....kasvatte 30v ikäisiksi aikuisiksi ja sitten hankitte muksuja, niin ei tule ehkä pettymystä avioerojen sun muun kotisleikin epäonnen myötä. Hirveästi on eroja ja naama mutrussa kulkevia, kenellekään kelpaamattomia äitejä ja isiä. Surkeaa katsella. Parikymppisenä otatte poikakaverin tai vaihdatte muuten vain kumppania, niin ei tarvitse sitten myöhemmin katua.
Mutta näillä eväillä .....
Kyllähän se on parempi kun te penikat....
Tytötttytööööööötttt
1
151
Vastaukset
- Lissu 127kg
En tykkää. Mun apukoulukaveritko on paksuna ja eilen näin lähiönaarissa ihanan Köpin jolle haluan synnyttää pojan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1202081
- 1551969
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h281906Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue131158- 49982
- 85946
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To23875- 114834
Minä tunnen sinut
Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell50811Mihin olet kadonnut kaivattuni?
Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon32779