Älä pelkää

jokunainen1

en käräytä sua, tai ehkä... ;)

17

321

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haluan sitä

käräytä vaan. ei se haittaa.

• jokunainen1

jos itse pystyt elämään noin en käräytä :D

• Tekisi

kyllä mieleni käräyttää....

• hyvä elää niin, että

itse en ole ainakaan tuntenut enkä tehnytmitään mistä käräyttää edes voisi.

• kyllä se tulee puun

takana sun käräyttämistäs valmistellaan jo . . . itse kärysin auton parkkeeraamisesta
        omalla pihallani, näin se menee oikeus on voittanut taas.

• älä välitä
        kyllä se tulee puun kirjoitti:

takana sun käräyttämistäs valmistellaan jo . . . itse kärysin auton parkkeeraamisesta

Hölmön hommaa käräyttää tommosesta. Mutta jos nyt joku pöljä tykkää nähdä vaivaa niin siitä vaan. Sama laki se kuitenkin heilläkin.

• hyvä elää niin, että
        kyllä se tulee puun kirjoitti:

jaa mistähän se käräytys tulee? kun en ole tehnyt mitään mistä käräyttää? eli silloin se on valhe se käräytyksen aihe. Ja siinä vaiheessa kyllä asia selvitetään sitten minun taholta perinpohjin.

jos parkkisakot olet saanut on se pieni paha. Jokuko kytännyt parkkeeraamistas ja käräyttänyt? no, ainakin hän sai hyän mielen, mutta aika kieroa ja sairasta häneltä. Hän varmasti itse sitten virheetön on ;)

Sakotonta viikkoa sulle

• näin täällä

en käräytä. En tule kahden ihmisen väliin missään olosuhteissa. Enkä kolmen. Enkä neljän. En halua hänelle. Mitään pahaa.

• Antakaa sen

jo olla! Eläköön elämäänsä niinkuin tahtoo...

• kyllä se on niin,

että jokainen elää elämäänsä niinkuin tahtoo, ei siihen kenenkään lupaa tarvitse.

oikeastaan tohon käräyttämiseen sanoisin, että joskus on hyvä keskittyä siihen omaan elämään eikä kytätä muita. Omassaki joskus tarpeeksi saati, että muita,aikuisia,pitäisi alkaa kyttäämään ja käräyttelemään, huhhuijaa.

• voe rähmä
        kyllä se on niin, kirjoitti:

että jokainen elää elämäänsä niinkuin tahtoo, ei siihen kenenkään lupaa tarvitse.

oikeastaan tohon käräyttämiseen sanoisin, että joskus on hyvä keskittyä siihen omaan elämään eikä kytätä muita. Omassaki joskus tarpeeksi saati, että muita,aikuisia,pitäisi alkaa kyttäämään ja käräyttelemään, huhhuijaa.

kyttääjät on niitä, joilla ei omaa elämää ole. Jostain pitää juttua ammentaa ja kun omaa elämää ei ole, tulee se jutunjuuri jonkun toisen elämästä.

mikä on omalla kieroutuneella tavalla hieman sairastakin joissain tapauksissa.

• kananmuna

hyvä.

• voi kuule

Paljastat korkeintaan itsesi, mikä voisi olla itseasiassa jopa suositeltavaa että pääsisit täältä vihdoin pois..

• kuule voi

kuinka kauan aloittaja sitten täällä on ollut? Tai siis luulet, että on ollut.

• M woman

Käräytä mut !

Oon nyt sillä tuulella, on tylsäää

• sille ihanalle

Ei ollu sit multa tuo aloitus, et kai luule niin...

• M Woman

En luule, olen yhtä tuntematon kuin sinäkin, sitä paitsi en ole ihana, enkä juuri mikään.

Mua huvittaa.. joskus niin, että tekee mieli sanoa mitä ekaks tulee mieleen. En hitossa osaa olla täällä tosissani, vaikka rääkäisen välillä sydämestä joitakin totuuksia :).

ja tulin mä taas tänne..käyn välillä touhuamassa jotakin.

Ei kenenkään kannata olla huolissaan, palstalla pyörii provoja ja kaikenlaista, niistäkin muka voisi päätellä jotakin, vai :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      35
      11417
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9810
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      144
      5559
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3784
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3740
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3635
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3378
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3173
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      63
      2793
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2583
    Aihe