Jos mä oisin kiinnostunut susta mies

-r-

mä kävisin siellä, moikkaisin iloisesti ja tekisin tikusta asiaa...Hymyilisin...Teenkö niin? En koska sä kuulut historiaan mun elämässä

30

1139

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olen_hautausmaa

et,et ole aikoihin minulle hymyillyt. olen historiaa.

• vieressä

tai ainakin liki hautausmaata

• siipirikkoilmansaattajaa
        vieressä kirjoitti:

tai ainakin liki hautausmaata

oletko ikinä edes ollut kiinnostunut?

• kysynpähänvaan

Miksi olet ikävä palstalla sitten?

• historia.ei.toistu

kiusatakseni häntä narskumiestä, itse jotain vielä elättelee. Kadun että joskus erehdyin häneen.

• ja_missä
        historia.ei.toistu kirjoitti:

kiusatakseni häntä narskumiestä, itse jotain vielä elättelee. Kadun että joskus erehdyin häneen.

koska olemme viimeksi kohdanneet?

• naamastasi.näkee.paljon
        ja_missä kirjoitti:

koska olemme viimeksi kohdanneet?

et voi olla muistamatta.

• en.ole.hokutteleva
        naamastasi.näkee.paljon kirjoitti:

et voi olla muistamatta.

säästä olet ehkä joskus vaivaantuneena hiljaisena hetkenä tokaissut jotain, joskus taannoin.mutta enpä voi moittia.

• Juttulensi

Tuollaisen keskustelun itsekin muistan, hyvin huvittavaa...

• ilikesomeoneelse

Hyvä. En ole enää susta kiinnostunut. Hyvää jatkoa sulle.

• mullameneehyvin

En voi todeta muuta kuin, että tukehdu katkeruuteesi.

• KaikkienJmies

No höh juuri kun aloin lämpeneen sulle... :(

• Kiitosaloittaja

"mä kävisin siellä, moikkaisin iloisesti ja tekisin tikusta asiaa...Hymyilisin..."

Musta tuo on todella hyvä lähtökohta kiinnostuksen osoittamiselle.
      Jos henkilö ei tee tuota tai pyri siihen tai reagoi kun toinen tekee noin niin on pakko ajatella ettei toista kiinnosta ollenkaan tai riittävästi.

Mielestäni henkilön joka tekee päinvastoin kuin tuo on turha yrittää väittää että osoitti kiinnostusta katseilla jne. jos pakenee, välttelee tai on välinpitämätön.

Jos ihmistä kiinnostaa toisen ihmisen seura niin hän toimii noin. Jos hän välittää ihmisestä niin hän toimii noin. Jos hän haluaa tutustua toiseen niin hän toimii noin.

Tietysti se voi olla myös ystävällisyyttä MUTTA tuon vastakohta on osoitus ettei kiinnosta eikä tunteita ole.

Noinhan se toimii

• Einiinyksinkertaista

Asiat eivät ole noin yksinkertaisia. Ihminen voi toimia päinvastaisesti jostain syystä vaikka olisi kuinka kiinnostunut.

• oletväärässä

Ei ole totta

• Kiitosaloittaja
        Einiinyksinkertaista kirjoitti:

Asiat eivät ole noin yksinkertaisia. Ihminen voi toimia päinvastaisesti jostain syystä vaikka olisi kuinka kiinnostunut.

Itseasiassa ei voi toimia.
        On päätös toimia tietyllä tavalla ja voi olla joku tekosyy olla toimimatta noin mutta ei oikeaa syytä.
        Ellei kyse sitten ole esimerkiksi varatusta.

Mutta silti tuossa se totuus seisoo. Joko hymyilet, puhut, teet tikusta asiaa tai et ole kiinnostunut/et välitä/ei ole tunteita/ ei ole tahtoa = sama asia.

en tiedä oletteko miehiä vai naisia, mutta ainakin minulle kiinnostus naiseen katoaa heti jos noita ei tapahdu. Minua kiinnostaa vain aktiiviset naiset eikä jotkut jotka toimivat tuon vastaisesti.

• Einiinyksinkertaista

Kyllä on. Mulla on itsellänikin kokemusta. Menin aikoinaan todella pahasti lukkoon ihastuksen kohteen seurassa (enkä ollut edes enää mikään teini silloin). Sitten olin naama vakavana ja kävelin ohitse koppavan näköisenä. Jälkeenpäin aina mietin että miksi minä niin toimin. Nyt onneksi olen jo alkanut päästä tuosta pahimmasta ujoudesta eroon. Vähäsanainen saatan välillä silti olla ja hieman vakava, kun ujostuttaa.

• Kiitosaloittaja

Kyllä on. Mulla on itsellänikin kokemusta. Menin aikoinaan todella pahasti lukkoon ihastuksen kohteen seurassa (enkä ollut edes enää mikään teini silloin). Sitten olin naama vakavana ja kävelin ohitse koppavan näköisenä. Jälkeenpäin aina mietin että miksi minä niin toimin. Nyt onneksi olen jo alkanut päästä tuosta pahimmasta ujoudesta eroon. Vähäsanainen saatan välillä silti olla ja hieman vakava, kun ujostuttaa.

Mokasit siis kaiken. No siinä on hyvä esimerkki miten ei pidä toimia :)

Kertoo siitä että olit pelokas paskahousu, sellaiset ei ansaitse saada mitään.

• Einiinyksinkertaista

Pointti ei nyt ollut se että olin pelokas paskahousu joka ei ansaitse mitään, vaan se että väitteesi oli väärä.

Ja ainiin, sain sen miehen jota kohtaan käyttäydyin tuolla tavalla.

• Kiitosaloittaja

Pointti ei nyt ollut se että olin pelokas paskahousu joka ei ansaitse mitään, vaan se että väitteesi oli väärä.

Ja ainiin, sain sen miehen jota kohtaan käyttäydyin tuolla tavalla.

silti ikävä-palstalla! :D

Väite ei ollut väärä. Tahtoa puuttui sinulta joten se on sama kuin ei olisi tunteita.

• Einiinyksinkertaista

Tuosta jutusta on aikaa reilusti, suhde päättyi myöhemmin muista syistä. Kaipaan nyt erästä toista.

Ei puuttunut tahtoa eikä tunteita. :) jos olisin ollut vain hieman ihastunut, olisin hymyillyt, moikannut ja mennyt juttelemaan. Ujous esti. Onneksi pääsin ujoudestani myöhemmin eroon. Eli väitteesi oli väärä. Välinpitämättömästi käyttäytyvä voi olla hyvin ihastunut, se vain on niin.

• Sivullisseuraaja
        Kiitosaloittaja kirjoitti:

silti ikävä-palstalla! :D

Väite ei ollut väärä. Tahtoa puuttui sinulta joten se on sama kuin ei olisi tunteita.

Kyllä väitteesi oli silkkaa paskaa. Kokemusta on.

• Kokemuksestavoinsanoa
        Sivullisseuraaja kirjoitti:

Kyllä väitteesi oli silkkaa paskaa. Kokemusta on.

Kyllä se voi mennä niin, että ei lähesty enää toista jostain syystä, vaikka kuinka kiinnostaisi.

• eipäsiinä

Eräs yritti juttua vääntää aiemmin ja olin hiljaa. Nyt toisinpäin. Vuoroin käypi askeleet.

• katotaankauan

S...

• Pahvipäidenjuttuja

Huh mitä juttuja. Luin tän ensimmäisen ketjun tälle illalle ja tämä kyllä riittää, ei tarvitse lukea toista.

• Cjkggjj

Jaha, nyt kaivoit tämän narsistivalitusketjun esiin. Lopeta jo.

• Vaivaantunut

Niin tekisin, jos olisin varma miehen tunteista. Tunteita kyllä on, mutta ei voi toimia vasten toisen halua. Eli vaikeaa on, kun ei tiedä mitä toinen ajattelee ja haluaa.? Haluaako mitään?

• NekrofiilitHaloo

Heh vuoden 2014 alotus.

• nekroiluatuontuosta

Se ei hidasta tämän paikan vainoharhaisimpia. He kyllä tietävät kuka on kirjoittanut ja mitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      1
      1586
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      98
      1514
    3. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1051
    4. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      204
      966
    5. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      124
      849
    6. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      797
    7. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      770
    8. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      42
      751
    9. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      7
      724
    10. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      60