Narsisti on juoruakka

Narsisti on kyltym.

Narsisti on kyltymätön juoruakka. Sano narsistille nimi tai kaksi, niin sen pää alkaa toimimaan kuin tietokone, jossa se penkoo tiedostoja, että löytyisikö, löytyisikö... Sitten jos löytyy, niin heti mainitsee. Usein tapahtuu, että kysyy lisää tietoja ja yrittää sillä löytää. Jos ei sitten löydä, niin on vähän pettynyt itseensä.

Narsistin puhelin on kuin puhelinluettelo, mahdollisimman täynnä nimiä ja numeroita. Esittää tärkeää mahdollisimman monessa paikassa ja muka tekee sitten myöhemmin mahdollista bisnestä ja näin saa monien hyväuskoisten puhelinnumeron. Kerää viattomasti jutustellen tietoja satunnaisesti kohtaamistaan ihmisistä voidakseen esitellä heidät tuttuinaan myöhempiä vaikutuksentekotarpeita varten.

Narsisti on alati valppaana saadakseen mahdollisimman suuren nimi- ja tietosaaliin. Suurin osa narsistin nimi- ja muista ihmisten tiedoista tulee tietysti suunnattoman suurista määristä seksikumppaneita. Hyväuskoiset (tässä tapauksessa naiset) naiset puhuvat auliisti miellyttävälle kuuntelijaksi tekeytyvälle miehelle itsestään ja ystävistään ja varsinkin ongelmista. Ymmärrettävää, vihdoinkin kuunteleva mies.

Koska narsisti on juoruakka, mieleen on noussut myös kysymys, onko juoruakka narsisti.

27

2082

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voiko näinkin olla

      Minulla on toinen kokemus. Narsistimies haluaa pitää lähipiirin todella suppeana ja onkin sanonut pariin kertaan että on hyväksynyt tietyt ihmiset elämäänsä.

      • Hmm. Narsistilla

        Hmm. Narsistilla on monet kasvot. Onhan olemassa ns. läheisriippuvia, joita sanotaan myös ohutnahkaisiksi narsisteiksi. Paksunahkaisilla ja ohutnahkaisilla on joitakin yhteisiä piirteitä. Käsittääkseni ohutnahkainen voi olla enemmän koti-ihminen.

        Kauanko olet tuntenut hänet? Tunnetko niin hyvin, että tiedät mikä hän todellisuudessa on. Omanikin osoittautui aivan riiviöksi vaikka ensin esitti kunnollisempaa.


      • Lisään vielä

        Lisään vielä että tuo mitä alkuun kirjoitin on ilmeisen tyypillistä paksunahkaiselle narsistille. Niin usein on täällä palstalla kirjotettu juuri tuosta oireesta. Narsisti nimenomaan tarvitsee ns. hovin saadakseen ihmisenjanon tyydytettyä. Narsisteilla on ensisijaiset ja toissijaiset lähteet, joita ammentaa.

        Toissijainen lähde voi olla nimenomaan perhe ja puoliso tai yleisemmin muuttuva pyöriteltävä uhri, jolta odotetaan hyötyjä. Hänet esitellään vaimon roolissa ja siten narsisti näyttää ulospäin normaalilta ihmiseltä. Todelliset tutut kuitenkin tietävät narsistin tavat ja sen, että nämä naiset eivät yleensä ole kauvaa narsistin rinnalla.

        Pisimpään kestävät alistuvat naiset, jotka toimivat narsistin hotelliemäntinä eivätkä paljoa kysele.


      • ripustautujat
        Hmm. Narsistilla kirjoitti:

        Hmm. Narsistilla on monet kasvot. Onhan olemassa ns. läheisriippuvia, joita sanotaan myös ohutnahkaisiksi narsisteiksi. Paksunahkaisilla ja ohutnahkaisilla on joitakin yhteisiä piirteitä. Käsittääkseni ohutnahkainen voi olla enemmän koti-ihminen.

        Kauanko olet tuntenut hänet? Tunnetko niin hyvin, että tiedät mikä hän todellisuudessa on. Omanikin osoittautui aivan riiviöksi vaikka ensin esitti kunnollisempaa.

        hyvin kuvailtu. Tunnen juoruakkoja ja mustanmaalaajia mutta juoruakka ei ole narsisti vaan hieman riippuvainen. Narsisti on sitten se mustanmaalaaja joka tarkoituksenhakuisesti syöttää eri ihmisille eri jutut.

        Itsekin ex-läheisriippuvaisena voin sanoa että ajoittain käyttäytyvät melko narsistisesti mutta eivät kuitenkaan narsisteja ole. Tasoeroja näissäkin ja kuka kykenee muuttumaan kuka ei. Jotkut voivat olla kovinkin narsistisia.


      • ripustautujat
        ripustautujat kirjoitti:

        hyvin kuvailtu. Tunnen juoruakkoja ja mustanmaalaajia mutta juoruakka ei ole narsisti vaan hieman riippuvainen. Narsisti on sitten se mustanmaalaaja joka tarkoituksenhakuisesti syöttää eri ihmisille eri jutut.

        Itsekin ex-läheisriippuvaisena voin sanoa että ajoittain käyttäytyvät melko narsistisesti mutta eivät kuitenkaan narsisteja ole. Tasoeroja näissäkin ja kuka kykenee muuttumaan kuka ei. Jotkut voivat olla kovinkin narsistisia.

        Tulipa mieleen... motiivit sekä narsitilla että riippujalla ovat miellyttää juoruilla toisia ja vähän liioitellakin ollakseen kiinnostavia. Riippuja kun kaipaa kipeästi ripustimia. Narsistilla motiivi voi mennä pidemmälle ja tarkoituksena puhua paskaa mahd. monesta ihmisestä ja saada kuuntelija uskomaan ja eristäytymään näistä ihmisistä ja mahdollisuuksista.


      • sinusta minusta meis
        ripustautujat kirjoitti:

        Tulipa mieleen... motiivit sekä narsitilla että riippujalla ovat miellyttää juoruilla toisia ja vähän liioitellakin ollakseen kiinnostavia. Riippuja kun kaipaa kipeästi ripustimia. Narsistilla motiivi voi mennä pidemmälle ja tarkoituksena puhua paskaa mahd. monesta ihmisestä ja saada kuuntelija uskomaan ja eristäytymään näistä ihmisistä ja mahdollisuuksista.

        Tuo ominaisuus juuri hänestä tekeekin niin vaarallisen ja valheellisen. Luottakaa ihmiset omiin vaistoihinne, se joka eniten käyttää suutaan pahan puhumiseen muista, on juuri se, ketä pitää välttää.
        Kun selkäsi käännät, niin pahat puheet kohdistuvat sinuun.


      • Narsistilla ei vältt
        sinusta minusta meis kirjoitti:

        Tuo ominaisuus juuri hänestä tekeekin niin vaarallisen ja valheellisen. Luottakaa ihmiset omiin vaistoihinne, se joka eniten käyttää suutaan pahan puhumiseen muista, on juuri se, ketä pitää välttää.
        Kun selkäsi käännät, niin pahat puheet kohdistuvat sinuun.

        "se joka eniten käyttää suutaan pahan puhumiseen muista, on juuri se, ketä pitää välttää."

        Narsistilla ei välttämättä ole niin, että puhuu pelkästään pahaa. Patologinen valehtelu on myös tarinointia, jossa tapahtumat saavat ennenkokemattomia ja näkemättmiä piiteitä ja käännöksiä. Kaarteet otetaan tiukasti ja käännöksissä kumi vinkuu... vauhtia riittää.

        Valehteleminen voi olla myös kehumista, johon kätkeytyy ehkä hienoista moitetta esim. tarinoita mustasukkaisuudesta, joissa saattaa olla totta käryksi. Käry on saatu aikaan pelehtimällä pahaa aavistamattoman rakastuneeksi pyöritetyn uhrin silmien edessä. Tai sitten on tehty niin, että hienoksi naiseksi luokiteltavaa uhria petetään jonkun kamalan juopon luuskan kanssa ja luuskaa aletaan mainostamaan ylenpalttisesti, jolloin uhri saa ilman muuta raivokohtauksen, vaikka olisi kuinka hyvä ihminen.


      • Patologinen valh.
        sinusta minusta meis kirjoitti:

        Tuo ominaisuus juuri hänestä tekeekin niin vaarallisen ja valheellisen. Luottakaa ihmiset omiin vaistoihinne, se joka eniten käyttää suutaan pahan puhumiseen muista, on juuri se, ketä pitää välttää.
        Kun selkäsi käännät, niin pahat puheet kohdistuvat sinuun.

        Patologinen valheellinen juoruilu on järkyttävää. Valhetta pyöritellään ja kehitellään siinä vaiheessa, kun uhri on vaihdettu uuteen. Uusi uhri on kuunteleva korva tuskissaan nääntyvälle narsistille, joka näyttää aika ajoin hyvinkin uhrilta, mutta sitten kuitenkin taas kääntelee asioita päälaelleen ja taas toisin päin.

        Kun valhetta on kehitetty tarpeeksi, se jää kaikkien muiden ikivalheiden joukkoon ja seuraa narsistia koko elämän ajan ja käyttötarkoituksesta riippuen sitä muokataan kokeneesti uuteen uskoon... Hyi hem*etti!

        Sitten joukossa ovat ne muutamat "helmet", joissa saattaa olla jotain tottakin. Uhri ja uhrin perhe on saattanut olla alkoholisoitunut ja narsisti on suorittanut seksitarpeitaan useamman kanssa, jolloin puhetta riittä... sanoa ei kai tarvitse, että puhe on naamioitu katumukselliseen muotoon ja tyyliin.. ei koskaan enää, tuota kadun, en ole ylpeä noista teoista...

        .".. Mutta nyt olen löytänyt elämäni naisen, joka on tehnyt tuosta kaikesta entistä, ei koskaan enää. Olen löytänyt helmen, oikean aarteen... olemmehan ikiuisesti yhdessä... olen niin onnellinen... en ole koskaan kokenut mitään tällaista.. olet niin ihmeellinen... Rakastan sinua yli kaiken, rakas... jne..."

        Kunnes... tapahtuu taas. Hän ei tuhannennen kerran taaskaan tuntenut oloaan aivan hyväksi... jotain vääryyttä koki taas ja uhrissa oli jotain vikaa... tietysti. Uhri äkkiä ulos suhteesta ja äkkiä uutta putkeen. Todella äkkiä. Ja äkkiä löytyykin, aivan kulman takana tuli vastaan, melkein. Aamukaljoilla... pankkiautomaatilla... kaupassa... Miten ihmeellinen hän onkaan, kunnes taas...


      • Tai oikeammin, sitä
        Narsistilla ei vältt kirjoitti:

        "se joka eniten käyttää suutaan pahan puhumiseen muista, on juuri se, ketä pitää välttää."

        Narsistilla ei välttämättä ole niin, että puhuu pelkästään pahaa. Patologinen valehtelu on myös tarinointia, jossa tapahtumat saavat ennenkokemattomia ja näkemättmiä piiteitä ja käännöksiä. Kaarteet otetaan tiukasti ja käännöksissä kumi vinkuu... vauhtia riittää.

        Valehteleminen voi olla myös kehumista, johon kätkeytyy ehkä hienoista moitetta esim. tarinoita mustasukkaisuudesta, joissa saattaa olla totta käryksi. Käry on saatu aikaan pelehtimällä pahaa aavistamattoman rakastuneeksi pyöritetyn uhrin silmien edessä. Tai sitten on tehty niin, että hienoksi naiseksi luokiteltavaa uhria petetään jonkun kamalan juopon luuskan kanssa ja luuskaa aletaan mainostamaan ylenpalttisesti, jolloin uhri saa ilman muuta raivokohtauksen, vaikka olisi kuinka hyvä ihminen.

        "jolloin uhri saa ilman muuta raivokohtauksen, vaikka olisi kuinka hyvä ihminen."

        Tai oikeammin, sitä varmemmin ja sitä suuremman raivokohtauksen saa, mitä parempi ihminen... : }


      • projisointi
        Patologinen valh. kirjoitti:

        Patologinen valheellinen juoruilu on järkyttävää. Valhetta pyöritellään ja kehitellään siinä vaiheessa, kun uhri on vaihdettu uuteen. Uusi uhri on kuunteleva korva tuskissaan nääntyvälle narsistille, joka näyttää aika ajoin hyvinkin uhrilta, mutta sitten kuitenkin taas kääntelee asioita päälaelleen ja taas toisin päin.

        Kun valhetta on kehitetty tarpeeksi, se jää kaikkien muiden ikivalheiden joukkoon ja seuraa narsistia koko elämän ajan ja käyttötarkoituksesta riippuen sitä muokataan kokeneesti uuteen uskoon... Hyi hem*etti!

        Sitten joukossa ovat ne muutamat "helmet", joissa saattaa olla jotain tottakin. Uhri ja uhrin perhe on saattanut olla alkoholisoitunut ja narsisti on suorittanut seksitarpeitaan useamman kanssa, jolloin puhetta riittä... sanoa ei kai tarvitse, että puhe on naamioitu katumukselliseen muotoon ja tyyliin.. ei koskaan enää, tuota kadun, en ole ylpeä noista teoista...

        .".. Mutta nyt olen löytänyt elämäni naisen, joka on tehnyt tuosta kaikesta entistä, ei koskaan enää. Olen löytänyt helmen, oikean aarteen... olemmehan ikiuisesti yhdessä... olen niin onnellinen... en ole koskaan kokenut mitään tällaista.. olet niin ihmeellinen... Rakastan sinua yli kaiken, rakas... jne..."

        Kunnes... tapahtuu taas. Hän ei tuhannennen kerran taaskaan tuntenut oloaan aivan hyväksi... jotain vääryyttä koki taas ja uhrissa oli jotain vikaa... tietysti. Uhri äkkiä ulos suhteesta ja äkkiä uutta putkeen. Todella äkkiä. Ja äkkiä löytyykin, aivan kulman takana tuli vastaan, melkein. Aamukaljoilla... pankkiautomaatilla... kaupassa... Miten ihmeellinen hän onkaan, kunnes taas...

        Patologinen valehtelu on siitä ikävää, että luulot herkästi kääntyvät "faktoiksi". Kun asioita ei tiedetä eikä niistä puhuta suoraan asianomaisten kanssa, tarinat lähtevät lentoon.

        Juoruakkojen elämäänhän perinteisesti ovat kuuluneet luulot, valheet ja pahan puhuminen. Kun henkilöllä on taipumusta narsistisuuteen, astuu kehään myös paljon muita asiaa eteenpäin auttavia ominaisuuksia, esim. kateus, josta pulppuava paskan puhuminen vain leviää. Kateuden lisäksi narsistin nahan alla kytee ne asiat, joista hän pahan puhumisen kohdettaan jatkuvasti syyttää: hyväksikäyttö ja omat sisäiset ongelmansa.

        Eli kyllä narsistisuuteen tuo juoruakkamaisuus pahasti kytkeytyy.


    • Iina0307

      Olen törmännyt aikoinaan samaan asiaan. Ei tarvinnut kuin vihjaista tuntevansa jonkun ihmisen, niin pian oli internetistä selvitetty kaikki mitä tästä ihmisestä löytyi. Facebookia hakuna käyttäen narsisti löytää yhtymäkohtia toisista ihmisistä, varsinkin kaverihausta. Itsestään tai läheisistä hän paljastaa vain sen verran kuin on tarpeen. Senkin ymmärsin myöhemmin. Olisin voinut kuulla jotain, mistä olisin alkanut epäilemään asioiden totuuksia. Ne paljastuivat vasta myöhemmin.

      • minun väripalettini

        Eikö ihmiset mieti koskaan mitä henkisesti epätasapainoinen, narsistinen ihmisluonne saa irti facebookin kaltaisesta mediasta?
        Hän tutkii ihmisten päivitykset, syynää kontaktit, sukulaiset, tuntemasi ihmiset. Tätä tietoa hyväkseen käyttäen alkaa taustalla selvitystyö, mitä kukin tietää tai suostuu kertomaan kustakin henkilöstä, joka on sillä erää narsistin sairaalloisen mielenkiinnon kohteena. Etenkin kaikki negatiivinen puheenaihe kelpaa, ne ovat merkittäviä jatkokertomuksessa, jossa koostetaan uhrin elämänkertomusta - sitä jota narsisti värittää ja muuntelee mustamaalatessaan uhriaan toisille.
        Siviilielämästä kelpaa tietolähteet yhtälailla.
        Narsisti on se kiero piru, joka yleensä onnenkantamoisellaan eli hyvillä puhujan lahjoillaan selviää joutumasta oikeuden eteen teoistaan. Hän on se, joka tutkii, kyttää, selvittelee selkäsi takana paljastamatta koskaan lähteitään sinulle.
        Selän takana toiminta ja pahat puheet ovat avainsana.


    • Narcissism

      Samaa mieltä. Narsistit etsivät lähteitä hovinsa kautta. Ikäänkuin hovi '' tarjoaa '' hänelle uhria, jos joku tästä hovinjäsenistä ohimennen sattuu puhumaan jostakin tyypistä kenestä ei pidä ja että hän luulee olevansa parempi. Narsisti haluaa näyttää kelle vain, ja siksi se onkin bonusta jos tällainen mulkku kenestä hovin jäsen ei pidä, luulee itsestään liikoja koska narsisti ottaa tämän uhkana ja sairaasti haluaa take a mental battle with this cunt.

      Kaikki narsistit, niin minulle etäiset kuin pakontarpeessa lähemmäs päästetytkin omaavat samanlaisia eleitä sekä tapoja kannatella energioita.
      Käyttäytymiseen liittyvät: - Muiden ihmisten alitajuinen tuijottaminen, mentaalisesti heikkouden arviointia sekä vikojen etsintää.
      - Pää heiluu suunnasta toiseen, jos joku vaikka eksyisi samaan energiakenttään, olisi tarve riepotella henkisesti sopivan tilaisuuden tullen. Imetään energiaa jo tässä vaiheessa kun uhriksi sopiva kohde tai mentaalisesti tasapainoinen ihminen astuu kaikkien yhteiselle maalle, jota narsisti ei siedä. Koska hänen silmissään oleva, jolle hän on salaa kateellinen, on pelkästään siksi väärässä paikassa.
      - Kerrotaan mikä on oikea ja mikä väärä ja niitä ei sivuuteta.
      - Muuntautuvaa persoonaa ei voi muuttaa ketään, ei edes hän itse. Todellisuudessa narsisti loukkaantuu siksi helposti, että hänen mielialansa on muiden ihmisten hallinnassa. Hän ei edes itse ymmärrä sitä ja siksi ei ymmärrä menevänsä väärään suuntaan mentaalisesti tai ehkä joskus ymmärtääkin, muttei osaa käyttäytyä normaalin ihmisen lailla joten matkii toisten käytöstä. Jos ihminen käyttäytyy poikkeavasti, vie hän tältä energiaa sekä hän tuntee olevansa uhattuna.

    • heikot ,haihtukaa

      narsistiakka,pitää hovinaan vähän reppana henkilöitä.kokoontuvat yleiselle paikalla päivittäin,haukkuu vuorotellen kaikki jäsenensä selkänsä takana nimineen,ja ääneen.nämä muut sitten kuuntelevat silmät pyöreinä ,hölmän oloisina ja saavat paskajuttuja taas narskukapteeniltansa.tämä akka ei pärjää yksin,kaikki ns kaverinsa ovat heikkomileisiä....ja taas paasataan ääneen toisen henkilö nimineen ostarin kahvilassa.siinä samassa kahvilassa,joka päivä joka kerta samat heikot ympärillään...eräs hovin jäsen sitten juoruaa eteenpäin mitä se akka tai ketä se tänään haukku pataluhaksi.ei kovin miellyttävähenkilö,kiertäkää heikot kaukaa tai hän syö henkisesti vuorotellen teidät kaikki,,oikeesti .paasaja akka hävitkööt kadotukseen kiusaamasta ihmisiä

    • _kirppu_

      Tunsin juuri tuollaisen juoruakka-narsistin, naisen, joka saattoi olla ihmisiä kohtaan erittäin imelä ja mielistelevä, mutta juorusi ja valehteli selän takana pirullisesti (hänen oma tyttärensäkin kerran kertoi minulle tästä piirteestä harmissaan). Tästä on vuosikymmeniä aikaa, olin lapsi, ja yksi hänen tyttäristään oli kaverini, samalla luokalla. Sain tuntea tuon narsistin raivonkin, kun hän oli kahden tyttärensä kanssa sepitellyt minusta valhetta, ja syytti minua asiasta, johon en taatusti ollut syypää. Olin silloin jo ehkä n. 14-v. Muistan järkyttyneeni hänen kammottavaa syytetulvaansa, en ollut kotona tottunut sellaiseen kieroiluun, suu auki jäin ihmettelemään. Yritin puolustautua, kertoa totuuden, mutta oli kuin seinä olisi ollut vastassa. Rehellisenä ihmisenä minua loukkasi eniten aiheeton syyttäminen. Tämä sama nainen oli naapurustossamme olevinaan jotenkin ylempänä kuin muut. Selkäpiitä karmii kun muistan kuinka hän nauroi iloisesti tappaessaan ei-toivotut kissanpennut vasaralla, tai veti tyttären lemmikkihiiret WC-pöntöstä. Vanhana tämä yli-ihminen sitten itkeskeli, kun ainoa lapsenlapsi paljastui homoksi, eikä yksi hänen tyttäristään (se "juoruilukaveri", ilmeinen narsisti myös) voinut saada lapsia.

      • kaikki mukana

        Kuulostaa tutulta. Minun perhettäni lapsuuden narsistiystäväni terrorisoi mutta syytti kaikesta erästä alueen toista lasta jota emme juurikaan edes tunteneet. Kaiken huippu oli kun narsistin äiti lähti mukaan tähän syyttelyyn. Eipä meistä kukaan sitä silloinkaan uskonut mutta vasta vanhempana olen ajatellut miten sairasta käytöstä.

        Nykyään en tiedä koko perheestä mitään ja en haluakaan. Kaikki yhteystiedot tuhottu mutta olen kuullut että narsistin äiti on jo menettänyt käytännössä kaikki ystävänsä.

        Aika karmivaa tuommoinen eläinten kidutus, eikös tuo mene jo psykopatian puolelle?


    • phonebook

      Jotta juoruakka olisi narsisti pitäisi juorujen olla toisia mustanmaalaavia, kontekstista irroitettuja ja totuudesta railakkaasti liioiteltuja(lue: valheita).

      Puhelinluettelo onkin vähän sama kuin sadat kaverit facebookissa. Yhtään ei oikeasti tunne tai kenenkään kanssa sosialisoi mutta tarpeen tullen voi sieltä aina esitellä niitä nimiä ihan kuin olisi paraskin kaveri.

    • pipejä

      ainakin naisita tulee tosi sairaita vanhetessaan,kireitä,ärtyviä ja väkivaltaisia huutajia,hyi mikä sairas laji

    • Joku valitti tuossa

      Joku valitti tuossa toisessa toisessa ketjussa juoruilevasta naapurista. Muistin, että tästä aiheesta puhuttiin aikaisemminkin tänävuonna, joten tässä aikaisempi ketju aiheesta.

    • juorukakat

      absoluutinen totuus

    • häikäilemätön

      Pelkkä juoruakkamaisuus ei tee kenestäkään narsistia, mutta jos samaan henkilöön yhdistetään rajaton röyhkeys, manipulointitaito, vilkas mielikuvitus ja roolien veto, niin silloin voidaan alkaa jo puhua todellisesta narsistista.

      • Entinen juoruilija

        Heh, olenkohan sitten se Narsisti koska olen jo hullu ja psykopaatti ::-DDDDD


    • Yksi narsistin juor.

      Yksi narsistin juoruilutapa ja tapa tukea omia juoniaan:

      Myös näin: Käydään lohduttelemassa järkyttävällä ja kamalalla kavalalla tavalla mäskäksi lyötyä uhria ja ollaan kuin ei mitään. Rakastellaan ja luvataan rakastaa ikuisesti ja vaaditaan myös toiselta vastaavaa lupausta... tyyliin kaikki hyvin...

      Sitten: Narsisti soittaa uhrille jonain päivänä... rakastathan minua? Onko ikävä, tulen käymään ja tehdään jotain kivaa, mutta ihan nyt en ehdi.. soitan sitten...

      Seuraa odotusta, menee viikko... ei kuulu.. tulee öine soitto... rakastathan minua? onko ikävä... minullakin sinua... tottakai rakastan sinua.. soitan huomenna...

      Seuraavana päivänä: hei.. taisin soittaa yöllä... en nyt jaksa, olen kipeä... soitan huomenna.. tulen käymään sitten...

      Taas odotusta: soitto: olethan aina minun? onko sinulla joku toinen... ja vaikka olisikin, niin ei sen niin väliä... voinko tulla sinun luoksesi... >seuraa tapaaminen ja seksiä.. kaikki alkaa taas alusta.. tulee puheluita..

      Sitten minä soitan hänelle: ei vastausta... soitan uudestaan... vastaa: öh.. nyt en ehdi puhua... on tärkeää työtä... (kaikesta kuulee että jotain ei ole niin kuin sanoo). Soitan uudestaan, kun olen kiukustunut. Hän vastaa: ÄLÄ SOITA MULLE! OLENHAN SANONUT! ET SAA SOITTAA MINULLE!

      Vastaan haistattelemalla takaisin ja huudan herjaavilta kuulostavia nimityksiä, mutta ovat täysiä tosia... nainen siellä narsistin lähellä kuulee tämän... Narsisti kertoilee siellä sille naiselle kaikenlaista... uskoo varmaan kaiken tämän kuultuaan.

      Mutta kun hänen oma vuoronsa tulee, niin uskon, että tämä on jäänyt hänen mieleensä ja palaset loksahtavat kohdalleen...

      • zxsaervfg

        Palaset voivat loksahdella tai sitten ei, se kun riippuu niin monesta muuttujasta. Jotain salakähmää siinä kuitenkin on. Uskoako vai ollako uskomatta. Kun näyttää, että valehtelusta on tullut elämäntapa, niin sitä ei siten voi uskoa oikein enää mihinkään, ainakaan puheisiin, teot lopulta ratkaisevat.

        Muistiin palautuu joukko kaikenlaista, kuten mitä sä tänne soitat tai eikö siellä ole ketään muuta, joka voi auttaa sinua tai tässä on nyt ollut kaikenlaisia kiireitä tai se on sun poikas, hoida nyt, kun niin enkelimäinen olet olevinas. Valehtelua ympäriinsä, totta tuskin mikään. Jos valehtelu on ollut molemminpuolista, siinä sotkua riittää.

        Tuskin valehtelijan kertomuksista uskoo enää kukaan mitään, kaikki kyseenalaistetaan. Molemmin puolisessa valehtelussa on mielenkiintoista, että edes uskotaan puolta sanaa. Ota siitä sitten selvää.


    • ....................

    • Anonyymi

      HARRY HARKIMO ON JUORU AKKA NARSISTI INSESTI KOSKA ON EDUSKUNTA JOURU AKKA

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      71
      3319
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      562
      3150
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      39
      2634
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2042
    5. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      311
      1853
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1835
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      12
      1745
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      127
      1407
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1251
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1238
    Aihe