mallia, tuollaisella ei ole tulevaisuutta, vaan äitinne on sairas mieletään. Lapset haluisivat asua meillä, sillä lahjomme heitä usien, mihin äidillään ei onneksi ole varaa. Pienet lapset ovat lahjottavissa ja semmoiset ihmiset ovatkin ihania. Minä olen kuulemma heidän suosikki äiti. Kiva kuulla äiti sanaa.. ja tietää että olen voittaja.

19

340

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • djls

Otetaanpa uusiksi hieman.

Kiva kuulla äiti sanaa.. ja tietää että olen voittaja - mutta muuten täysin seko.

Nyt meni oikein.

• kullan arvoinen minä

Samma här, jag tycker.. on kiva kun iteää ja näkee että itse on jrjissään, ja muut sekoo. Jos uusi äiti tulee miehenlasten elämään, niin sehän on lapsille suuren suuri etu ja ihanuus ja voitto jo sinänsä. On uusi rakas aikuinen joka hoitaa ja kasvattaa, miksi siitä pitää olla mustasukkainen.
      Minä olen niin voimakas tahtoinen nainen, että pistän usein perheen asiat rullaamaan ja lapset vpivat todella hyvin, ennen olivat aivan hakoteillä.

Luulisi äidin olevan kiitollinen että uusi äiti kasvattaa hänen lapset normaaleiksi ihmisiksi, siitä voisi vaan kiittää. Mutta kateus on kamalaa, ja siitä kärsii lapset kun äiti häiriköi.
      Pesen heidän vaatteet kun tulevat likaissa meille, vien heitä ulos ja soittelen kouluun heidän menestyksestään ja kyselen miten menee, nyt soitin kasvatusneuvolaan, jonne vien tämän vanehmman lapset kun on vähän kömpelö jotta saisi jotain terapiaa... äidille emme puhuneet mitään, mies kyllä tietää, mutta äiti hyppisi seinille.

• lissu kännää

ahaa, olet hakenut sitä keppanaa ja jutut sen kun paranee ja jo toisella kotimaisellakin
        Ota kuule vielä hieman lisää niin alkaa jo tuo englishkin sujumaan, tai taitaa mennä ihan siansaksaksi.

• Äityli73

Mitä v...ua?

• lissu taas kännissä

Jaaha lissu olet sitte jo heti aamusta alkaen kännänyt, vai oletko ollenkaan nukkunut juonut koko yön, ja nyt alkaa taas kankkunen iskemään ja juttua piisaa yksinäisellä juopolla.
      Nyt tätä ja iltapäivällä sutturoita ja naikkosia;) :)
      Hae keppanaa kaupasta ja mene maate.:) :)

• ..........

Niin meillä ei ex:t määräile ei käy einä ex:iä kuunnella !!!!!!!!

• onnen ydin perhe

Meillä taas miehen naikkoset ei ole koskaan saaneet tulla meille eikä olla lsatemme kanssa tekemisissä. Hyvin on ex isä lapsiaan suojellut, ja pitänyt perheenrikkojat poissa lasten läheltä. Olisi ollut hävettävää jos lapset olisivat joutuneet haukuttaviksi ja huonosti kohdelluiski, riitti kun hajoittivat perheemme ja veivät lapsilta isän. Emme osaa edes kuvitellakkaan mitlä monista lapsista tuntuu, jotka joutuvat pakolla näkemään isänsä uusia naisia... ihan puistattaa. Meillä on ollut onni matkassa ja olemme etuoikeutettuja, ettei ole tarvinnut pakolla heitä nähdä eikä mennä heitä katsomaan. Eivät ole yrittäneet tunkeutua meillekkään onneksi, kun ex isä ex mies on hyvin pitänyt poissa naikkoset meiltä.
        Mihin me heitä olisimme tarvinneet?

Olisihan se ollut kauheaa, jos emme lasten kanssa enää olisi ikinä tunteneet toisiamme. Olisimme täysin vieraita ihmisiä. Järkyttävää ina rakas äiti ei tuntisi omia lapisiaan. Huh huh... olemme paljolta säästyneet.. säälittää lukea näitä surkeita lapsikohtaloita, ja äitikohtaloita, joissa tielataan ja haukuttaan miehen ex perhe täysin.

Onneksi meitä ei ole päästetty kohtelemaan niin huonosti.

• YYA.
        onnen ydin perhe kirjoitti:

Meillä taas miehen naikkoset ei ole koskaan saaneet tulla meille eikä olla lsatemme kanssa tekemisissä. Hyvin on ex isä lapsiaan suojellut, ja pitänyt perheenrikkojat poissa lasten läheltä. Olisi ollut hävettävää jos lapset olisivat joutuneet haukuttaviksi ja huonosti kohdelluiski, riitti kun hajoittivat perheemme ja veivät lapsilta isän. Emme osaa edes kuvitellakkaan mitlä monista lapsista tuntuu, jotka joutuvat pakolla näkemään isänsä uusia naisia... ihan puistattaa. Meillä on ollut onni matkassa ja olemme etuoikeutettuja, ettei ole tarvinnut pakolla heitä nähdä eikä mennä heitä katsomaan. Eivät ole yrittäneet tunkeutua meillekkään onneksi, kun ex isä ex mies on hyvin pitänyt poissa naikkoset meiltä.
        Mihin me heitä olisimme tarvinneet?

Olisihan se ollut kauheaa, jos emme lasten kanssa enää olisi ikinä tunteneet toisiamme. Olisimme täysin vieraita ihmisiä. Järkyttävää ina rakas äiti ei tuntisi omia lapisiaan. Huh huh... olemme paljolta säästyneet.. säälittää lukea näitä surkeita lapsikohtaloita, ja äitikohtaloita, joissa tielataan ja haukuttaan miehen ex perhe täysin.

Onneksi meitä ei ole päästetty kohtelemaan niin huonosti.

Sää oletki ihan yksittäistapaus ei kenenkään muun kotiin ole naislauma hyökännyt ja väkisin vienyt viatonta miestä.
        Meillä muilla uusperheellisillä mies elää vain yhden kanssa ja myös nainen elää yhden kanssa.Meillä myös lapset tapaa isäänsä säännöllisesti ja vastaavasti toisen lapset tapaa myös etäänsä.
        Eikä meillä kukaan kohtele ketään kaltoin, ei haukuta eikä mollata ketään.
        Olemme oikeen etuoikeutettuja, kun meillä homma pelaa ja kaikki neljä tullaan hyvin toimeen.
        Meillä ei myöskään kukaan ole hajoittanut kenenkään perhettä, sovussa erottu molemminpuolin
        Meillä on tuo YYA sopimus ja se pelittää oikein hyvin..

• ........
        YYA. kirjoitti:

Sää oletki ihan yksittäistapaus ei kenenkään muun kotiin ole naislauma hyökännyt ja väkisin vienyt viatonta miestä.
        Meillä muilla uusperheellisillä mies elää vain yhden kanssa ja myös nainen elää yhden kanssa.Meillä myös lapset tapaa isäänsä säännöllisesti ja vastaavasti toisen lapset tapaa myös etäänsä.
        Eikä meillä kukaan kohtele ketään kaltoin, ei haukuta eikä mollata ketään.
        Olemme oikeen etuoikeutettuja, kun meillä homma pelaa ja kaikki neljä tullaan hyvin toimeen.
        Meillä ei myöskään kukaan ole hajoittanut kenenkään perhettä, sovussa erottu molemminpuolin
        Meillä on tuo YYA sopimus ja se pelittää oikein hyvin..

Tuo onneto ydin(jäte) perhe onkin HULLU NARSISTI jolta olisi pitänyt lapset ottaa huostaan aikoja sitten

• onnen ydin perhe
        ........ kirjoitti:

Tuo onneto ydin(jäte) perhe onkin HULLU NARSISTI jolta olisi pitänyt lapset ottaa huostaan aikoja sitten

Noin puhuu vaan katkerat ihmiset. Heille on kauheeta kun joku ei ole samaa mieltä tai tee samoin kuin he itse. Jopa lasten mielipiteet ja hyvinvointi on heille paha asia, lasta ei saisi suojella vaan hänellä pitää maksattaa isänsä hylkäämisestä johtuvat omituiset tavat-
        Ei meillä, yksikään lapsistamme ei ole joutunut muuttelemaan sinne ja tänne, vaan ovat saaneet lapsuuden olla kotonaan, yksikäänl apsistamme ei ole nähnyt isänsä sutturoita, vaan ovat rauhassa saaneet lapsuuden viettää, pelkäämättä haukkumisia ja huonoa kohtelua. Eikä ole tavinnut olla erossa minusta, heidän äidistään.

Jos se on sinusta hulluutta niin sitten se on sinusta.

Me kaikkihan täällä tiedämme, että kun kohtelt muita ihmisiä huonosti, haukut ym.. hylkäät lapsesi ja haukut ex vaimosi, . olet helkkarin hyvä ihmnen, mutta kun pidät lapsiesi puolta ja elät onnellisesti, on hän erittäin huono ihminen.

Mitä muuta tuo voisi olla kun katkeruutta, että joku pärjää yksin ja osaa asiansa?

Ei kaikkien tarvi hyväksyä lastensa hylkäämistä, ja uusia naikkosia omaan elämääsnä? MIhihn me olisi mme niitä tarvinneet?

Me voimme olla hulluja sinun mielestä, mutta pääasia on että meillä ona siat hyvin. Jos sulla ei ole älä syytä muita.
        Niin ja jos lapset olisvat kärsineet siitä ettei joutuneet isän sutturoiden kynsiin ja haukuttaviksi, olisihan se näkynyt, mutta se onkin sulle liikaa, että aikuiset lapseni ovat erittäin onnellisia. Ja se jos mikä merkitsee minulle eniten.

• .........

Noin puhuu vaan katkerat ihmiset. Heille on kauheeta kun joku ei ole samaa mieltä tai tee samoin kuin he itse. Jopa lasten mielipiteet ja hyvinvointi on heille paha asia, lasta ei saisi suojella vaan hänellä pitää maksattaa isänsä hylkäämisestä johtuvat omituiset tavat-
        Ei meillä, yksikään lapsistamme ei ole joutunut muuttelemaan sinne ja tänne, vaan ovat saaneet lapsuuden olla kotonaan, yksikäänl apsistamme ei ole nähnyt isänsä sutturoita, vaan ovat rauhassa saaneet lapsuuden viettää, pelkäämättä haukkumisia ja huonoa kohtelua. Eikä ole tavinnut olla erossa minusta, heidän äidistään.

Jos se on sinusta hulluutta niin sitten se on sinusta.

Me kaikkihan täällä tiedämme, että kun kohtelt muita ihmisiä huonosti, haukut ym.. hylkäät lapsesi ja haukut ex vaimosi, . olet helkkarin hyvä ihmnen, mutta kun pidät lapsiesi puolta ja elät onnellisesti, on hän erittäin huono ihminen.

Mitä muuta tuo voisi olla kun katkeruutta, että joku pärjää yksin ja osaa asiansa?

Ei kaikkien tarvi hyväksyä lastensa hylkäämistä, ja uusia naikkosia omaan elämääsnä? MIhihn me olisi mme niitä tarvinneet?

Me voimme olla hulluja sinun mielestä, mutta pääasia on että meillä ona siat hyvin. Jos sulla ei ole älä syytä muita.
        Niin ja jos lapset olisvat kärsineet siitä ettei joutuneet isän sutturoiden kynsiin ja haukuttaviksi, olisihan se näkynyt, mutta se onkin sulle liikaa, että aikuiset lapseni ovat erittäin onnellisia. Ja se jos mikä merkitsee minulle eniten.

Jos joku on katkera niin SINÄ YKSIN JA AINOASTAAN S I N Ä . Kirjoituksista päätellen olet tai ainakin olet luullut että maailma pyörii sinun ympäri kaikisaa teksteissä voi lukea MINÄ MINÄ MINÄ. Ja se että ex miehesi jätti sinut yksin sinut ja katkeruuksissasi estit lapsia tapaamasta isää ! Ja ex miehesi löysi uuden fiksun sivistyneen naisen eikä kaltaistasi halpaa suttura vosua.

• onnen ydin perhe
        ......... kirjoitti:

Jos joku on katkera niin SINÄ YKSIN JA AINOASTAAN S I N Ä . Kirjoituksista päätellen olet tai ainakin olet luullut että maailma pyörii sinun ympäri kaikisaa teksteissä voi lukea MINÄ MINÄ MINÄ. Ja se että ex miehesi jätti sinut yksin sinut ja katkeruuksissasi estit lapsia tapaamasta isää ! Ja ex miehesi löysi uuden fiksun sivistyneen naisen eikä kaltaistasi halpaa suttura vosua.

Kuule kyllä pitää pyöriäkin meidän ympärillä! Tottakai, yksin lastenkanssa se on pistettävä peliin koko oma elämä ja vähän enemmänkin, ei siinä muita ajatella kuin itseään ja lapsia! Kun toinen luistaa vastuustaan ja uskoo mitä perheenrikkojat lupailee, niin pakkohan se on jonkun ottaa vastuu lapsista ja pyörittävä siinä ympyrää! Minä pystyin, mies ei siihen kyennyt.
        Ja mitä en tekisi lasteni eteen?? Tein kaikkeni, ja nyt kun ovat aikuisia, voisin sanoa että tekisin kaiken uudelleen.

Huomaa että sinulla on erittäin musta sydän, noin katkeraa viestiä tulvii koko ajan... mutta ole vaan, kai sullekin joskus aurinko risukasaan paistaa.

Minä pidin huolta ettei yksikään miehen suttura pääse enempää sotkemaan meidän asioita eikä haukkumaan ja kiusaamaan lapsiani, ja kyllä kannatti olla tiukkana. Ei ole kukaan ventovieras suttura perheenrikkoja päässyt meitä haukkumaan ja kiusaamaan. Meille ei ole lupa tulla.. ja lapset ovat oikeutettuja onnelliseen lapsuuteen ja nuoruuteen, ja sen he saovat kun minä pidin siitä huolen.

Ja sehän sinua kiusaa, kun lapseni sanovat minulle kuinka ihana äiti olen heille ollut, suurempaa kiitosta en tarvi.

Siitä olet meille katkera.

• ........

Kuule kyllä pitää pyöriäkin meidän ympärillä! Tottakai, yksin lastenkanssa se on pistettävä peliin koko oma elämä ja vähän enemmänkin, ei siinä muita ajatella kuin itseään ja lapsia! Kun toinen luistaa vastuustaan ja uskoo mitä perheenrikkojat lupailee, niin pakkohan se on jonkun ottaa vastuu lapsista ja pyörittävä siinä ympyrää! Minä pystyin, mies ei siihen kyennyt.
        Ja mitä en tekisi lasteni eteen?? Tein kaikkeni, ja nyt kun ovat aikuisia, voisin sanoa että tekisin kaiken uudelleen.

Huomaa että sinulla on erittäin musta sydän, noin katkeraa viestiä tulvii koko ajan... mutta ole vaan, kai sullekin joskus aurinko risukasaan paistaa.

Minä pidin huolta ettei yksikään miehen suttura pääse enempää sotkemaan meidän asioita eikä haukkumaan ja kiusaamaan lapsiani, ja kyllä kannatti olla tiukkana. Ei ole kukaan ventovieras suttura perheenrikkoja päässyt meitä haukkumaan ja kiusaamaan. Meille ei ole lupa tulla.. ja lapset ovat oikeutettuja onnelliseen lapsuuteen ja nuoruuteen, ja sen he saovat kun minä pidin siitä huolen.

Ja sehän sinua kiusaa, kun lapseni sanovat minulle kuinka ihana äiti olen heille ollut, suurempaa kiitosta en tarvi.

Ei teillä mitään perheen rikkojaa tarvittu hoidit ihan itse
        perheen riklomisen ja vasta sen jälkeen ex miehes löysi uuden.

• kysele vaan
        ........ kirjoitti:

Ei teillä mitään perheen rikkojaa tarvittu hoidit ihan itse
        perheen riklomisen ja vasta sen jälkeen ex miehes löysi uuden.

Oletpa aktiivinen fani... jaksat ja jaksat keskustella kiperistä kysymyksistä, mutta kivahan täällä on rupatella, ja vaithaa mielipiteitä. Ja kiva että olet kiinnostunut, tämä on parasta vuorovaikutusta fanien kanssa, kun saa kertoa ja vastata heitä askarruttaviin kysymyksiin...

• ........
        kysele vaan kirjoitti:

Oletpa aktiivinen fani... jaksat ja jaksat keskustella kiperistä kysymyksistä, mutta kivahan täällä on rupatella, ja vaithaa mielipiteitä. Ja kiva että olet kiinnostunut, tämä on parasta vuorovaikutusta fanien kanssa, kun saa kertoa ja vastata heitä askarruttaviin kysymyksiin...

Olen kyllä !!! Varsinkin tuollaisille narsisteille kuin onnen ydin(jäte) perhe a

• yya.

Ota nyt vihdoin selvää katkera sanan merkitys, viljelet sitä joka paikkaan, mihin se ei sovi.

• onnen ydin perhe
        yya. kirjoitti:

Ota nyt vihdoin selvää katkera sanan merkitys, viljelet sitä joka paikkaan, mihin se ei sovi.

Tutkiskele itseäsi, sieltä se löytyy! Se katkeruus ja sen merkitys.

• ei löydy

Tutkiskele itseäsi, sieltä se löytyy! Se katkeruus ja sen merkitys.

En minä ole kellekään ja millekään katkera, ei minulle ole tapahtunut mitään niin kamalaa, että olisin katkeroitunut.
        Sinä olet vihainen ja katkera erostasi ja vihaat exäsi muijaa ylikaiken.

• provoprovo

surkea provo.. vaadimme laadukkaampia provoja!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia?

Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?
      Arvot ja etiikka
      8
      12412
    2. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      5
      11183
    3. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      175
      5095
    4. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      29
      3712
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      196
      3554
    6. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      49
      3122
    7. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      108
      2849
    8. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      13
      2388
    9. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      44
      2155
    10. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      19
      1965
    Aihe