On kaipaustakin. Ja vielä haluaisin tietää, koska olet mun sydämenvalittu, että onhan kaikki ihan hyvin? Hyvää yötä ja suloisia, levollisia unia!
The only connection
13
255
Vastaukset
- Ei oikein oo
mutta hyvää yötä ;D
- Voimia sulle
Ajatuksessa kanssasi.
- Tähän olis
Voimia sulle kirjoitti:
Ajatuksessa kanssasi.
voinu lopettaa kirjoittelun.
- _huhuu
minne katosin? ja löydätkö vielä minut? en yksin tahdo olla.......
- vielä ainoa yhteys
"Kadonneelle" naiselle. Hyvä, hieno ulkoilu-/kuntoilupäivä oli, kiitos. Hyvää yötä sinullekin.
- kaikki on
hyvin sitten kun lähellesi pääsen tahtoisin kyllä. en nauti tästä ajasta ilman sinua mutta olen myös kauhuissani kohtaamaan sinua heh..
- Niinpä, ei muuten
tule olemaan ihan helppoa mullekaan..
- ethän suotta
Niinpä, ei muuten kirjoitti:
tule olemaan ihan helppoa mullekaan..
huoli kuitenkaan pulunen. kaikki se on ihan normaalia ja minun kanssani ei tarvitse pelätä. ja olenhan mä se kaikista noloin vielä..
- Ei kait niin mut,
ethän suotta kirjoitti:
huoli kuitenkaan pulunen. kaikki se on ihan normaalia ja minun kanssani ei tarvitse pelätä. ja olenhan mä se kaikista noloin vielä..
pulunen?
- ööäöääööö
Ei kait niin mut, kirjoitti:
pulunen?
no siis pulunen...murunen...kultainen...
- No okei,
ööäöääööö kirjoitti:
no siis pulunen...murunen...kultainen...
ei saa olla varmaan liian kriittinen. Onhan kauniimpi kuin koppelo tai kottarainen kuitenkin (nekin tullut joskus jossain vastaan). Ajatus tärkein.
- Missä haluisit
No okei, kirjoitti:
ei saa olla varmaan liian kriittinen. Onhan kauniimpi kuin koppelo tai kottarainen kuitenkin (nekin tullut joskus jossain vastaan). Ajatus tärkein.
minut tavata, jos vielä uskalletaan?
- miis
Tunsin melkein menettäväni tajuntani!
Vedin sinut päälleni ja rutistin itseäni vasten
kietoen sekä käteni, että jalkani tiukasti ympärillesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511467- 639940
- 1505619
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652835
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792623