Olen ihastunut meidän koulussa olevaan tyttöön, katson sitä aina kun nään sen. Jos katson sitä pitkään sekin alkaa katsoa (hymyilee) tai sitten kuvitelen vaan.
En oikein uskalla mennä vaan suoraa jutteleen sille,en oikein tiedä mitä sille sanois.
Se on facessa kaverina, mutta ei sielläkään olla puhuttu oikein "moi" vaan ollaan
sanottu. En usko että se on sitä tajunut että tykään siitä.
Mulle kerran kävi niin että tyttö tykkäsi musta mutta mulla ei ollu tunteita sitä kohtaan, myöhemmin ihastuin siihe enkä tehny mitään asialle nyt en haluais että kävis samoin.
Koulussa kun on muitakin niin se tuntuu vielä vaikeammalta. Nyt tarvisin hyviä vinkenkejä. :D
Miten kertoa tytölle että on ihastunut siihen?
16
237
Vastaukset
- Emma.
Kerro sille facessa suoraan?
Ei tarvii naamatusten kertoo... ja sit jos tuleeki pakit, oot kotona turvassa. :) - ihastunut-poika
Olisko lisää?
- Jaahasss
Meet vaan rohkeesti sille jutteleen koulus ja eihän sitä monta sanaa tarvi sanoo,kysyt vaik jtn ;) ja jos se kerran hymyilee sulle nii hymyile takas :)
- Seksiterapeutti Esa
Kyrpä esille.
- tässäois
Joo, en oo varma, toimiiko, mut tossa ois vinkkejä:
1. Onkohan kaverillasi hänen puh. Numeroa? Pyydä jos on.
2. Juttele aluksi vaan moi tai jotain tai kysele ihan vaan mitä tuli läksyksi.
3. Hymyile herttaisesti :D
4. Jos oot Faces niin juttele aluksi vaan jotain ja mieti, voiko hän olla ihastunut :) - tyttö98
No suosittelisin että meet vaan rohkeesti puhumaan sille:) mistäpäin oot?
- ihastunut-poika
Turusta. Tänään yritin vähän facessa puhuu sille, mutta ei me oikeen saatu keskusteluu ylle.
- flaffy
Keskustelun saa nopsaa lähtemään käyntiin, kun alottaa puhumaan koulusta!
> ''Mitä tuli läksyksi?''
> ''Millos se koe olikaan?''
Sitten voit kysellä miten viikonloppu sujui, mitä toinen on puuhannut jne.
Yks ovela tapa pyytää toista ulos, joka ainakin minuu toimi :| en aavistanu mtn.
> ''Tiiätkö sen yhen puiston? Kävin siellä eilen.''
> ''Joo tiiän, oliko kivaa?''
> ''Oli! Läheks joku päivä mukaa?'' - Ihastunut-poika
Niih. En ymmärä miks tää tuntuu niin vaikeelta, mutta en saa sitä mielestäkään pois.
Me ei olla oikee juteltu ja jos mä meen vaa sanoo et oon ihastunu siihe.
Ehkä mun täytyy rohkaistua ja mennä juttelemaan sille. - Tyttö
Mikkä sen tytön nimikirjaimet on? Ja ookko 01 vai minkä?
- Capslock.-;
Rohkasuryyppy ja Naamakirjassa viestiä!
Ei oikeasti
Ite olen yhden kerran tunnustanu luokkalaisellemme suht. pitkäaikaiselle ja moninkertaiselle ihastukselleni olleeni kusessa häneen. Se meni kutakuinkin näin
``Enhän mä tässä mitään menetäkkään. Tykkään susta, en kehannu sanoo kasvotusten :P``
Joku viiden tunnin päästä ``Onko tää joku läppä``
``Eei``
``No ootko kauanki ollu ?``
``No joku viis kuukautta ehkä``
``No siis oothansäki ihan kiva ja näi ;)``
Siinä se. Saamattomana ihan vitun ujona ja jäätävänä tää jäi sit tähän. Mutta toki, jos munaa olisi riittäny nii oisin kysyny joskus ulos tai jotaki. Sillon olin vähä epävarma, että mitä tuo nyt vastasi.
Että hardcorempi on käyä sanomassa naamaa kohti, mutta Facebookkikin saa aikaan ainakin jonkinsorttisen reaktion :D - kyll
ei kannatta kysyä keneltäkään mtn varmat pakit heti, varsinki jos on ujo koska tytöt -.- !!!
- muuaneräs
Minkä ikäinen olet ihastunut-poika? On ihan mielenkiintoista seurata tätä keskustelua, omassa elämässäni samankaltaisuutta tän juttus kanssa.
- ihastunut-poika
Olen 16. Joo itsekkin mietin että toi suoraan sanominen, ei ehkä oo kauheen hyvä vaihtoehto, kun ei oo selvä tapaus että tunne on molemminpuoleinen.
- Uh Ah
Koita päästä kaveriporukan kaa sen kaveriporukan luo ja jotai juttelette ku siinä on muitaki tyyppei ja yritä olla hauska ja jos oot kertonu vitsei ja tällasta nii voit iskee silmää sille ja tällee nii se voi ottaa sen läpällä tai sitte kunnolla ja sit voitte nähä enemmän pienemmissä porukoissa ja näi!! ;) ite oon tyttö ja ihastunu yhtee poikaa joka teki tollee ja oon aika varma että seki tykkää musta vähän mutta en oo viittiny tehä mitää siirtoo etten mee pilaamaa meijä kaverisuhdetta ku me ollaa aika lailla tosi hyvii ystävii ja näi :( mutta yritä päästä kaikkien sen kavereittenki suosioon ja näi nii varmasti saat huomioo siltä ja sitte ku ootte läheisemmät nii helpompi huomata onko se ihastunu suhun!!
- apuu vailla :/
Juu elikkäs oon 14v poika (oon 7:kal) ja oon ihastunu meijän luokkalaiseen tyttöön. Jouduttiin/päästiin samalle luokalle ja heti ekoil viikoil tajusin et oon ihastunu häneen. No viikot ja kuukaudet kulu enkä ollu saanu sanottuu sille et tykkään siit.(olin niin vitun ujo). Mut sit vähä joulun jälkee kokosin rohkeuteni ja kerroin sille faces et oon ihastunu siihen. Se vastas et "hyvä et joku ees tykkää must". Mut sen jälkee tuli hiljast. Sit yks päivä se tuli juttelee mulle kaikkee ja meist tuli kavereit ja sit lopult meist tuli bff. Eli jouduin friendzonelle, joka on toosii paska juttu kosk haluisin olla enemmän. Eli neuvoi miten mun pitäs toimii ja sori kirjotusvirheist. Ps: ei mitää paska trolleja plz. Ja kiitti jo etukäteen. :DD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708