Vastaa pliis
SÄHKÖPOSTIA
9
328
Vastaukset
- eiosoitetta
mihin osoitteeseen.???????????laita vaikka puhelimeen !!!!!!!!!!!!!
- kummallista käytöstä
Ootko lähettänyt väärään osotteeseen, sitä minäkin mietin. Perille mennyt mutta ei vastausta edes, että sori, nyt tuli väärään osoitteeseen.
- ....
Oon ja soitin
- kummallista....
.... kirjoitti:
Oon ja soitin
Olenkohan minä myös, väärään osoitteeseen lähettänyt. Sitä vaan ihmettelee miksei voi vastata että väärään tuli. Numeroa mulla ei enää ole, olikohan sekin väärä. Vastasi siihen aikoinaan eli ei voinut olla väärä.
- ....
kummallista.... kirjoitti:
Olenkohan minä myös, väärään osoitteeseen lähettänyt. Sitä vaan ihmettelee miksei voi vastata että väärään tuli. Numeroa mulla ei enää ole, olikohan sekin väärä. Vastasi siihen aikoinaan eli ei voinut olla väärä.
Yritä uudestaan mä en oikeesti tiedä sun numeroo...laita viesti..
- kummallista....
.... kirjoitti:
Yritä uudestaan mä en oikeesti tiedä sun numeroo...laita viesti..
Ei toimi numero. Käyn joskus sen kulmilla vantaalla. Sadun kulmilla.
Toivottavsti asuu vielä siellä. - kummallista...
kummallista.... kirjoitti:
Ei toimi numero. Käyn joskus sen kulmilla vantaalla. Sadun kulmilla.
Toivottavsti asuu vielä siellä.En käynyt aikoihin. Mutta se on sitten se vimenen vaihtoehto tässä.
- postia tulemaan
etunimenensimmäinenkirjain.sukunimikokonaan(at)gmail.com
- ...
jatketaan huomenna..hyvää yötä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi724899Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1134600- 794070
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak973968Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1223004- 352748
- 282687
- 372662
- 392643
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232494