haittaako poikia jos tyttö on vähän pyöreempi eikä ole semmonen alipainonenluuranko? että vatsaa olisi vähän enemmän? mitä mieltä?
haittaako poikia...
28
384
Vastaukset
- 30+30
Ei kyl haittaa yhtään, olis vain parempi jos ei oo mikään alipainoinen;)
- paksumpi
Itse olen 165cm/82kg
- poika 13v
Riippuu et ei hirvee läski saa olla mut vähä pyöreyttä ois kiva :)
- erica99
onksul kik ?
- muuuuu
paksumpi kirjoitti:
Itse olen 165cm/82kg
navettaan siitä!!
- Uhfhkhfugyigykhf
paksumpi kirjoitti:
Itse olen 165cm/82kg
Oon siis tyttö ja oon ihan normi kokonen et ei mikää laiha nii mä oon 5 senttiii sua pidempi ja32kiloo evyempi.Meen isä painaa ton verra ja se bodaamalla on saanu sn paino ei mässää mäl
- minävaintäällä
Mist päi ? Ja ei haittaa paitsi jos on läski... laudat on rumii
- paksumpi
Haittaako se että mun pimppi tuntuu aika väljältä?
- kgkflfifkglglf
paksumpi kirjoitti:
Haittaako se että mun pimppi tuntuu aika väljältä?
Mitä väljä on ???
- paksumpi
Sinne mahtuu mun isän nyrkki.
- minävaintäällä
Tuskin trolli mee pois...
- rehtirepo
haittaa
- ........::..:-@/@:!.
"Pyöreempi eikä sellanen alipainonenluuranko" Sanotko nyt että kaikki sinuahoikemmat ovat alipainoisia anorektikoita?
- ghqd
Se on vaan kateellinen
- laihdutustakehiin
ghqd kirjoitti:
Se on vaan kateellinen
Niinpä
- oikea paksumpi !!
no en semmosta oo väittäny? ja toi ylempi "paksumpi" en ole minä :/
- einyt tuu mitään mieleen
Ei se haittaa oikeesti kaikki ne pojat on niinku sillee: joo sä painat 57.3kg ja sun ikä on kolmetoist nii hyi hellvetti kun oot läski.
Niinku olkaa omia itsejänne älkääkä tehkl niin kuin muut ehk haluais sun olevan jokasella on tasan yksi elämä niin eiköhän jokainen saa päättää omasta elämästään ite 12w 160.5cm ja 80.3 kg ja joon oon omasta mielestäni läski sun kannattas laihyttää vähän ehk 10kg mut ihan miten ite haluaa tää elämä on sun eikä kenenkään muun sää teet täällä päätökset ite ja minkä ikänen oot ite oon sastamalast :). - ei tuullu vieläkään mitä
einyt tuu mitään mieleen kirjoitti:
Ei se haittaa oikeesti kaikki ne pojat on niinku sillee: joo sä painat 57.3kg ja sun ikä on kolmetoist nii hyi hellvetti kun oot läski.
Niinku olkaa omia itsejänne älkääkä tehkl niin kuin muut ehk haluais sun olevan jokasella on tasan yksi elämä niin eiköhän jokainen saa päättää omasta elämästään ite 12w 160.5cm ja 80.3 kg ja joon oon omasta mielestäni läski sun kannattas laihyttää vähän ehk 10kg mut ihan miten ite haluaa tää elämä on sun eikä kenenkään muun sää teet täällä päätökset ite ja minkä ikänen oot ite oon sastamalast :).Ja tarkoitus ei ollut mitenkään masentaa :D
D - Mie,YksTyyppiVaa
einyt tuu mitään mieleen kirjoitti:
Niinku olkaa omia itsejänne älkääkä tehkl niin kuin muut ehk haluais sun olevan jokasella on tasan yksi elämä niin eiköhän jokainen saa päättää omasta elämästään ite 12w 160.5cm ja 80.3 kg ja joon oon omasta mielestäni läski sun kannattas laihyttää vähän ehk 10kg mut ihan miten ite haluaa tää elämä on sun eikä kenenkään muun sää teet täällä päätökset ite ja minkä ikänen oot ite oon sastamalast :).aaaaaw..... aattelispa kaikki noi.. :7 oon 161cm ja painan 60 kg ja 13.. mutten oo mielestäni läski.? oon vaa pitkä ja mun luut ne tekee sen painon koska mullon sellaset aika "paksut" luut, muuten oon ku luuta ja nahkaa.. ja sit käytän 75B kokosia rintsikoita.. ja oon miettyny jo jonku aikaa et oonko oikeesti hyvän kokonen ja painone mietityttää ku yks tyyppi sanoo et on läski jos on ton painone..?
- anoo
Mie,YksTyyppiVaa kirjoitti:
aaaaaw..... aattelispa kaikki noi.. :7 oon 161cm ja painan 60 kg ja 13.. mutten oo mielestäni läski.? oon vaa pitkä ja mun luut ne tekee sen painon koska mullon sellaset aika "paksut" luut, muuten oon ku luuta ja nahkaa.. ja sit käytän 75B kokosia rintsikoita.. ja oon miettyny jo jonku aikaa et oonko oikeesti hyvän kokonen ja painone mietityttää ku yks tyyppi sanoo et on läski jos on ton painone..?
paino on vaan numero, se että ootko läski riippuu siitä onko sulla oikeesti niitä makkaroita
- Mie,YksTyyppiVaa
anoo kirjoitti:
paino on vaan numero, se että ootko läski riippuu siitä onko sulla oikeesti niitä makkaroita
makkaroia ei näytä olevan ainakaa.
- anoo
vähän pyöreempi? painat 12kg mua enemmän, ja olen melkosesti sua pidempi poika
- Hahahaeividdu:-D
Eikä ton muijan massasta kovinkaan suurta osaa tule lihaksista. Ihra muutenkin painaa vähemmän, joten tohon massaan sitäkin mahtuu ihan mukavasti... Yök! Laatta lentää ku miettii, et muija ois ku pullataikina uunissa. Paisuis vaan suuremmaks koko seurustelun ajan.
- Morohorot
Hahahaeividdu:-D kirjoitti:
Eikä ton muijan massasta kovinkaan suurta osaa tule lihaksista. Ihra muutenkin painaa vähemmän, joten tohon massaan sitäkin mahtuu ihan mukavasti... Yök! Laatta lentää ku miettii, et muija ois ku pullataikina uunissa. Paisuis vaan suuremmaks koko seurustelun ajan.
Paksumpi painan samanverran ja olen melkee 10 cm pidempi B) ja lihaksia löytyy:D
- OIKEA paksumpi
Morohorot kirjoitti:
Paksumpi painan samanverran ja olen melkee 10 cm pidempi B) ja lihaksia löytyy:D
Siis en oikeesti ole kirjottanu sitä :// painan oikeesti jtn 60 kg ja oon 162 cm
- asddsadsaadsdsadsa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä1311335Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa373863Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1103036Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie1252391Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin812045Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1961761Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.2991006Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta17790Toisten elämän moralisointi
Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte143745- 53699