Kaikki selaimet surkeita hakkerikisassa!

Windows sucks!

17

90

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin ratkaisee. Safari OS X käyttöjärjestelmällä korkattiin niin kunnolla että saatiin samalla rootin oikeudet. Windows IE11 EMET yhdistelmä jäi kokonaan korkkaamatta.

• dasdfsadfasdf

"ZDI, for its part, showed "a multi-stage exploit, including an adaptable sandbox bypass, against Microsoft Internet Explorer, launching Scientific Calculator (running in medium integrity)" in IE 11 running on an up-to-date patched Windows 8.1 x64 PC. While it wasn't as complete a crack as Google's on Safari, it was still a crushing blow. "

• dasdfsadfasdf kirjoitti:

"ZDI, for its part, showed "a multi-stage exploit, including an adaptable sandbox bypass, against Microsoft Internet Explorer, launching Scientific Calculator (running in medium integrity)" in IE 11 running on an up-to-date patched Windows 8.1 x64 PC. While it wasn't as complete a crack as Google's on Safari, it was still a crushing blow. "

Joo, IE11 iman EMETiä korkattiin 2 eri kertaa mutta ei niin pahasti kuin Safaria OS X:ää jonka korkkauksella saatiin koko OS X täysin hallintaan.

Surkein selain oli Firefox joka korkattiin NELJÄ eri kertaa.

• f.e.dzerzhinsky kirjoitti:

Joo, IE11 iman EMETiä korkattiin 2 eri kertaa mutta ei niin pahasti kuin Safaria OS X:ää jonka korkkauksella saatiin koko OS X täysin hallintaan.

Surkein selain oli Firefox joka korkattiin NELJÄ eri kertaa.

IE on aina ollut ja tulee aina olemaan kaikkein paskin selain joka tullaan korkkaamaan tulevaisuudessa noin miljoona kertaa ennenkuin koko selainohjelmisto lopetetaan sen surkeuksien takia.

• exergy
        exergy kirjoitti:

IE on aina ollut ja tulee aina olemaan kaikkein paskin selain joka tullaan korkkaamaan tulevaisuudessa noin miljoona kertaa ennenkuin koko selainohjelmisto lopetetaan sen surkeuksien takia.

"mullapas on kato IE12 EMÄTIN eikä rosvot oo vielä keksiny iten tää murretaan"

Blaah!!

• exergy kirjoitti:

Lässyn lässyn. Firefox korkattiin 4 kertaa, IE vain 2 kertaa.

Hajoa siihen.

Lässyn lässyn. Firefox korkattiin 4 kertaa, IE vain 2 kertaa.

Hajoa siihen.

Mä en tajua miten noin microsoft-fanaattisen ihmisen annetaan ylipäänsä käyttää koko Internet Häksplooreria :D

• exergy kirjoitti:

Mä en tajua miten noin microsoft-fanaattisen ihmisen annetaan ylipäänsä käyttää koko Internet Häksplooreria :D

Kerro nyt lopultakin kuinka paljon saat palkkaa tästä dis-informaatiosta?

• exergy kirjoitti:

Kerro nyt lopultakin kuinka paljon saat palkkaa tästä dis-informaatiosta?

Saatko edes juustoa leivän päälle?

Kysyitkö itseltäsi kuinka paljon saat palkkaa levittämästäsi dis-informaatiosta?

Minä en kuitenkaan levittele dis-informaatiota,
        Firefox edelleen 4, IE vain 2 onnistunutta eli Firefox on tuplasti turvattomampi mutta tämähän on jo tiedetty kauan: http://www.tietokone.fi/artikkeli/uutiset/lunta_tuliketun_tupaan_firefox_turvattomin_selain

http://aijaa.com/AgY9ep

http://bit.ly/1d5F6Uz

Mä olen ihan muualla palkkatyössä kun Microsoftilla tai sen kavereilla, kuten sinä olet.

Itseasiassa koko Firefox-show ei kiinnosta koska käytän Chromium-browseria Debianissa joten koko hässäkkä ei koske mua.

Mutta saatpa nähdä että ihannoimasi IE11 emättimineen tulee taas olemaan pelkkää reikäjuustoa ja saa huonoimman arvosanan hyvinkin pian tulevaisuudessa.

Näinhän se on aina mennyt..

• exergy
        exergy kirjoitti:

Mä olen ihan muualla palkkatyössä kun Microsoftilla tai sen kavereilla, kuten sinä olet.

Itseasiassa koko Firefox-show ei kiinnosta koska käytän Chromium-browseria Debianissa joten koko hässäkkä ei koske mua.

Mutta saatpa nähdä että ihannoimasi IE11 emättimineen tulee taas olemaan pelkkää reikäjuustoa ja saa huonoimman arvosanan hyvinkin pian tulevaisuudessa.

Näinhän se on aina mennyt..

En viitte edes kattoa noita sun linkkejäs koska todellisuus tulee kuitenkin taas vastaan..

• exergy kirjoitti:

En viitte edes kattoa noita sun linkkejäs koska todellisuus tulee kuitenkin taas vastaan..

Sitä odotellessa Firefox 4 IE 2

Sitä odotellessa Firefox 4 IE 2

Tuskin sun nin kauan tarvii odotellakaan ennen kuin taas tulee fixkit ja kitfix ja kuus muuta purkkaa mäsältä :D Turhaan juhlit, kohta on taas kylmä rinki IE:n perseen ympärillä.

• Tubutin tuhoo....†

No, nyt sai exergykin leikkikaverin.......

• 668668688668

Sen takia kannattaa hiekkalaatikoida selain.

• puolet tämän palstan porukasta pitäisi hiekkalaatikoida..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      93
      2168
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      45
      2132
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1855
    4. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      75
      1370
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      86
      1271
    6. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1151
    7. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1100
    8. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      58
      1048
    9. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      68
      969
    10. Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?

Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.
      Luterilaisuus
      285
      910
    Aihe