tykännyt, ihmekös tuo ettet sinäkään. Aina on ollut joku kauniimpi ja mukavampi saatavilla.
Ei musta ole kukaan koskaan oikeasti
15
201
Vastaukset
- M Woman
Ei kai ihmiset päätä vain ihastua tai rakastua johonkin. Aina on kauniimpia ja mukavampia, mutta kaikki ei kosketa sisintä, sille joka kokee sen, näkee toisen kauniina ja mukavanakin, ja jos ei näe, niin ainakin rakastamisen arvoisena, eikä siihen ole toisella mitään sanomista, sitä rakkautta joko on tai ei.
Katso ihmisiä, ei kaikki näytä kauniilta, heissä, jotka ovat rakkaansa kanssa, näkevät ulkokuorta syvemmälle.
Minä en ymmärrä itseäni näissä asioissa, mutta väliäkö sillä...- päin peetä
Ei sillä ole mitään merkitystä.
Mä olen kuplin ilosta ihmiseen, jolle vittuilin täysin rinnoin enkä uskonut sanaakaan mitä hän sanoi. Lisäksi uhkasin viskata hänet niskalenkillä maahan, jos hän koskee minuun. ....ja nyt olen täysin mennyttä ♥♥♥
No ainakin mä tiedän että hän jollakin tasolla tykkäsi siitä, koska hakeutui uudelleen seuraani .....voi apua! - ed.
päin peetä kirjoitti:
Mä olen kuplin ilosta ihmiseen, jolle vittuilin täysin rinnoin enkä uskonut sanaakaan mitä hän sanoi. Lisäksi uhkasin viskata hänet niskalenkillä maahan, jos hän koskee minuun. ....ja nyt olen täysin mennyttä ♥♥♥
No ainakin mä tiedän että hän jollakin tasolla tykkäsi siitä, koska hakeutui uudelleen seuraani .....voi apua!Lisäksi mua pelottaa sen kosketuksen tuntu ihollani. Mä haluan ryömiä sinne kainaloon turvaan!
- M Woman
päin peetä kirjoitti:
No ainakin mä tiedän että hän jollakin tasolla tykkäsi siitä, koska hakeutui uudelleen seuraani .....voi apua!Ihme nainen jos tykkäsi. Musta toi on p*rseestä.
en hakeutuisi sinun kaltaisesi seuraan. - ed.
M Woman kirjoitti:
Ihme nainen jos tykkäsi. Musta toi on p*rseestä.
en hakeutuisi sinun kaltaisesi seuraan.Niinpä. En uskonut sanaakaan hänen ruusunpunaisista ajatuksista :)
- ed.
ed. kirjoitti:
Niinpä. En uskonut sanaakaan hänen ruusunpunaisista ajatuksista :)
Mä olen siis nainen myös.
- kummallisia juttuja
ed. kirjoitti:
Niinpä. En uskonut sanaakaan hänen ruusunpunaisista ajatuksista :)
Jos hän sulle vi**uili ja samalla ruusunpunaisia ajatuksia lähetti, niin oliskohan kyse jokin henkisesti häiriintynyt. Kait Sä tunnet sen oikeasti.
- olen mies
ed. kirjoitti:
Mä olen siis nainen myös.
Tiedämme sen jo.
- p.p.
kummallisia juttuja kirjoitti:
Jos hän sulle vi**uili ja samalla ruusunpunaisia ajatuksia lähetti, niin oliskohan kyse jokin henkisesti häiriintynyt. Kait Sä tunnet sen oikeasti.
No en uskonut sen juttuja, vaan epäilin heti hänen surullisia kertomuksiaan elämästä. Ajattelin sen olevan vain keino päästä pöksyihin ---tiedättehän, vetoaa tunteeseen...... sydän särkyi, mutta en todellakaan säälistä anna kenellekään!
- mihin sä oikein
pyrit spämmimällä näitä ruikutusaloituksiasi tänne sotatolkulla????? Ei tääl eikä irl:ssä kukaan jaksais kattella tollasta itsesäälissä rypevää ruikuttajaskitsoa!!!!
- ap.
No, kun näytät tietävän kaiken, senkin kuinka usein tänne kirjoittelen, kerropa missä se kadonnut lentokone on?
- mä sain tietää
ap. kirjoitti:
No, kun näytät tietävän kaiken, senkin kuinka usein tänne kirjoittelen, kerropa missä se kadonnut lentokone on?
katosi keskiajalle ja joutui etsimään laskeutumispaikkaa hyvin pitkään.
- Pää pystyyn
Tänne saa kirjoittaa mikä mieltä painaa erityisesti silloin jos se liittyy ikävään,ilmeisesti aloittajalla on ikävä ja häntä ilmeisesti surettaa ettei hän ole kelvannut ikävän kohteelleen sellaisena minkälainen hän on. Voin lohduttaa ja sanoa että löydät vielä varmasti sellaisen joka pitää sinua kauniina omana itsenäsi. Mielummin tälläisiä itse ainakin luen kun haukkumisviestejä sunmuita syyttelyitä.
- M Woman
Tarkoitin sille " päin peetä" etten hakeutuisi seuraan ja toivon kyllä että ed löytää jonkun joka arvostaa häntä.
- tunne tunne!
M Woman kirjoitti:
Tarkoitin sille " päin peetä" etten hakeutuisi seuraan ja toivon kyllä että ed löytää jonkun joka arvostaa häntä.
No mut mä olen jo mennyttä. Täs on tapahtunut kaikkea erikoista :)
Se on aivan hurmaava. Narskututka on päällä ja kaikki muutkin tutkat, mutta kyl mä voisin antaa moiselle ihanuudelle anteeksi kaikki. Ihan siksi koska minä itse päätän, kenet otan elämääni ja kenet voin siitä blogata pois.
Mä olin peitenimellä liikkeellä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383829Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362964Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81865Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51598Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41079- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708