AUTTAKAA TAAS TUMPELOA

tohelo

hukkasin tuosta yläpalkista sen 'useimmin avatut' kohdan, eli oletettavasti painoin väärästä kohtaa ja se poistui, miten saan sen takaisin. En uskalla enää painella mitään koska seuraavana on firefoxin 'aloitussivu' siinä samassa palkissa, enkä halua hukata kaikkia mitä siinä on, enhän sitten pysty enää käyttämään koko härpäkettä.Eli miten saan takaisin paikalleen sen 'useimmin avatut' painikkeen.Kiitos etukäteen neuvoista.

16

531

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tohelo

      loogiselta luettuna näyttää mutta kuten jo mainitsin niin taitamaton ja tumpelo olen...tuolta osoiteriviltä kyllä tulee se muokkaa ym... näkyviin mutta siitä ruudukosta ei tule sitä mainitsemaasi muokkaa kohtaa, on kaikkia muita vaihtoehtoja muttei juuri sitä... ja sitten se minun luetun ymmärtäminen on vielä ihan oma lukunsa...ainakin näissä tietsikka asiossa. Jos joku ystävällinen ihminen viitsisi yksityiskohtaisen askel askeleelta opastuksen laittaa.En ole paljoakaan näitten asioitten kanssa tekemisissä ollut ja arka mitään umpimähkään kokeilemaan... seuraavana siinä palkissa on pankki, joten enpä uskalla alkaa rassaamaan, ettei poistu sekin, milläs sitten pankkiasiat hoidan jos senkin saan pois sössityksi.Ei ole sukulais eikä liioin naapurin nörttipoikaa joka kävisi ongelman hoitamassa.

    • tohelo

      joo, tuolla ohjeella hävisi koko kirjanmerkkiluettelo tuolta oikeasta laidasta ja on nyt yläreunan vasemmassa laidassa.... nyt jos annat ohjeen millä saan ne kirjanmerkit takaisin sinne oikeaan laitaan oman merkkinsä alle, olisin tyytyväinen

    • ...............

      Siis muokkaa työkalupalkkia --> palauta alkuasetukset nappi. Pitäis mennä ihan alkuperäiseksi, kumoaa sun sähläykset.

    • tohelo

      ja miten saan sen firefoxin samanlaisena sinne vasempaan yläkulmaan kuin se olikin.... nyt on seuraavanlainen...ylimpänä on tämänketjun aloitus eli
      AUTTAKAA TAAS TUMPELOA-apua aloittelijalle-s24-mozillafirefox
      seuraavalla rivillä on tiedosto muokkaa näytä sivuhistoria kirjanmerkit työkalut ohje...
      sitten kolmannella rivillä on S24 AUTTAKAA TAAS TUMPELOA-Apua al...
      sittenseuraava rivi on keskustelu suomo.24.fi/node12119749
      ja viimeinen rivi on edelleen se sama alkuperäinen josta puuttuu edelleenkin se 'useimmiten avatut'
      huh-huh... kylläpä sopan keitin taas

      • tohelo

        siinä muokkaa -kohdassta aukeaa vain seuraavanlainen taulukko
        -kumoa
        -tee uudelleen
        -leikkaa
        -kopioi
        -liitä
        poista
        -valitse kaikki
        -etsi
        eikä missäänole sitäpalauta alkuasetukset kohtaa....


      • tohelo
        tohelo kirjoitti:

        siinä muokkaa -kohdassta aukeaa vain seuraavanlainen taulukko
        -kumoa
        -tee uudelleen
        -leikkaa
        -kopioi
        -liitä
        poista
        -valitse kaikki
        -etsi
        eikä missäänole sitäpalauta alkuasetukset kohtaa....

        no, nyt sain jotenkin vahingossa sen kirjanmerkki sarakkeen takaisin sinne oikealle reunalle, mutta edelleenkin se useimmin avatut on kateissa, enkä löydä sitä 'palauta alkuasetukset'- kohtaa mistään.


    • tohelo

      eli poistuuko asennetut f-securen ostettu vuositurva ja google ja firefoxin asennukset.... enpä noita osaa laittaa takaisin jos poistuu ....joten annanko olla tälläisenaan, vaikkei nyt sitten ole niitä 'useimmin avattuja' tuossa kirjanmerkkipalkissa.

      • Tuossa linkissä on kerrottu että mitä ei poisteta.


    • xvcxvzxcvzx

      Kirjanmerkki-palkki käyttöön ja raahaa siihen ne sivut, mitä käytät

      • huohhhhhhhhhhh

        Kukaan teistä neroista ei ole huomannut että nykyään Firefoxin työkalupalkkien muokkaus on "Näytä" valikossa vaan jaksatte jankata vuosikausia vanhoja toimimiattomia neuvoja...


    • tohelo

      niin, niin.... mutta kun se 'useimmin avatut'-osio ei ole siellä kirjanmerkeissä... eikä missään muuallakaan ilmeisesti, koska olen sen vahingossa poistanut.... on sormi lipsahtanut väärälle puolta hiirtä, tai jotenkin muuten sen olen onnistunut hävittämään.Koneen käytön kannalta ei ole mitään merkitystä, sivuhistoriasta voi mennä takaisin jollekulle aiemmin avatulle sivulle. Mutta kun se oli niin hyvä 'suoja' ennen pankkia siinä palkissa.... etten vahingossa tule poistaneeksi sitä pankki- kohtaakin.

      • Kopioi osoiteriville: about:config
        Selain varoittaa sua mutta klikkailet vain eteenpäin.

        Aukeaa lista johon ylimpänä olevaan hakuun laitat: browser.places.smartBookmarksVersion

        Tuplaklikkaa ja laita arvoksi 0
        Sulje selain ja avaa uudelleen. Testasin ja toimi.


    • tohelo

      enpä uskalla, koska en mikään osaaja ole tämän kanssa ja ei se 'useimmin avatut' mikään tärkeä kohta ole... raahasin siihen pankin eteen 'kilveksi' erään muun kohdan sieltä kirjanmerkeistä.... nyt ei ole enää niin alttiina hävitykselleni, jos taas jotain sössin.Ei ainakaan heti häviä se pankki. Kiitos vastanneille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      104
      991
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      590
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe