apple vs samsung

Apple fani

Kun hankin Iphonen ja Macin muutama kaveri tuli heti valittamaan minulle VITTU MIKS HANKIT NOIN HUONON KÄNNYN JA KONEEN !!! OLIS KANNATTANU HANKKII SAMSUNG!!! Se ärsytti minua ja olen ihan varma että joillekkin muille on käynyt näin.Hankin iphonen siksi koska itse en pitänyt androidista koska se aina lagas ja muutenki apple vaikutti raikkaamalta ja puhtaammalta kun samsung HUOM tämä on vain minun mielipiteeni . Ovatko kaverini vain kateellisia? ja kertokaa tuohon alas syitä miksi hankitte iphonen ettekä android luuria?

49

2728

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 10.15

      Apple on sun ongelmaa. Syyttömiä sun tyhmyydelle ollaan

      • KokemusK

        Saatteko te Samsungin omistajat jotain erityistä tyydytystä kun roikutte Apple palstalla mollaamassa Applea joka käänteessä? Jos nyt vain keskittyisitte räpläämään sitä ylivertaisen hyvää Samsungianne ja kirjoittaisitte vain jos on oikeaa asiaa...


      • sofdjkasoifg
        KokemusK kirjoitti:

        Saatteko te Samsungin omistajat jotain erityistä tyydytystä kun roikutte Apple palstalla mollaamassa Applea joka käänteessä? Jos nyt vain keskittyisitte räpläämään sitä ylivertaisen hyvää Samsungianne ja kirjoittaisitte vain jos on oikeaa asiaa...

        Entäs jos molemmat Samsung ja Apple ovat yliarvostettua paskaa ja ne hyvät merkit (esim. HTC, Sony) unohtuu aina....


      • entäpä toisin päin
        KokemusK kirjoitti:

        Saatteko te Samsungin omistajat jotain erityistä tyydytystä kun roikutte Apple palstalla mollaamassa Applea joka käänteessä? Jos nyt vain keskittyisitte räpläämään sitä ylivertaisen hyvää Samsungianne ja kirjoittaisitte vain jos on oikeaa asiaa...

        No en mitä kiksejä te applen omistajat saatte kun haukutte samsungia samsung palstalla???


      • kokemus-k
        entäpä toisin päin kirjoitti:

        No en mitä kiksejä te applen omistajat saatte kun haukutte samsungia samsung palstalla???

        Ilmeisesti niitä samoja kuin te täällä. Joten sinun luulisi tietävän


      • Anonyymi
        sofdjkasoifg kirjoitti:

        Entäs jos molemmat Samsung ja Apple ovat yliarvostettua paskaa ja ne hyvät merkit (esim. HTC, Sony) unohtuu aina....

        Sony?
        Eräs tuttu osti Sonyn puhelimen, epäonnistuttuaan toisenkin ja tykkäsi, että ei koskaan enää Sonya, vaikka hän muuten on Sony fanaatikko. Sonyn jälkeen hänellä oli Doro.
        Nyt hänellä on Iphone ja on hyvin tyytyväinen.

        Kaikissa on omat vikansa ja mitä ominaisuutta kukin arvostaa.


    • takaisinnokiaan

      Samsungit on ihan hanurista Nimim. Kokemusta on.
      Vaihdoin Nokia Lumiaan enkä hetkeekään ole katunut.
      iPhone ei sopinut omiin tarpeisiini, en siis tarkoita että ne olisi huonoja.

    • iPhoneihminen

      Hyvä valinta! Mitäs sinä kavereittesi kommenteista välität, oletko joku laumahenkilö?? Muista aina, riittää, kun olet itse tyytyväinen, muista viis. Itse olen luopunut ensin Windowswista 2005 siirtymällä Macciin ja 2008 asti minulla on ollut KAIKKI Applea. Huonona hetkenä hankin androidin ja halvan windowsin läppärin rinnalle. Luovuin anroid/windows yhdistelmästä ja olen tyytyväinen.

      Tämä on melko erikoinen palsta, Samsunkiporukka käy täällä provosoimassa.Jostain syystä iPhoneihmiset eivät provosoi Samsunkiporukan palstoilla.

    • tiedän tunteen

      @ Apple fani
      kaverisi ovat kateellisia. Itsellä melkein kaikki Applen tuotteita ja aina saa kuulla valittamista , että miksi hankin ton ja ton..
      Itse olen tyytyväinen! :)

    • äppelfänböy99

      Köyhät ne ostelee simsung trendejä ja 59e anterotabeja. Uskottelevat, että laitteet toimivat ilman pykimistä. Itselläni on kokemusta simsungista puhelimen tabletin verran. Aikamoisia lagipesäkkeitä ovat. Eiköhän se ole jokaisen oma asia minne rahansa survoo?

      • mielipide...

        Minulla on kokemusta iphoneista ja täytyy sanoa että samsung voittaa iphonen 6-0. Ja mitä tuohon köyhyyskommenttiin tulee niin nykyään iphonen voi ostaa kytkyliittymien sun muiden ansiosta ihan kuka vaan. Ei se iphone mikään rikkaiden puhelin ole:-)


    • kokemus-k

      "Minulla on kokemusta iphoneista ja täytyy sanoa että samsung voittaa iphonen 6-0. "

      Mielipide olisi hieman painavampi jos vaivautuisit perustelemaan sitä edes jotenkin.

      • Nolla on

        Hänhän perusteli 6-0 olisko pitänyt sitten perustella 10-0 ?


      • mielipide...

        Minun mielestäni puhelinta pitää pystyä käyttämään siten että sitä ei tarvitse joka asian takia yhdistellä tietokoneeseen. Ja videopuheiluita ei iphonelta voi soittaa ihan kaikkiin puhelinmalleihin. Puhelin pitää olla helposti muokattavissa ja yhteys pitää olla saumaton myös muihin malleihin. Minun tuttavapiirissäni kaikilla ei ole iphonea ja haluan pystyä siirtämään tiedostoja ja soittelemaan myös videopuheluita myös niiden kans joilla ei iphonea ole. Kun hommasin iphonen niin valitin eräälle tuttavalle näistä iphonen puutteista niin se tuttava totesi mulle että sun kavereidenkin pitää hommata iphonet. Mielestäni se ei todellakaan pidä olla noin.


      • kokemus-k
        Nolla on kirjoitti:

        Hänhän perusteli 6-0 olisko pitänyt sitten perustella 10-0 ?

        "Hänhän perusteli 6-0 olisko pitänyt sitten perustella 10-0 ? "

        Ovatko ne sinusta perusteluita? Yleensä perusteluiksi katsotaan ihan faktojen kertomista, ei keksittyjen numeroiden luettelemista.


      • kokemus-k
        mielipide... kirjoitti:

        Minun mielestäni puhelinta pitää pystyä käyttämään siten että sitä ei tarvitse joka asian takia yhdistellä tietokoneeseen. Ja videopuheiluita ei iphonelta voi soittaa ihan kaikkiin puhelinmalleihin. Puhelin pitää olla helposti muokattavissa ja yhteys pitää olla saumaton myös muihin malleihin. Minun tuttavapiirissäni kaikilla ei ole iphonea ja haluan pystyä siirtämään tiedostoja ja soittelemaan myös videopuheluita myös niiden kans joilla ei iphonea ole. Kun hommasin iphonen niin valitin eräälle tuttavalle näistä iphonen puutteista niin se tuttava totesi mulle että sun kavereidenkin pitää hommata iphonet. Mielestäni se ei todellakaan pidä olla noin.

        "Minun tuttavapiirissäni kaikilla ei ole iphonea ja haluan pystyä siirtämään tiedostoja ja soittelemaan myös videopuheluita myös niiden kans joilla ei iphonea ole"

        Tiedostoja voit siirtää helposti iCloudin jkautta ja videopuhelut hoituvat yleisen standardin, eli Skypen kautta.


      • kokemus-k
        kokemus-k kirjoitti:

        "Minun tuttavapiirissäni kaikilla ei ole iphonea ja haluan pystyä siirtämään tiedostoja ja soittelemaan myös videopuheluita myös niiden kans joilla ei iphonea ole"

        Tiedostoja voit siirtää helposti iCloudin jkautta ja videopuhelut hoituvat yleisen standardin, eli Skypen kautta.

        Niin ja tiedostot liikkuvat luonnollisesti täysin ongelmitta sen vanhan kunnon sähköpostin liitteinä mistä laitteesta tahansa mihin tahansa sähköpostia lukevaan laitteeseen, vaikka se tietysti teistä nuorista kivikautinen tapa onkin.


      • mielipide...
        kokemus-k kirjoitti:

        Niin ja tiedostot liikkuvat luonnollisesti täysin ongelmitta sen vanhan kunnon sähköpostin liitteinä mistä laitteesta tahansa mihin tahansa sähköpostia lukevaan laitteeseen, vaikka se tietysti teistä nuorista kivikautinen tapa onkin.

        No täältäpä 45v nuori vastailee:-) nuo videopuheluthan toki onnistuu skypen kautta mutta entäpä jos vastapuolen puhelimeen ei saa skypeä tai jos vastapuoli ei halua asennella mitään sellaisia. Kyllä mä mieluummin otan puhelimen joka toimii KAIKKIEN puhelin mallejen kanssa yhteen.


      • mielipide...
        kokemus-k kirjoitti:

        "Hänhän perusteli 6-0 olisko pitänyt sitten perustella 10-0 ? "

        Ovatko ne sinusta perusteluita? Yleensä perusteluiksi katsotaan ihan faktojen kertomista, ei keksittyjen numeroiden luettelemista.

        No kyllähän täällä perusteluja on.


      • Nuori 35V.
        mielipide... kirjoitti:

        No täältäpä 45v nuori vastailee:-) nuo videopuheluthan toki onnistuu skypen kautta mutta entäpä jos vastapuolen puhelimeen ei saa skypeä tai jos vastapuoli ei halua asennella mitään sellaisia. Kyllä mä mieluummin otan puhelimen joka toimii KAIKKIEN puhelin mallejen kanssa yhteen.

        Ei ole mikään skype pakko, lukuisat ohjelmat ymmärtää keskustella eri ohjelmien kanssa, se tili on pääasia, esim. Google tilillä pystyy soittamaan ilmaisia video tai äänipuheluja, oli vastapuolella alusta mikä tahansa, vaikka PC.
        Mutta jos ei skypeäkään saa, niin tuskin saa mitään muutakaan ohjelmaa, netistä puhumattakaan, älypuhelin on älypuhelin, muinais perusluuri on eri asia.


      • Nuori 35V.
        mielipide... kirjoitti:

        No täältäpä 45v nuori vastailee:-) nuo videopuheluthan toki onnistuu skypen kautta mutta entäpä jos vastapuolen puhelimeen ei saa skypeä tai jos vastapuoli ei halua asennella mitään sellaisia. Kyllä mä mieluummin otan puhelimen joka toimii KAIKKIEN puhelin mallejen kanssa yhteen.

        Eli ios. osaa keskustella kaikkien älypuhelimien kanssa yhteen samoin kuin Android.


    • kissakala3

      Sun kaverisi on vaan kateellinen kun ei itsellä ole varaa iPhonea ostaa. Applen käyttöjärjestelmä on valovuode edellä samsungia(ei lagaile, helppokäyttöinen yms.). Teit juurikin oikean valinnan ostaessasi aplea ;) !!

    • iPhone is best

      Jep kaveris on vaan kateellisia. Itte ostin iPhonen ja kaverit valitti samalla tavalla. Kuitenkin ny parin kuukauden päästä seki on ostanu iPhonen.

      • mielipide...

        Miksi joku olisi kateellinen jostain puhelimesta:-D kyllähän sen iphonen voi ostaa ihan kuka tahansa mutta kaikki eivät vaan ole samaa mieltä iphonen laadusta.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ompa fiksuja kavereita.

    • Anonyymi

      Käyttöjärjestelmän mukavuus /mutkattomuus verrattuna iphoneen , valitsin samsungin, kokemus 2 applea ollut ja hermo herkässä niitten kanssa oli.

      • Anonyymi

        Mikä Samsungissa on parempaa?
        Sen tiedän että Samsungin puhelimet on ainoita Android puhelimia jotka toimii hyvin eikä niiden kanssa tarvi tapella kuten muiden puhelin merkkien kanssa joissa on Android mutta sulavuudessa eikä ominaisuuksissa silti päästä aivan iPhonen tasolle.


      • Anonyymi

        Samsungin järjestelmä on kaikkea muuta kuin mukava..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samsungin järjestelmä on kaikkea muuta kuin mukava..

        On se toimivin muihin Androideihin verrattuna, jos haluaa oikeasti Amdroid puhelimen mikä toimii käyttömukavuuden kannalta miellyttävästi niin Samsung osaa sen homman.
        Muilla merkeillä on jumittelua, kaatuilua ja järkyttävää takkuilua ylipäätänsä kaikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se toimivin muihin Androideihin verrattuna, jos haluaa oikeasti Amdroid puhelimen mikä toimii käyttömukavuuden kannalta miellyttävästi niin Samsung osaa sen homman.
        Muilla merkeillä on jumittelua, kaatuilua ja järkyttävää takkuilua ylipäätänsä kaikki.

        Ei todellakaan ole. Sekava ja täynnä turhia sovelluksia.. ihan kuin sotkuinen hamstraajan koti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei todellakaan ole. Sekava ja täynnä turhia sovelluksia.. ihan kuin sotkuinen hamstraajan koti.

        No kyllä kokemuksieni mukaan näin on ja turha siitä on vastaan väittää kun tiedän itse että asia on näin.
        Android on aina sekava, oli kyse mistä tahansa puhelimesta mutta Samsungissa sen käyttö ei aiheuta niin paljoa raivopurkauksia kuinka pskoja Androidit onkaan, Samsungin puhelimissa käyttö on oikeastaan ihan mukavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kyllä kokemuksieni mukaan näin on ja turha siitä on vastaan väittää kun tiedän itse että asia on näin.
        Android on aina sekava, oli kyse mistä tahansa puhelimesta mutta Samsungissa sen käyttö ei aiheuta niin paljoa raivopurkauksia kuinka pskoja Androidit onkaan, Samsungin puhelimissa käyttö on oikeastaan ihan mukavaa.

        Samsungin käyttö juuri aiheuttaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samsungin käyttö juuri aiheuttaa..

        Turha siitä on kitistä kun tiedän itse että muut takkuilee ja Samsung oli ainut missä se ei takkuilut.
        Edelleen olen iPhonen köyttäjä pääasiassa ja ikinä en kuitenkaan pää puhelimeksi Amdroidia laittaisi enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samsungin käyttö juuri aiheuttaa..

        Et muuten Vapunen ole vieläkään kertonut mikä,se sun nykyinen puhelin on vai vieläkö Galaxy S3 käytät?


    • Anonyymi

      Toisen laitteiden mollaaminen on yleensä vain kateutta ja joukonmukana juoksemista, eikä siitä kannata välittää. Myös se, kun ei ole muuta nähnyt ei osaa sitä arvostaakaan.

      Lähes kaikki tuntemani valokuvaaja ja harrastajat on siirtyneet Maciin.
      Monella on myös iphone.

      Kaikessa on etunsa ja haittansa. Pelihullut pitää windowsista ja multimedian tekijät Macista.

      Minulla on Samsung, mutta vain siksi, että siihen voi helposti kytkeä OTG-sovitteella hyvin monenlaisia laitteita langallisesti. Mac haluaa langattomia laitteita, joita minulla ei ole ja liittimet ei ole USB-liittimiä, joita laitteeni käyttää.

      Eräällä tutulla om ipadissa esim. Lidar, jolla hän tekee mitoitettuja 3D malleja mm. rakennuksista suunnittelua varten.
      Vastaavaa en ole Androidista löytänyt. Mikroskooppiohjematkin on mitä sattuu. Kaikenlaista leikkikrääsää kyllä riittää.

      Eräs tuntemani mummo osti kalleimman Samsungin ja siinä oli vikaa. Säätöjä ei voinut tallettaa. Meni palautukseen.
      Veljeni osti aina osti Android puhelimia ja melkein joka kerta joutui vaihtamaan jonkin vian tähden. Oli niihin tottunut, mutta hänellä oli huono onni jo kännyköiden alkuaikoinakin Nokialaisissa.

    • Anonyymi

      Itse tykkään enemmän samsungista koska aple rajoittaa aika paljon sen käyttöä

      • Anonyymi

        Ei rajoita yhtään mitään sen enempää kuin tuo sun samsungiskaan.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinäkö se postaat omaa kirjoitustasi vai onko tuo jonkun muun kirjoitus?

        Siellä on totuuksia:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä on totuuksia:)

        Etkö osaa lukea vai etkö ymmärrä kysymystä välttelemällä sitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä on totuuksia:)

        Käytät jonkun muun tekstiä, et ole tuo kirjoittaja, tuskin edes iPhonea koskaan olet siis käyttänyt.
        Asia selvisi, onhan tuohon teksin kopsaamiseen lupa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytät jonkun muun tekstiä, et ole tuo kirjoittaja, tuskin edes iPhonea koskaan olet siis käyttänyt.
        Asia selvisi, onhan tuohon teksin kopsaamiseen lupa?

        Linkkeihin ei lupia tarvitse:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö osaa lukea vai etkö ymmärrä kysymystä välttelemällä sitä?

        Siellä on totuuksia:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Linkkeihin ei lupia tarvitse:)

        Eli käytät jonkun muun usean vuoden vanhaa teksitä ymmärtämättä siitä yhtään mitään.
        Hohhoijaakkaa, tulipahan tuokin selvitettyä.


    • Anonyymi

      Taas yksi aivopesty Applehihhuli.

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Luuppi voi olla hycvänä apuna sitten jos jotain QLexd-elokuviakin katszoo pinestä näytöstä, jotta näkee kaikki pikselit.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5559
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3425
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1893
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1865
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1720
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1548
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1463
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1346
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1337
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      23
      1308
    Aihe