Rollaattorit vs lastenvaunut!

Nittaminax

Luin aamulla eilistä Metroa ja siellä oli textiviesteissä yks lukija joka kirjoitti -et miks metrot on aina täynnä lastenvaunuja vaikka on ruuhka aika ja muutenkin ahdasta ja eiku väkisin ängetään sisään.

No mulle kävi viimevuonna bussissa silleen, et meitä rollaattorilla liikkuvia oli siin välikössä jo kaks ja eikös yks mamma tullu hyökkäysvaunuillaan sisään ja rupes kyselee että eikös hällekkin paikka löydy. Minä siihen et pahalta näyttää et tilaa ei ole.

Tällä toisella huonojalkasella oli saattaja mukanaan joka kovasti kehu että mahtuuhan tänne. Mää siinä katselemaan et mitä, mitäs mä nyt teen. Mun oli laitettava oma rolliskasaan ja väännettävä se jalkojen väliin ja istuttava jotenkin sivuttain. Mamma työns vauvanrattaat paikoilleen ja koko matkan ajan mun varpaat oli saada murskaustuomion.

Elettäkään muuten ei tehnyt tää tervejalkanen saattaja et olis nostanut sen persauksensa ja siirtynyt muualle istumaan, et olis tullu lisää tilaa. Omalukunsa olikin sit poistuminen jolloin meinasin lentää polvilleni.

Se hyöty tuossa oli etten toista kertaa tarvinnut dösään mennä kun valitin asiasta oikeeseen paikkaan, sain taxikortin.

14

183

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HYvä Nitta!!

Hyvä sinä, ota oikeus omiin käsiisi. Paskaako olla vailla, jos saa.

Toivottavasto joku Hoo ei tule tanne kertomaan, että kun häneltä murtui 5-vuotiaana pikkuvarvas, ei hän saanut keltään mitään.

• ilman jäänyt

;) :) ;)

• Niin no enhän mä oikeutta omiin käsiini ottanut, mutta osasin hakea sitä tukea mitä laki mulle sallii.
        Halvemmakshan mulle tulis se bussilla kulkeminen ku taksilla ajelu, kun vertaa niitä omakustannuksia.

:))))

• HYvä Nitta!!
        Nittaminax kirjoitti:

Niin no enhän mä oikeutta omiin käsiini ottanut, mutta osasin hakea sitä tukea mitä laki mulle sallii.
        Halvemmakshan mulle tulis se bussilla kulkeminen ku taksilla ajelu, kun vertaa niitä omakustannuksia.

:))))

Sama tuki on minullakin.

• HYvä Nitta!! kirjoitti:

Sama tuki on minullakin.

Hyvä me..miks sitä pitäis olla toisten potkittavina jos taxillakin pääsee ja saa omassa ylhäisyydessä ajella. :)

• "HYvä Nitta!!"

Minä kuulin jonkun kutsuvan...

Sisä-jalka-pallo-pelissä loukkaantunut nilkkani oli paketissa.
        Minulla oli puiset kainalo-kepit.
        Olin katsomassa jää-kieakkoa.
        Silloin ei ollut katsomoita, piti seisoa.
        Kepit olivat liian lyhyet, selkään alkoi koskea.
        Kuin pitkällä rollaattori-mummolla.
        Minulla ei ollut jako-avainta, jolla olisin saanut pituuden-säätö-pultit irti.
        Huusin....
        Avainta ei ollut kenelläkään.

Toivottavasti kutsu ei kuulunut siksi, että Nitta saisi pilkkaa nilkkaan.
        Ainoastaan minä.

H.

• pois alta

Mää hommaan moottorillakäyvän pyörätuoli, sillä ajelen mummot kumoon

• --,,

Miksi?33

• Määkin kysyisin, miks???

• :///

Hommaa samalla jättikokoinen hummeri, jättipyörilla.

• Pirre*

Onpa kumma kun se saattaja ei "huomannut" siirtyä muualle vapaille paikoille, jos niitä kerran oli, no ei kai älynnyt .., mutta loppu hyvin kaikki hyvin, tai ainakin melkein kaikki :)

P.s. en osaa oikein moittia näitä hyökkäyvaunujen kanssa kulkevia, on se niin hikistä hommaa sompailla ruuhkassa niitten kanssa.

• Saattaja tais olla sen mies, no joku ukkeli kuitenkin.

Hikistä se on jos on lunta, mutta ei sulan aikana, mun mielestä. Tai sitten on työntäjällä huono kunto. :)

• hikinen vaimo
        Nittaminax kirjoitti:

Saattaja tais olla sen mies, no joku ukkeli kuitenkin.

Hikistä se on jos on lunta, mutta ei sulan aikana, mun mielestä. Tai sitten on työntäjällä huono kunto. :)

Työntelen miestäni pyörätuolilla autoon, talven aikaan paha. Ei pääse ajamaan pihaan, sanon että oli hikistä hommaa, mies painaa lähes 90kg, parkkipaikalle on mennessä vastamäkeä. Tämä talvi on ollut helppo.
        Lääkäriin on lähdettävä aamulla, talkkari harvoin ehtii tehdä lumityöt kovin aikaisin.
        Joskus on pyydettävä apua kun ei kuorma liikahdakaan.

• hikinen vaimo kirjoitti:

Työntelen miestäni pyörätuolilla autoon, talven aikaan paha. Ei pääse ajamaan pihaan, sanon että oli hikistä hommaa, mies painaa lähes 90kg, parkkipaikalle on mennessä vastamäkeä. Tämä talvi on ollut helppo.
        Lääkäriin on lähdettävä aamulla, talkkari harvoin ehtii tehdä lumityöt kovin aikaisin.
        Joskus on pyydettävä apua kun ei kuorma liikahdakaan.

Niin, onhan se raskasta jos aikuista ihmistä joutuu pyörätuolilla liikuttamaan. Mää nyt edellisessä viestissä tarkoitin lastenvaunujen työntämistä.
        Onneks nyt kuitenkin et tääl etelässä on ollu vähän lunta. Tuol lapis taitaa lumitilanne olla ainakin ihan eri. Varmaan kuulin väärin eilisen säätilanteenkin, kun kertoivat et jossain kilpisjärvellä olis lunta 160cm.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      72
      4989
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      116
      4699
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      80
      4183
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      101
      4097
    5. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      3
      3288
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      122
      3104
    7. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2838
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      28
      2777
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      40
      2753
    10. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      37
      2752
    Aihe