tänään pidin normaaliruokavalio päivän, mutta äsken tuli ahmittua mokkapalapelti !? oumaigaad, en oo ikinä mokannu nöäin pahasti... voimko jotenkin korjata virheen , juonko paljon vettä tai jotain huomenna vai treenaanko nyt illalla vai mmitä?!!
Mokasin !:(
8
198
Vastaukset
- Jo taisit mokata!
Siis miten ihmeessä sait sen peltin alas??!!
Kokonaisena? Vai palottelitko ensin? Miten?
Ja toinen juttu sitten kun pitäis saada se sieltä toisesta päästä ulos! HUH!!!
Mitä juomiseen tulee, mitä se auttaa tai liikkuminen? En vois kuvitella miten itse pääsisin vielä lenkille pelti mahassa!- bea
Tosi vitsikästä...
Viestiketjun aloittajalle: kuten varmaan tiedät, ahmiminen on usein seurausta aluravitsemuksesta. Parempi syödä tarpeeksi joka päivä ettei tommosia ahmimisia tule! Et liho mitään merkittävää tai pysyvää tosta, korkeintaan maha menee sekaisin.
- Syö rautaa ja p..aa
...kettinkiä.
Naurakaa vaan, mutta kyllä itekin lopulta söisitte vaikka sen pullapeltin kun tarpeeksi kauan nälässä olisitte olleet! - voi teitä :(
Se on kamala tunne, kun pitkän nälkiintyttämisen jälkeen syö liikaa. :(
et liho tuosta ollenkaan, mutta kannattaisi ehkä miettiä jos söisit kunnollista ruokaa enemmän. kehosi ansaitsee saada tarpeeksi ravintoa - been there done that
Me mokaillaan kaikki, tietäisit vain, miilaisia määriä itse olen saanut alas... En halua muistella! Mutta ole nyt armollinen itsellesi, jaunohda koko juttu! Syöminen ei ole synti ja ruoka on lääke. Kun fyysinen tilasi kohentuu, ei keholla ole enää tarvetta ahmimiseen. Tätä toistan koko ajan itsellenikin :-) Tsemppiä ja jaksamista!
- pössö
sama on koettu, monen monta kertaa... älä huoli! ja aivan älyttömiä määriä täälläkin vedetään, se vaan napsahtaa päässä ja sokeena kiskoo, ehkä jopa ajattelee ensimmäisen ja toisen palan jälkeen että hitto, nyt kun otin jo, niin vedetään nyt sitten kunnolla. Seuraavat päivät sitten ahdistellaan että mitä tuli tehtyä.
Et liho jos jatkat "normaalisti" tuon jälkeen. Itsekin kyllä suosittelen syömään vähän mutta usein. Jaa pienetkin annokset ja syömiset moneen osaan että voit napsia ne monessa erässä, se helpottaa ainakin mua. - qghdhlö
oon aina ihmetellyt miten jotkut saattaa yhtäkkiä vaan ahmia... en käsitä. ei ole koskaan käynyt mielessä. mitä mä siitä hyötyisin jos kaataisin laardia kurkusta alas? mielihyvää? paskan marjat.
onneksi on hyvä itsekuri.
ap, oksentaminen auttaa vähän. liiku. hilaa persees lenkkipolulle. - paapu8
Ihmiset on erilaisia ja sairaus on erilainen riippuen siitä miten pitkälle se on mennyt joten mielestäni ei ole mitenkään ihmeellistä että kroppa huutaa jossain vaiheessa hätähuudon ja on pakko syödä.
Yksilöitä kaikki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi433856Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal393446- 693058
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912900- 351898
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no851894- 241729
- 291671
- 321663
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231624