Alanyassa Suomea hieman osaava, luotettava (??) taxikuski?

mamma 25

Olen muutamaan otteeseen lukenut 2 eri taxikuskista jotka osaavat hieman suomea ja joku on heitä kehunut..mutta onko teillä tietoa tästä? olis turvallisempaa jos kuski hieman suomea osaisi ja muut todenneet turvalliseksi/luotettavaksi, olen nimittäin kaksin tyttären kanssa matkalla.

10

415

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jamiiii3

Moii...
      Turkissa aika moni osaa puhua suomen, toiset enempi ja toiset vähempi. En usko että sen vaarallisempaa on, kun käyttää maalaisjärkeä. Kovia huijaamaan toki moni taksikuski on turkissa.

Minkä ikäset reissuun lähdössä?

• aja tolla
      • hyvä taksikuski

Tämä Fatih on oikeasti tosi rauhallinen ja miellyttävä taksikuski . Olemme kierrelleet tuttavaparin kanssa Alanyan nähtävyyksiä katsomassa ja aina on Fatih ollut kuskina ja myös tulkkina hän on ollut mukana jos on ollut tarvis .
        Ja mitä suomenkielen taitoon tulee ,niin hän puhuu todella hyvin suomea.
        Suosittelen lämpimästi.

• ***** suositus
        hyvä taksikuski kirjoitti:

Tämä Fatih on oikeasti tosi rauhallinen ja miellyttävä taksikuski . Olemme kierrelleet tuttavaparin kanssa Alanyan nähtävyyksiä katsomassa ja aina on Fatih ollut kuskina ja myös tulkkina hän on ollut mukana jos on ollut tarvis .
        Ja mitä suomenkielen taitoon tulee ,niin hän puhuu todella hyvin suomea.
        Suosittelen lämpimästi.

Yhdyn edelliseen kirjoittajaan Fatihista. 13 vuoden aikana, jona olen häntä käyttänyt taksinkuljettaja ja suositellut ystävilleni, en ole kuullut pahaa sanaa. Ei ole ottanut ylihintaa kyydeistä, tullut ajallaan, asiat aina hoituneet joka kohdilta,. Huolehtinut myös siitä että asiakas pääsee perille turvallisesti.
        Olemme käyttäneet lentokenttäkuljetuksissa, nähtävyyksien katselussa.
        Mös rauhallinen ajotapa!

• jaakko3

Tämä palsta on sellainen temmellyskenttä kaiken maailman sutkeille ja hyeenoille, että suositukset kannattaa ottaa mustana listana, joiden palveluita ei missään nimessä käytä.

• mat6

Edelleen harmittaa, kun tätä Alanyan palstaa ei voi pitää asiallisena versus monien muiden kohteiden palstat, no anyway meille tuota mainittua Fatihia suositteli joku vuosi sitten ihan suomalaisen matkatoimiston opas ja antoi numero, kaksi kertaa käytetty ja ollut juurikin niin hyvä kuin aiemmin mainittiin. Täsmällinen, mukava, asiallinen jne. Jotta en jotenkin usko että matkatoimistot suosittelisivat ketään "mustien listojen" kuljettajia.

• Taksometer

Minä olen useasti käyttänyt takseja oman 7-v lapseni kanssa. Ei mitään ongelmia. Katso että mittari on autossa ja kysy siltikin hinta. Kuski sanoo että taksometer, mutta penää edelleen hintaa paljonko se on max. Kertoovat hinnan kyllä eikä se paljoa heitä siitä mittarin lukemasta.
      Jos voi, valitse vanha pappa kuskiksi. Tosin kyllä ne nuoretkin on ihan ok, mutta jos sua pelottaa, niin ota papparainen. Ovat tosi kivoja. Muista antaa tippiä! Hinnat on kuitenkin niin edulliset verrattain meidän hintoihin.

• Taksometer

Olispahan kiva tietää miksi sain miinuksia vastauksestani. Olisitko hyvä ja kertoisit mikä tuossa nyt niin sinua pännii? Ja kyllä, peukutin! Ei pitäisi miinustella asiallisia vastauksia varsinkaan kun niissä on ihan sitä oikeaa vinkkiä. Hanki jo se elämä vaikka se vaimo vaihtoikin sut. Älä syytä maata, vaan etsi se mistä tuo johtui!

• huomatta

"Hanki jo se elämä vaikka vaimo vaihtoikin
        sut"

Aika huvittava kaikki turkinfanit kirjoittaa tämän ,kun viestit ei miellytä.

• single2014

en ymmärrä että miksi pitää olla katkera ja kateellinen ja jauhaa sontaa jos toiset tietää hyvän taxi kuskin, joka osaa puhua suomea ja mamma 25 kysyi luotettavia ja suomea hieman puhuvia niin aina pitää suomalaisten katkeroituneiden alkaa haukkumaan ja mustamaalaamaan . itse kukin kirjoittaa kun on saanut hyvää palvelua ja suo muoille kans ja neuvoo mistä sitä hyvää palvelua saa.itse olen kyllä iki kiitolinen kun minua neuvotaan ,opastetaan kenen luo voi kääntyä ja saada oikean osoitteen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      23
      3378
    2. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      540
      2702
    3. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      53
      2260
    4. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      212
      2241
    5. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1709
    6. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      219
      1519
    7. Kiantama kartelli

Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip
      Suomussalmi
      52
      1481
    8. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      97
      1389
    9. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      62
      1211
    10. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1184
    Aihe