Tosi halveksittava harakka koko ämmä. Ja katkeruudessasi toimit niin kuin toimit
ainut mitä tunnen sua kohtaan on vain pelkkää halveksintaa ja inhoa.
ne muut tunteet - hah - niitä ei enää ole jihuuuuuuuuuu...........
tänne kirjoitin koska tiedän sun täällä roikkuvan.
Ja pysykin pois silmistäni, osittain olet hyvin suoriutunutkin siitä.
Ylitit semmoisen rajan jota itse en koskaan ylittäisi tahallani.
Nytkin vain naureskellen helpotuksesta huokaillen tässä näpyttelen.
mutta nyt laitan koneen kiinni.
loppu.
öitä kaikille muille.
Sä oot
18
310
Vastaukset
- Tää ei ollut
sitten multa, se yksi nainen kuvottaa mua, mutta ei mulla ole mikään syy haukkua häntä, välttelen koko tyyppiä ;D
- hih hih..
eipä paljoa kiinnosta sun mielipiteet..loser.
- huhuhuhuhuhu
ai, nosilti säkin luet ja kommentoit. LOSER....hihiihihih
- opettele ensin
huhuhuhuhuhu kirjoitti:
ai, nosilti säkin luet ja kommentoit. LOSER....hihiihihih
kirjoittamaan ja tule sitten vasta tänne kirjoittamaan.looooseer
- jfalsdjflajksdf
Oletko harhainen. Onko muitakin ongelmia`? Mitä on tapahtunut=
- Se on vaan
saanu pakit ja pesee omaa osuuttaan jutusta toista syyllistämällä.
- samaa mieltä
Se on vaan kirjoitti:
saanu pakit ja pesee omaa osuuttaan jutusta toista syyllistämällä.
katkeraa tekstiä on, kieltämättä :)
- Ootko varma?
Oletko nyt tunnistanut hänet täältä 100% varmuudella?
Ja tiedätkö nyt 100% varmuudella (jos luulet et on) et mitkä on hänen sinulle kirjoittamia viestejä täällä???
Mitä jos oletkin erehtynyt??? Ja nyt mollaat häntä täällä??? - heko heko heko
Tiedätkö mitä ap ?
Se parhaiten nauraa joka viimeksi nauraa :))
paitsi sullahan on lääkitys, joten voin hävitä :((- ainakin noin
sairaalla ihmisellä pitäisi olla lääkitys.
- katkera eukko
ainakin noin kirjoitti:
sairaalla ihmisellä pitäisi olla lääkitys.
Niin pitäisi lukkojen taakse saisi viattomat elellä rauhassa :D
- tai sitten tämä on provo
No tämä voisi ehkä olla mulle, koska hän ainakin tietää että käyn täällä, mutta en ole kyllä tietääkseni tehnyt yhtään mitään irl enkä täällä. Tosi harvoin muutenkin täällä nykyään piipahdan. Enkä ole katkera.
No, jos tämä nyt kuitenkin olisi mulle, niin jos joku ei mua halua nähdä niin saa kyllä itse pitää huolen siitä ettei törmätä. Minä aion ainakin olla ihan normaalisti, ei ole mun ongelma jos joku ei kestä nähdäkkään mua.- säälittää raukkaa
Ei varmaan sulle, eikä mulle, sairas mieli tuolla kirjoittajalla.
- Ai jaha,
siis sun silmistäkö?
Oletko joskus ihan nähnykkin, ihan livessäkö se tapahtu, vai kuvitteletko senkin tapahtuneeksi?
Kysyppä nyt vaimolta seuraavaa siirtoa varten ohje, vai annatko tuon mainitsemasi harakka ämmän tulla kysymään? - naisen kirjoittamaa
shittiä, joka sana. Pierupirkko asialla, katkera, ja mustasukkainen jollekkin kauniille naiselle, joka vienyt pierulta miehen :D
- Oot näköjään
päässy iltalomalle suljetulta. Toivottavasti se loma loppuu just nyt, ja palaat tuttuun koppiisi miettimään seuraavaa iltalomaa.
- joku roti
Miksi mies huutelet nurkista, onko pupu pöksys, kun et uskalla irl. Täällä meuhkaa kuin jälkeenjäänyt köntsäpöksy, hyi häpeämään nurkkaan.
- tunnisteita kiitos
Voisitteko käydä tätä keskustelua muualla, itselle tulee sellainen olo että mitä ihmettä on oikein tapahtunut. Saat koko palstan riitelemään näillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383662Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal273209- 652855
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak822677- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801680- 281507
- 151485
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474- 281458