Se biisi oli muuten sitten sulle, nainen. En puhu tästä palstasta.
Ota kohteliaisuutena jos et osaa suhtautua muuten.
Jep.
Lauantai
12
138
Vastaukset
- ei nyt hoksaa
mikä biisi?
- nain en
Se hölmö "rakkauslaulu" jonka linkitin... Ne naiivit sanat kuvastaa juuri sitä mitä minä tunnen erästä itseäni vanhempaa tytsyä kohtaan, en edes tiedä miksi.
Eikös se ole kuitenkin imartelevaa, että joku ajattelee kauniisti? - nainen minäkin
nain en kirjoitti:
Se hölmö "rakkauslaulu" jonka linkitin... Ne naiivit sanat kuvastaa juuri sitä mitä minä tunnen erästä itseäni vanhempaa tytsyä kohtaan, en edes tiedä miksi.
Eikös se ole kuitenkin imartelevaa, että joku ajattelee kauniisti?Mulla oli kans joku jota ihailin ja kaipasin, mutta ei ole enää. Tajusin pari faktaa ja petyin. Ihastumiseni oli ehkä väärälle ihmiselle osoitettu ja onneksi en saanu vastakaikua. Ei olis toiminu meidän suhde.
Sehän on mahtavan ihanaa jos joku ajattelee ees jollain tavalla kauniisti :) Et ilmeisesti oo kertonu hänelle tunteistas? - nain en
nainen minäkin kirjoitti:
Mulla oli kans joku jota ihailin ja kaipasin, mutta ei ole enää. Tajusin pari faktaa ja petyin. Ihastumiseni oli ehkä väärälle ihmiselle osoitettu ja onneksi en saanu vastakaikua. Ei olis toiminu meidän suhde.
Sehän on mahtavan ihanaa jos joku ajattelee ees jollain tavalla kauniisti :) Et ilmeisesti oo kertonu hänelle tunteistas?En ole kertonut tunteistani. Vähän vaikeat olosuhteet siihen.
Enkä ole varma, haluaako hän tietääkään vai pitääkö minua vaan mukavana flirttikohteena.
En vaan voi mitään sille, että hän on ihaninta mitä tiedän. Itsepähän huomioi koko ajan ja on niin ihastuttava kaikin puolin :)
You get what you give...6 - nainen minäkin
nain en kirjoitti:
En ole kertonut tunteistani. Vähän vaikeat olosuhteet siihen.
Enkä ole varma, haluaako hän tietääkään vai pitääkö minua vaan mukavana flirttikohteena.
En vaan voi mitään sille, että hän on ihaninta mitä tiedän. Itsepähän huomioi koko ajan ja on niin ihastuttava kaikin puolin :)
You get what you give...6Sama tilanne oli minulla, mutta mutta.. Parempi vaan unohtaa. Onhan se ihanaa haaveilla ja olla ihastunut ja yrittää peitellä ihastumistaan :)
- en minä
Sama tilanne oli minulla, mutta mutta.. Parempi vaan unohtaa. Onhan se ihanaa haaveilla ja olla ihastunut ja yrittää peitellä ihastumistaan :)
se on ihan parasta, haaveileminen ;D
- nainen minäkin
en minä kirjoitti:
se on ihan parasta, haaveileminen ;D
:D siinä on sitä jotain :D
- nain en
:D siinä on sitä jotain :D
Haaveita on hyvä olla ja kunnon flirtti piristää päivää ;)
Varsinkin kun sen tekee muitten, täysin tietämättömien uunojen läsnä ollessa, grrrrrauh.
Hihih. - nainen minäkin
nain en kirjoitti:
Haaveita on hyvä olla ja kunnon flirtti piristää päivää ;)
Varsinkin kun sen tekee muitten, täysin tietämättömien uunojen läsnä ollessa, grrrrrauh.
Hihih.se on ihan parasta ja sait muuten mulle hymyn naamalle pitkästä aikaa :D kiitos! :D
- nain en
se on ihan parasta ja sait muuten mulle hymyn naamalle pitkästä aikaa :D kiitos! :D
:) olepa hyvä ja hyvää yötä!
- nainen minäkin
nain en kirjoitti:
:) olepa hyvä ja hyvää yötä!
hyvää yötä! :)
- 15+3=
no pistähän, nainen, se biisi uudestaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639720
- 1405508
- 1443774
- 753730
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403368
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243153- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak782558