Olutseura Inglésissä?

Oluen maistelija

Onko Inglésissä olutseuraa missä olisi vähän laadukkaampia oluita kuin hanatavaraa? Tykkään maistella erilaisia oluita ja ei sitä lomallakaan voi harrastusta lopettaa. Hanaoluet ja monet tusinaoluet maistuvat aivan kuralta kun kerran on päässyt maistelemaan oikeita laatuoluita.

7

559

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Karin Porhu

Meillä on sama harrastus. Itse tykkään kanssa oluiden maistelusta. Oikeastaan voisi sanoa että oluiden maistelu on minulle oikea intohimo. Olen nytkin humalassa.

Playa Del Inglesin olutseuroista en osaa sanoa.

• 0602

Jardin del Sol ostarilta löytyy kaksi suomalaista olutseuraa. Iskelmäbaari ja Pikkukuppila. Sillä hinnat ainakin on laatuoluiden tasolla. Mausta en niin tiedä.

• Oikeasti etsisin monipuolista olutvalikoimaa Citan yläkerrasta,jossa on saksalais y.m. baareja runsaasti.

• ingles

taitaa donluisin veto citaan johtua alakerran clubeista.

• Stupidyou
        ingles kirjoitti:

taitaa donluisin veto citaan johtua alakerran clubeista.

Ingles. Typerä on kommenttisi. Don Louisin kommentit on niitä harvoja, joissa asiallista infoa.

• 5+6

Toissapäivänä ostimme LaSandia ostoskeskuksen Hiperdino myymälästä olutta. Maksoi 4,56 euroa 24 tölkin paketti eli 19 senttiä per tölkki. Hyvää oli. Sitä me maisteltiin. Ei tarvitse maksaa 5 € tuopista suomibaariin jonka kaljat maistuu tosiaankin kuralta.

• Citan alakerta tuli tutuksi-80 luvulla,se ei ole nykyisin mitään siihen verrattuna.Silloin siellä oli m.m. Bierakademi niminen suurehko olut kuppila ,jossa tuli usein poikettua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      61
      1149
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      881
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      322
      644
    4. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      641
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      114
      614
    6. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      608
    7. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      595
    8. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      93
      590
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      75