uskaltaako se joskus kertoa sille miekkoselleen mikä on homman nimi? ;D
Mitä luulet naisena
9
113
Vastaukset
- En tiijä.
En tiijä, kun en tiijä mikä on homman nimi.
- Tietäisit kuule
vaan, se mies on sen elättäjä, sitä sillä ei ole varaa menettää, ellei se löydä rikkaampaa ja sitähän se ei tee ;)
- tt teinit
Sivusta...Olispa karseeta, jos joku kuvittelisi mun miestä elättäjäkseni...Rehellinen suhde on kaiken perusta ja mun mies tietää niistä fiiliksistä jotka mut on tännekin välillä tuonut.
Voisko ap harkita elämää palstan ulkopuolella?- Sivusta sana
rehellinen ei sovi sun sanavalikoimaan ;)
- huokaus.
Sivusta sana kirjoitti:
rehellinen ei sovi sun sanavalikoimaan ;)
sä oot jotenkin niinkuin....joku riivattu?
Hanki apua. - Sattuuko?
huokaus. kirjoitti:
sä oot jotenkin niinkuin....joku riivattu?
Hanki apua.älä huoli kaikki lupasivat olla hiljaa asiasta, paitsi se yksi, se uhosi vaikka mitä.
- Onneksi ei liity
Sattuuko? kirjoitti:
älä huoli kaikki lupasivat olla hiljaa asiasta, paitsi se yksi, se uhosi vaikka mitä.
muhun.
Palsta pitäisi mielestäni muuttaa rekisteröintipakolliseksi. Hävetkää. - huokaus.
Onneksi ei liity kirjoitti:
muhun.
Palsta pitäisi mielestäni muuttaa rekisteröintipakolliseksi. Hävetkää.tämä oli siis multa.
- eikä siinä kaikki
huokaus. kirjoitti:
tämä oli siis multa.
Minä taas olen miehen elättäjä. Ei sitä reppanaa voi hylätä, koska sittenhän se vasta tyhjän päällä onkin. Minä tulen omillani toimeen, hän ei. Ja mun sydän on muualla, mutta ei auta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639770
- 1435537
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792573