Miten saan takaisin vasemmalla ylhäällä olevan Useimmin avatut
toiminnon Firefoxissa?
`Useimmin avatut` maininta oli niissä useimmin mainituissa
osoitteissa ja poistin sen hiiren oikella näppäyksellä mutta sen mukana poistui koko toiminto?
Miten saa takaisin?
4
2441
Vastaukset
- ss
miten saan takaisin vasemmalla ylhäällä olevan useimmin avatut
- ss
miten saan takaisin ylhäällä vasemmalla olevan useimmin avatut facebookissa
- F_fox
ss kirjoitti:
miten saan takaisin ylhäällä vasemmalla olevan useimmin avatut facebookissa
jäsenenä, mutta Firefoxin Näytä, Työkalurivit, ruksi ruutuun Kirjanmerkit-työkalurivi pitäisi tuoda nuo useimmin avatut sivut käytettäväksi. Siihen kirjanmerkkipalkkiinhan voi hiirellä kiskoa osoiterivin vasemmassa päässä olevasta kuvakkeesta kiinni ottamalla haluamiansa sivuja.
- eunukki
poistin useimmin avatut vahingossa,koska olen aloittelija näissä hommissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663172Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91841- 1111730
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241249- 1281035
- 98978
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6865- 84859