Olen oikeasti puoliksi nainen ja puoliksi mies. Miten te reagoisitte, jos saisitte tietää, että henkilö joka on ihastunut teihin, onkin eräänlainen määrittelemätön sukupuolisekoitus? Olisko ehdoton turn-off?
Näytän siis enimmäkseen naiselta vaatteet päällä. Pukeudun naisten vaatteisiin (tosin aika sukupuolettomiin), meikkaan, minulla on puolipitkät hiukset. Naamalta olen aika androgyyni, semmoinen babyface. Vartalolta näytän lähinnä semi-lihaksikkaalta teinipojalta. Onko mulla mitään toivoa kenenkään naisen suhteen tämän näköisenä? Vai pitääkö varata aika kirurgille?
Salaisuuteni
5
249
Vastaukset
- ....
Ei kannata odota vain...
- onkohäntyttöpoika
Joskus joutuu katsomaan pitkään että havainnoi että onko tämä ihminen tyttö vai poika, jos on poninhäntä ja pitkä letti.
Kun ilmailee niin tulee nähtyä joitain tuttuja tässä kaupunginosassa nyt ei asu kuin jotain 12000 ihmistä, mutta joitain näkee aina.. - tsemppiä
Älä ihmeessä varaa kirurgille aikaa!! Uskon, että kaikille on joku. Kuten varmasti tiedät, ettei osalla ihmisistä riitä ymmärrystä eikä suvaitsevaisuutta erilaisuudelle :( joten kannattaa olla tarkkana, kenelle asiasta kertoo. Siihen asti kunnes ajat muuttuvat ja ihmisten valveutuneisuus sitä myötä; ole vahva ja ylpeä siitä, että olet erilainen.
P.S. Äläkä masennu, jos/kun täällä alkaa pian satamaan inhottavia kommentteja. - Minkälainen
alapää sinulla on, miehen vai naisen sukupuolielimet? :I Onko sinulla kuitenkin naisen henkilöllisyys, vaikka sanot olevasi puoliksi mies ja nainen?
- usko itseesi
Elä ihmeessä leikkele itseäsi, varmasti löytyy ihminen joka osaa arvostaa ainutlaatuisuuttasi, kunhan muuten tulette toimeen. Itse en näkisi tuota esteeksi pelkästään ainakaan.. Kannattaa ottaa puheeksi ja olla rehellinen jos etenette siihen pisteeseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511417- 639810
- 1445559
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792583