kaikki jotka ovat suuntaamassa tammikuun tienoilla Australiaan niin laittakaa kommentteja ja yhteystitojanne. Keksitaan yhteisia suunnitelmia!
kaikki kuulolle!
matkaan
4
1635
Vastaukset
- mihin vastaan
eli yhteyttä voin ottaa jos tietäsin mihin
- naana
Aijotko olla kauankin siellä? Itse olen varmaaan tulossa syksyllä, oletko silloin vielä sielä?
- poju
niin mihin voi ottaa yhteyttä?? :D olen tulossa tän vuoden viimeinen päivä...
- australiaan
Moi!
Olen ajatellut kyllä lähteä, mutta tosin olen matkaseuraa vailla... Joten oisi mahtavaa jos saisi mukavaa matkaseuraa!!
Tässä sähköpostini [email protected]
Matkaan olisin valmis lähtemään jo joulukuun lopulla, mutta myöhemminkin käy... =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2623208Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741274- 661193
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180998Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47896- 62889
- 48824
- 47762
- 40731
- 39698