Onko Inglésissä olutseuraa missä olisi vähän laadukkaampia oluita kuin hanatavaraa? Tykkään maistella erilaisia oluita ja ei sitä lomallakaan voi harrastusta lopettaa. Hanaoluet ja monet tusinaoluet maistuvat aivan kuralta kun kerran on päässyt maistelemaan oikeita laatuoluita.
Olutseura Inglésissä?
7
525
Vastaukset
- Karin Porhu
Meillä on sama harrastus. Itse tykkään kanssa oluiden maistelusta. Oikeastaan voisi sanoa että oluiden maistelu on minulle oikea intohimo. Olen nytkin humalassa.
Playa Del Inglesin olutseuroista en osaa sanoa. - 0602
Jardin del Sol ostarilta löytyy kaksi suomalaista olutseuraa. Iskelmäbaari ja Pikkukuppila. Sillä hinnat ainakin on laatuoluiden tasolla. Mausta en niin tiedä.
Oikeasti etsisin monipuolista olutvalikoimaa Citan yläkerrasta,jossa on saksalais y.m. baareja runsaasti.
- ingles
taitaa donluisin veto citaan johtua alakerran clubeista.
- Stupidyou
ingles kirjoitti:
taitaa donluisin veto citaan johtua alakerran clubeista.
Ingles. Typerä on kommenttisi. Don Louisin kommentit on niitä harvoja, joissa asiallista infoa.
- 5+6
Toissapäivänä ostimme LaSandia ostoskeskuksen Hiperdino myymälästä olutta. Maksoi 4,56 euroa 24 tölkin paketti eli 19 senttiä per tölkki. Hyvää oli. Sitä me maisteltiin. Ei tarvitse maksaa 5 € tuopista suomibaariin jonka kaljat maistuu tosiaankin kuralta.
Citan alakerta tuli tutuksi-80 luvulla,se ei ole nykyisin mitään siihen verrattuna.Silloin siellä oli m.m. Bierakademi niminen suurehko olut kuppila ,jossa tuli usein poikettua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 991418
Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2251377Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta
Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav1661128Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori311001- 50886
Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_183821Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?
Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks8815- 64806
Kristinuskon arvot käyttöön
Maailma on niin sekaisin että kristinuskon arvot on otettava köyttöön. Tämän myöntää jo uskottomatkin. Änkyräateisti Ric248766- 45750