Hei! Olen siis 20-vuotias 1,5 vuoden ikäisen tytön äiti. Asutaan Helsingissä. Olen huomannut miten yksinäiseksi olen jäänyt kun olen kotona hoitamassa tytärtäni. Ennen minulla oli paljon kavereita, mutta nykyään lapsettomilta kavereitani melkein kukan ei ehdi nähdä kuin kerran viikossa. Ei haittaa vaikka et asuisikaan Helsingissä. Voidaan myös pitää yhteyttä Facebookin kautta. /Iris [email protected]
Etsin ystäviä muista nuorista äideistä!
Anonyymi123
1
155
Vastaukset
- täällä toinen
Moikka, vieläkö olet kavereita vailla? :) täällä olisi myös 20v äiti ja 10kk tyttö äiti-lapsi seuraa vailla, mekin asumme Helsingissä. :) mulla mies päivät töissä ja omilla kavereilla ei ole vielä lapsia, joten aika yksinäistä nämä meidänkin päivät on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä17811618- 298164
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.586086Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1685037- 304803
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai404411Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1074313- 1073717
- 803300
- 481801