en pysty

totuus.

elään ilman sua.

22

653

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ota yhteys

irl.

• kaipaileva puolikas

koooolla on muitakin joilla sydän huutaa samaa sanomaa

• valitettavasti näin.

en voi muuta sanoa.

• eikös se niin

pidä mennäkin : ota se jota ilman et voi olla. no kuinka saan sinut lähelleni.. jos oikeasti voin luottaa sinuun nainen niin tulen kiinni sinuun enkä irroita koskaan.

• miksi et vain

luottaisi?niinhän minäkin joudun tekemään.. :)

• panokset ovat
        miksi et vain kirjoitti:

luottaisi?niinhän minäkin joudun tekemään.. :)

kovat mutta kyllähän minäkin jos sinäkin..

• vikisijä

Huh, saispa se sun hän tuon, jos oikeasti olet tosissasi.

• hyvä hyvä..
        panokset ovat kirjoitti:

kovat mutta kyllähän minäkin jos sinäkin..

nyt mä putoan lumisiin maisemiin..

• rakastunut m

en miekään ;( en edes halua pystyä.

• rakastunut nainen

Minä olen ollut hengissä tähän hetkeen saakka, en halua kuolla tänään.

• Ei se hyvää elämää

Elän kyllä. Mutta se on puolittaista. Ei tunnu oikealta ja joutuu tekeen töitä että pääsee edes ylös sängystä. Velvotteista puhumattakaan. Näin menee viikko ja toinen menee niin että tekee koko ajan jotain siis ihan koko ajan jottei kerkeä ajattelemaan häntä. Jotta nukahtaisi kun on niin loppu kun menee nukkumaan.

• sitten päikkärit

Sinä et ole yksin tuon tunteen kanssa. Mä elän myös puolittain, koska ajatus laukkaa omaa rataa, joskus en saa mitään järkevää aikaiseksi. Kuitenkin tiedän kaiken turhaksi, ei vaan ole taikasanaa jolla tekisin tunteeni tyhjiksi.

Väsyttää tää itsensä tsemppaaminen ja normaaliin elämään pyrkiminen.

kato, tulin taas tänne heilumaan, siksi aikaa kun pannaritaikina tekeytyy.

hengitän, syön, nukun, hengitän syön

• Nainen hki
        sitten päikkärit kirjoitti:

Sinä et ole yksin tuon tunteen kanssa. Mä elän myös puolittain, koska ajatus laukkaa omaa rataa, joskus en saa mitään järkevää aikaiseksi. Kuitenkin tiedän kaiken turhaksi, ei vaan ole taikasanaa jolla tekisin tunteeni tyhjiksi.

Väsyttää tää itsensä tsemppaaminen ja normaaliin elämään pyrkiminen.

kato, tulin taas tänne heilumaan, siksi aikaa kun pannaritaikina tekeytyy.

hengitän, syön, nukun, hengitän syön

Ai täällä tekee moni pannaria? :D Hengittäkää ja syökää ja nukkukaa. Menkää irl kertomaan sille rakkaalle miltä tuntuu. Sittenhän sen näkee. Rakkaus ja elämäkin on aika suoraviivaista loppujen lopuksi. Jos kukaan ei sano mitään, voi kaikki huoletta jatkaa elämäänsä ihan rauhassa, eli väärä tulkinta toisen tunteista. Ja jos ei ole, niin turha pyöritellä mitään ennen kuin kysyy/kertoo. So simple

• .i..

Mie pystyn kyllä elämään ilman häntä, mutta hänen kanssansa elämä olisi hohdokkaampaa. Olisi ihanaa jakaa arjen ilot ja surut jonkun kanssa. Olla jonkun tukena ja turvana.

• ???

Oletko Mika?

• .i..
        ??? kirjoitti:

Oletko Mika?

En ole. Olen nainen.

• Pitää pystyä elää

yksin, jotta voisi elää kaksin. Ei toisen kautta voi elää. Ajatelkaa millaiset odotukset lataatte siihen toiseen ihmiseen, kun noin väitätte. Täydellistä epäitsenäisyyttä. Joka kärsii tuskaa yksinäisyydestä, saa siitä kärsiäkin. Ilman tuskaa, ei tapahdu henkistä kasvua. Olenkohan nyt väärällä palstalla? Kyllä silti voi kaivata...

• Niin minunkin.

No johan on helevetti. Sit sun täytyy etsiä jotain muuta sisältöä elämääsi.

• Kyllä toisesta voi

olla jollain tavalla riippuvainenkin, mutta rajansa kuitenkin kaikella, vai mitähh??

• en ole
        Kyllä toisesta voi kirjoitti:

olla jollain tavalla riippuvainenkin, mutta rajansa kuitenkin kaikella, vai mitähh??

sinusta riippuvainen,niinkuin oletkin jo huomannut.pidin sinusta joskus paljon,enää en tiedä.pidänkö..

naiselta-

• Nainen3
        en ole kirjoitti:

sinusta riippuvainen,niinkuin oletkin jo huomannut.pidin sinusta joskus paljon,enää en tiedä.pidänkö..

naiselta-

Se yksi pysyy sydämessä varmaan elämän loppuun saakka. Vaikka olen jatkanut eteen päin ja vaikka sydämeen mahtuu rakkautta muillekin.

• Nainen3
        Nainen3 kirjoitti:

Se yksi pysyy sydämessä varmaan elämän loppuun saakka. Vaikka olen jatkanut eteen päin ja vaikka sydämeen mahtuu rakkautta muillekin.

Ja tämä oli miehelle...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      52
      4207
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      69
      3871
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3378
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      96
      3290
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      102
      2299
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2188
    7. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      36
      2049
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      2049
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      38
      2029
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1924
    Aihe