elään ilman sua.
en pysty
22
653
Vastaukset
- ota yhteys
irl.
- kaipaileva puolikas
koooolla on muitakin joilla sydän huutaa samaa sanomaa
- valitettavasti näin.
en voi muuta sanoa.
- eikös se niin
pidä mennäkin : ota se jota ilman et voi olla. no kuinka saan sinut lähelleni.. jos oikeasti voin luottaa sinuun nainen niin tulen kiinni sinuun enkä irroita koskaan.
- miksi et vain
luottaisi?niinhän minäkin joudun tekemään.. :)
- panokset ovat
miksi et vain kirjoitti:
luottaisi?niinhän minäkin joudun tekemään.. :)
kovat mutta kyllähän minäkin jos sinäkin..
- vikisijä
Huh, saispa se sun hän tuon, jos oikeasti olet tosissasi.
- hyvä hyvä..
panokset ovat kirjoitti:
kovat mutta kyllähän minäkin jos sinäkin..
nyt mä putoan lumisiin maisemiin..
- rakastunut m
en miekään ;( en edes halua pystyä.
- rakastunut nainen
Minä olen ollut hengissä tähän hetkeen saakka, en halua kuolla tänään.
- Ei se hyvää elämää
Elän kyllä. Mutta se on puolittaista. Ei tunnu oikealta ja joutuu tekeen töitä että pääsee edes ylös sängystä. Velvotteista puhumattakaan. Näin menee viikko ja toinen menee niin että tekee koko ajan jotain siis ihan koko ajan jottei kerkeä ajattelemaan häntä. Jotta nukahtaisi kun on niin loppu kun menee nukkumaan.
- sitten päikkärit
Sinä et ole yksin tuon tunteen kanssa. Mä elän myös puolittain, koska ajatus laukkaa omaa rataa, joskus en saa mitään järkevää aikaiseksi. Kuitenkin tiedän kaiken turhaksi, ei vaan ole taikasanaa jolla tekisin tunteeni tyhjiksi.
Väsyttää tää itsensä tsemppaaminen ja normaaliin elämään pyrkiminen.
kato, tulin taas tänne heilumaan, siksi aikaa kun pannaritaikina tekeytyy.
hengitän, syön, nukun, hengitän syön - Nainen hki
sitten päikkärit kirjoitti:
Sinä et ole yksin tuon tunteen kanssa. Mä elän myös puolittain, koska ajatus laukkaa omaa rataa, joskus en saa mitään järkevää aikaiseksi. Kuitenkin tiedän kaiken turhaksi, ei vaan ole taikasanaa jolla tekisin tunteeni tyhjiksi.
Väsyttää tää itsensä tsemppaaminen ja normaaliin elämään pyrkiminen.
kato, tulin taas tänne heilumaan, siksi aikaa kun pannaritaikina tekeytyy.
hengitän, syön, nukun, hengitän syönAi täällä tekee moni pannaria? :D Hengittäkää ja syökää ja nukkukaa. Menkää irl kertomaan sille rakkaalle miltä tuntuu. Sittenhän sen näkee. Rakkaus ja elämäkin on aika suoraviivaista loppujen lopuksi. Jos kukaan ei sano mitään, voi kaikki huoletta jatkaa elämäänsä ihan rauhassa, eli väärä tulkinta toisen tunteista. Ja jos ei ole, niin turha pyöritellä mitään ennen kuin kysyy/kertoo. So simple
- .i..
Mie pystyn kyllä elämään ilman häntä, mutta hänen kanssansa elämä olisi hohdokkaampaa. Olisi ihanaa jakaa arjen ilot ja surut jonkun kanssa. Olla jonkun tukena ja turvana.
- ???
Oletko Mika?
- .i..
??? kirjoitti:
Oletko Mika?
En ole. Olen nainen.
- Pitää pystyä elää
yksin, jotta voisi elää kaksin. Ei toisen kautta voi elää. Ajatelkaa millaiset odotukset lataatte siihen toiseen ihmiseen, kun noin väitätte. Täydellistä epäitsenäisyyttä. Joka kärsii tuskaa yksinäisyydestä, saa siitä kärsiäkin. Ilman tuskaa, ei tapahdu henkistä kasvua. Olenkohan nyt väärällä palstalla? Kyllä silti voi kaivata...
- Niin minunkin.
No johan on helevetti. Sit sun täytyy etsiä jotain muuta sisältöä elämääsi.
- Kyllä toisesta voi
olla jollain tavalla riippuvainenkin, mutta rajansa kuitenkin kaikella, vai mitähh??
- en ole
Kyllä toisesta voi kirjoitti:
olla jollain tavalla riippuvainenkin, mutta rajansa kuitenkin kaikella, vai mitähh??
sinusta riippuvainen,niinkuin oletkin jo huomannut.pidin sinusta joskus paljon,enää en tiedä.pidänkö..
naiselta- - Nainen3
en ole kirjoitti:
sinusta riippuvainen,niinkuin oletkin jo huomannut.pidin sinusta joskus paljon,enää en tiedä.pidänkö..
naiselta-Se yksi pysyy sydämessä varmaan elämän loppuun saakka. Vaikka olen jatkanut eteen päin ja vaikka sydämeen mahtuu rakkautta muillekin.
- Nainen3
Nainen3 kirjoitti:
Se yksi pysyy sydämessä varmaan elämän loppuun saakka. Vaikka olen jatkanut eteen päin ja vaikka sydämeen mahtuu rakkautta muillekin.
Ja tämä oli miehelle...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi524207Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal693871- 703378
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963290Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1022299- 352188
- 362049
- 242049
- 382029
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231924