Näin Krimin äänestys-sunnuntain alla ehdotan että me suomalaiset voitais äänestää liittymisestä Ruotsiin. Siellähän on paljon parempi tää sossun perusturva niin munkaan ei tarvis tehdä enää selkä limassa töitä, kun vaan sanoisin että "jag kan inte" niin tulis hyvät liksat ihan tolla perussanomisella.
Toisena vaihtoehtona näkisin että julistetaan maanantaina Ruotsille sota ja tiistaina antaudutaan niin saadaan samat edut.
Minkä takia tässä maassa on pakko tehdä työtä selkä wääränä ja windowsilla, kun Ruotsin alamaisina päästäes puolet helpommalla. Ja historiallisestikin se on ihan oikeutettua, onhan pyhä Ruotsi ollut ennenkiin vallan kaffas ja meidän toinen kielikin on ruotsi. jJag heter exergy, jag har en cyckel. Tai jottai sinnepäi.
Liitytään Ruotsiin!
20
137
Vastaukset
Tiedätkös mitä exergy, minä olen mielessäni miettinyt samoja asioita :-) :-D Miksipä emme littyisi takaisin Ruotsin kuningaskuntaan todellakin.
Ennen kuin Suomi romahtaa omaan mahdottomuuteensa niin minä olen toisena vaihtoehtona harkinnut muuttamista Ruotsiin, johonkin kuntaan, jossa on paljon suomenkielistä väestöä. Ja mielelläni opettelisin puhumaan paremmin ruotsia.Noniin, joukkomme tiivistyy, meitähän on jo kaksi :D Mieluummin ruotsi kuin itäblokin ählämit hehe..
exergy kirjoitti:
Noniin, joukkomme tiivistyy, meitähän on jo kaksi :D Mieluummin ruotsi kuin itäblokin ählämit hehe..
ööö.. mahtuuko Kataisen Jykä ja Juttis tukholman junaan, sitä mää vähän epäilen. Ehkä ne ei ehdi junaan ollenkaan vaan jäävät raiteellee odottamaan ettää.. juna meni jo :D
No narrasin vähän, mun fillari on ollu pelkkää romua jo vuodesta 2007 joten älkää uskoko mun juttuja. Mutta, Fede, myyn hyvän ja vähänkäytetyn fillarin (kilpakilpapyörä) nyt edullisesti hintaan 800 euroa. Eikä sen kumeja tarvi paikata sen enempää kuin IE:tä. Peruspaikkarasian saat ihan samaan hintaan.
Ruotsissa on vanhainkotien osastoja, joissa on nimenomaan suomalaistaustaisia vanhuksia, joten sellaisessa olisi mukava vietellä vanhuusvuosia. Ja yritystoimintanikin pyörisi ihan hyvin Ruotsissakin, ehkä jopa paremmin.
Sverige; Bakom-Ryggen_Land! Ei ne meittii huoli. Jos ne huolis, niin niiden itäraja oliski Venäjä. Niitten mielestä on paljon mukavampaa, kun me ollaan tässä fendarina välissä.
Putinin toiminta on johdonmukaista ja järkevää hänen ja suurvallan etujen kannalta. Krim on Venäjälle tärkeä mm. laivastotukikohtana ja sitäpaitsi entistä Venäjän aluetta, jonka Rutsevi erehtyi luovuttamaan pois.
Samalla rautaisella johdonmukaisuudella hän voisi liittää Suomen Venäjään. Siinä saisi mm. satamia, joita suurvalta aina tarvitsee. Suomi on entistä Imperiumin aluetta, jonka Lenin erehtyi luovuttamaan pois.
Baltiaan lähtöön Putinilla on nyt korkeampi kynnys Naton takia.
Naatitaan ny niin kauvan ku ne ei laakase.Mun ex-appiukon tilukset on aikanaan 1700-luvulla saatu venäjän tsaarilta. Jätkä pelas pelimerkkinsä oikein ja sai nykyisen suomen rajojen puolelta isot tilukset johon kuuluu myös rapuisa joki.
Että tuskin toi Puuttinikaan sais ottaa siltä niitä maita ja mantuja jotka tsaari aikoinaan lupasi ja lahjoitti tälle miehelle, palkkiona hyvästä palveluksesta tsaarin armeijassa.
Vai mitä mieltä olet tästä? Katsos kun osalla meistä on liittymäkohta historiaan ilman sen suurempia puheita. Ehket tätä tosiasiaa oo havainnu? Vastaväitteitä odotan suurella ielenkinnolla tästäkin aiheesta :)
Mutta henk.koht. mieluummin Ruotsin lipun alla kuin Venäjän, ellei vaihtoehtoa ole. Vaihtoehto on edelleen se Suomen lippu koska tämmösiä kivikalloja kukaan ei halua hallita, onhan se jo historian myötä nähty ja todettu.exergy kirjoitti:
Mun ex-appiukon tilukset on aikanaan 1700-luvulla saatu venäjän tsaarilta. Jätkä pelas pelimerkkinsä oikein ja sai nykyisen suomen rajojen puolelta isot tilukset johon kuuluu myös rapuisa joki.
Että tuskin toi Puuttinikaan sais ottaa siltä niitä maita ja mantuja jotka tsaari aikoinaan lupasi ja lahjoitti tälle miehelle, palkkiona hyvästä palveluksesta tsaarin armeijassa.
Vai mitä mieltä olet tästä? Katsos kun osalla meistä on liittymäkohta historiaan ilman sen suurempia puheita. Ehket tätä tosiasiaa oo havainnu? Vastaväitteitä odotan suurella ielenkinnolla tästäkin aiheesta :)
Mutta henk.koht. mieluummin Ruotsin lipun alla kuin Venäjän, ellei vaihtoehtoa ole. Vaihtoehto on edelleen se Suomen lippu koska tämmösiä kivikalloja kukaan ei halua hallita, onhan se jo historian myötä nähty ja todettu.Itse olen henkilökohtaisesti ollut purkamassa hirsistä tehtyä ulkorakennusta jossa vielä 30-luvulla asunu rengit ja piiat. Vuosiluku 1867 oli hirteen veistelty. Jälkeenpäin siitä oli tehty juuresten varasto ja kun purettiin 60m paksuja lankkulattioita jotka oli maata vasten niin kahden sentin rotanpaskakerroshan siellä oli. Eli ei kun hengityssuojaa naamalle ja sorkkis käteen ja homma jatku.
Teidän betonuiporsaiden ei kandeis wikin perusteella mitään tänne palstoille huudella kun ette oikeesti tiä mistään mitään. Levätkää siellä pc:n takana vaan.exergy kirjoitti:
Itse olen henkilökohtaisesti ollut purkamassa hirsistä tehtyä ulkorakennusta jossa vielä 30-luvulla asunu rengit ja piiat. Vuosiluku 1867 oli hirteen veistelty. Jälkeenpäin siitä oli tehty juuresten varasto ja kun purettiin 60m paksuja lankkulattioita jotka oli maata vasten niin kahden sentin rotanpaskakerroshan siellä oli. Eli ei kun hengityssuojaa naamalle ja sorkkis käteen ja homma jatku.
Teidän betonuiporsaiden ei kandeis wikin perusteella mitään tänne palstoille huudella kun ette oikeesti tiä mistään mitään. Levätkää siellä pc:n takana vaan.Hyss... Täällä kuitenkin toiset asuu näissä 1700-luvun loppupuolen kartanoissa.
- surullinen Suomi
grim-riddar kirjoitti:
Hyss... Täällä kuitenkin toiset asuu näissä 1700-luvun loppupuolen kartanoissa.
Ja suurin osa massaidiooteista asuu kerrostaloissa. Jos tilanteen voi vielä nähdä surkeampana, niin suurin osa näistä aivopestyistä asuu myös seuduilla joita voi hyvällä syyllä kutsua slummeiksi. Asuin itsekin vielä viime vuonna kerrostalossa, kunnes sain niin kerta kaikkisen tarpeekseni betonihelvetistä, että muutin kaupungin laidalle omakotitaloon. Halveksin sitä saastaa mikä kävelee vastaan kadulla kerrostalolähiöissä. Ihmisraunioita, joiden pitäisi vain tajuta ostaa biltemasta köysi ja hirttää itsensä. Nämä yhteiskunnan uhrit ovat narkkeja, juoppoja, väärän värisiä, pummeja, kodittomia, rääsypellejä ja muuten vaan sitä pohjasakkaa.
En tule enää milloinkaan muuttamaan minkäänlaiseen kerrostaloon yhtään missään. exergy kirjoitti:
Mun ex-appiukon tilukset on aikanaan 1700-luvulla saatu venäjän tsaarilta. Jätkä pelas pelimerkkinsä oikein ja sai nykyisen suomen rajojen puolelta isot tilukset johon kuuluu myös rapuisa joki.
Mutta henk.koht. mieluummin Ruotsin lipun alla kuin Venäjän, ellei vaihtoehtoa ole. Vaihtoehto on edelleen se Suomen lippu koska tämmösiä kivikalloja kukaan ei halua hallita, onhan se jo historian myötä nähty ja todettu.Uskot siis, että P:llä olis tuossa kuvitellussa tilanteessa aikaa ja halua ruveta maatila kerrallaan valkkaamaan, mitä ottaa ja mitä jättää..
Mitä lipun väriin tulee, kumpikaan meistä ei voi siihen vaikuttaa.exergy kirjoitti:
Itse olen henkilökohtaisesti ollut purkamassa hirsistä tehtyä ulkorakennusta jossa vielä 30-luvulla asunu rengit ja piiat. Vuosiluku 1867 oli hirteen veistelty. Jälkeenpäin siitä oli tehty juuresten varasto ja kun purettiin 60m paksuja lankkulattioita jotka oli maata vasten niin kahden sentin rotanpaskakerroshan siellä oli. Eli ei kun hengityssuojaa naamalle ja sorkkis käteen ja homma jatku.
Teidän betonuiporsaiden ei kandeis wikin perusteella mitään tänne palstoille huudella kun ette oikeesti tiä mistään mitään. Levätkää siellä pc:n takana vaan.@ exergy. Laajensit sitt sinäkin keskustelun palstan perusaiheeseen rotanpaskan avulla. Kai se on minunkin muiden mukana korteni kekoon kannettava.
Varhaisessa teini-iässäni kesärenkinä sain tehtäväkseni navetan lantalan tyhjentämisen, kun isäntäväki jätti talon hoitooni ja lähti kesälomalle. Arvaa, montako traktorikuormaa lehmänsontaa kahdestatoista lypsävästä on vuoden tuotos. Enkä käyttänyt hengityssuojaa.
Paksut olivat lattialankut purkurakennuksessasi.- tonttuvaa
joulupukkii kirjoitti:
Uskot siis, että P:llä olis tuossa kuvitellussa tilanteessa aikaa ja halua ruveta maatila kerrallaan valkkaamaan, mitä ottaa ja mitä jättää..
Mitä lipun väriin tulee, kumpikaan meistä ei voi siihen vaikuttaa.Eik se korvatunturiki o nykyää venäjänpuolella. Joulun värinen flagu!
- kqjumtfh
Ei Ruotsiin enää kannata mennä. Se on jo myyty amerikkalaisille pankeille ja seuraavassa keikauksessa menee koko maa. Ruotsissa ei myöskään enää osata mitään. Oletko katsonut kansainvälistä vertailua? Ruotsi kuuluu alempaa rapakastiin. 10% koululaisista ei saa edes "päästötodistusta" ja joka toisella oppilaalla on ADHD..
Jos ei Ruotsi kelpaa niin entäs sitten Norja? Olen minä joskus sitäkin miettinyt, että jos lähtisinkin ihan Norjaan.
- jfwpiywuti
wintrollaattori kirjoitti:
Jos ei Ruotsi kelpaa niin entäs sitten Norja? Olen minä joskus sitäkin miettinyt, että jos lähtisinkin ihan Norjaan.
Norja voisi olla parempi. Se ei kuulu EU:n, ja siellä voi rikastua öljyllä. Myös pakkoruotsin oppineet pärjää kielellisestikin auttavasti Norjassa.
jfwpiywuti kirjoitti:
Norja voisi olla parempi. Se ei kuulu EU:n, ja siellä voi rikastua öljyllä. Myös pakkoruotsin oppineet pärjää kielellisestikin auttavasti Norjassa.
Norjan plusa onkin EU:n kuulumattomuus ja Norja vauras öljymaa.
- knfnnfkfjjkfkcjfkfkf
jfwpiywuti kirjoitti:
Minä olen jo aikoja sitten ehdottanut, että suomen olisi hyökättävä norjaan. Sotilaat marssille kohti pohjoista. Ilman pyssyjä, muuten puolet joukosta on loukkaantunut tai kuollut ennen kuin norjaa edes näkyy. Rajalta joukot soittavat saulille. Sauli soittaa norjan kuninkaalle ja ilmoittaa että antaudumme ilman ehtoja.
- Tubutin tuhoo....†
Nyt on linukshihhulilla mennyt viimeisetkin järjen rippeet - tuota se tubuttimen käyttö teetättää!
- osaksi Venäjää
Suomen olisi kenties kaikkein turvallisin olla osana Venäjää, koska silloin tässä maassa ei enää tarvitsisi valmistautua sotaan sen Venäjän kanssa. Rauhanomainen liittyminen demokraattisessa järjestyksessä Venäjän federaatioon pitäisi toteuttaa tässä maassa.
http://www.youtube.com/watch?v=zGCQl90zxoI
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1254771Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa53412Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1283210Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss272649Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu782392Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181779Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91404Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1171265Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut91243Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41158