Ihan sama. Ole mikä oot. Minä en enää välitä! Naiset ovat elämämme kirous! Mä vaihdan takasin miehiin. Niitä ymmärtää paljon paremmin!
Pelleile vaan ja ole vastaamatta
14
149
Vastaukset
- 100% lesbo
Mä oon aatellu, että ehkä se paneminen miehen kanssa ei olekaan niin hirveetä. Voihan sitä aina valita joukosta sen, joka sheivaa itsensä ja osaa antaa kunnon suuhoidon. Romanttiset tunteet voi unohtaa ja kaiken sellasen "perhe-elämän". Joo, taidan etsiä itsekin miehen, fuckbuddyn ;D
- aapee.
just näin! :D alkaa ärsyttämään akat ja niitten päähän pistot! vaikka nainen olen itsekkin niin ei tää nyt siltikään oikeen mene. kai sit vaan oon niin pirun erilainen
- 100% lesbo
aapee. kirjoitti:
just näin! :D alkaa ärsyttämään akat ja niitten päähän pistot! vaikka nainen olen itsekkin niin ei tää nyt siltikään oikeen mene. kai sit vaan oon niin pirun erilainen
Joo...sinä vissiin pystyt kumminkin rakastumaan/ ihastumaan myös mieheen? Jos niin, niin hyvä juttu. Go for it, girl ;) !
Joillakin (HUOM! joillakin) heteronaisilla on kumma tapa pelailla ja saada joku onneton nainen rakastumaan itseensä. Sen jälkeen vetäistään matto alta ja nauretaan paskaisia.
Ikinä en ole miehelle tehnyt vastaavaa, vaikka seksiä on tullut harrastettua niittenkin kanssa. Nyt on kuiva kausi menossa...seksi ei kiinnosta pätkääkään. Jos rupeaa kiinnostamaan, niin pitää ehdottaa jollekin niistä miehistä, jotka joskus ovat vihjanneet, että jos tarvitsen "apua" niin... - aapee.
100% lesbo kirjoitti:
Joo...sinä vissiin pystyt kumminkin rakastumaan/ ihastumaan myös mieheen? Jos niin, niin hyvä juttu. Go for it, girl ;) !
Joillakin (HUOM! joillakin) heteronaisilla on kumma tapa pelailla ja saada joku onneton nainen rakastumaan itseensä. Sen jälkeen vetäistään matto alta ja nauretaan paskaisia.
Ikinä en ole miehelle tehnyt vastaavaa, vaikka seksiä on tullut harrastettua niittenkin kanssa. Nyt on kuiva kausi menossa...seksi ei kiinnosta pätkääkään. Jos rupeaa kiinnostamaan, niin pitää ehdottaa jollekin niistä miehistä, jotka joskus ovat vihjanneet, että jos tarvitsen "apua" niin...en usko et pystyn rakastumaan mieheen mutta hyviä tyyppejä ne muuten on. kavereina ihan mahtavia ja miksei vois sänkyynki hypätä. en ehkä perhettä lähde perustamaan mutta en jaksa naisiakaan. mulla taas olis kovinki villi kaus mut ei oo ketään..
en tiedä oliko tää nainen hetero (mun käsittääkseni ei) mut anot ymmärtää mut ei ymmärtäny antaa. en vaan tajua taas! minäkään en pelleile toisten tunteitten kanssa enkä flirttaile huvikseni. jos siihen alan on siinä tunteetkin täysillä mukana. nyt tein pahan mokan koska luulin tosiaan et hänkin on minusta kiinnostunut mut ei ja jäi tosi paha mieli - 100% lesbo
aapee. kirjoitti:
en usko et pystyn rakastumaan mieheen mutta hyviä tyyppejä ne muuten on. kavereina ihan mahtavia ja miksei vois sänkyynki hypätä. en ehkä perhettä lähde perustamaan mutta en jaksa naisiakaan. mulla taas olis kovinki villi kaus mut ei oo ketään..
en tiedä oliko tää nainen hetero (mun käsittääkseni ei) mut anot ymmärtää mut ei ymmärtäny antaa. en vaan tajua taas! minäkään en pelleile toisten tunteitten kanssa enkä flirttaile huvikseni. jos siihen alan on siinä tunteetkin täysillä mukana. nyt tein pahan mokan koska luulin tosiaan et hänkin on minusta kiinnostunut mut ei ja jäi tosi paha mieliTiedän tunteen =/ eli et ole ainoa. Toivotaan parempaa jatkoa molemmille meistä
- aapee.
100% lesbo kirjoitti:
Tiedän tunteen =/ eli et ole ainoa. Toivotaan parempaa jatkoa molemmille meistä
näin teemme.
- M Woman
Naiset on kaiken pahan alku ja juuri, Se " Eeva" opetti meidät. Kuitenkin naisissa ja naisissa on eroja, älä yleistä.
Täällä vaan kilttejä kirjoittelen, en hauku enkä tuomitse, vietän täällä kiltin elämää, en osoita viestiäni kenellekään, etten vahingossa loukkaa ketään ( hehe)- M Woman
Siis paakko tarkentaa, vain mies kiinnostaa.
Mulle ei väliä kuka kirjoittaa, mutta kaiken varalta :)
- paas miettii nyt
On täyttä potaskaa tää ,hyi helve..i
- aapee.
ja miten niin?
- kop kop (omatunto)
niin naisten täytyy aina pitää lupauksensa mutta miesten ei, naisten täytyy tehdä niin kuin mies sanoo mutta miesten ei tarvitse tehdä mitä naisille lupaa.
ehkä on parempikin että vaihdat miehiin, on nimittäin yksi valehtelija ja lupauksen pettäjä vähempi. - täys hetero nainenn
kas vain kun huomasit, nyt kun olet huomannut tämän, niin huomaatko jotain muutakin, jos et niin et sitten todellakaan ole välittänyt minusta niin paljon kuin sanoit, ymmärrän kyllä jos en enää kiinnosta ja osaan kyllä lopettaa "roikkumisen"
olisit sentään voinut asiasta minullekkin ilmoittaa, ole vaan siellä jätkä porukassa ompahan sinullakin yksi huoli vähemmän ja ei tarvitse muista välittää, vain omasta navasta. - ei pidä paikkansa
Nään visiona mielessä mitä elokuvaa olet katsellu.Kuvat on kuvia ja jonkun muun laittamia, ei pidä tehdä outoja johtopäätöksia.Olen ihan aito
perus nainen ja aito sellainen,älä tee rumia kuvia hänestä. Voi kun
sä saisit sun ajatukset normaaliksi ,etkä kuvittelis järjettömiä. - erilaineone
Mä en henkilökohtasesti tiedä olenko hetero vai Bi. mutta olen erilainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383809Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362944Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 64724
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708