Se jännite

Mistä se syntyy?

Miksi se on meidän välillä niin suunnaton? Se tekee sinustakin vaivautuneen. Melkein tuskaisen.

17

377

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kun ei toinenkaan

Usko pois, tunteita liikaa pelissä. Kumpikaan ei ylpeydeltään voi osoittaa sitä, mitä sisällään tuntee.

• Ei kai

ylpeyttä. Herkkyyttä.

• menis jo ohi

En usko, että mulle. Mutta sama tunne, pelkkä tietoisuus tai häivähdys hänen läsnäolosta saa mut raiteiltaan. Teen jopa henkisiä harjoituksia, jotta pystyn näyttämään neutraalilta jos yllättäen törmään. Tää on niin hullua.

• Mulla ei mahdollista

olla neutraali jos yllättäen törmätään.

Haluisin kyllä päästä laukaisemaan jännitystä kahden kesken.

• menisTosiaanOhiJO

Kuulostaa tutulta :) Hullua tosiaan... Kerran olin eräässä paikassa, jossa hän oli ollut päivää aiemmin. Tiesin, että hän oli ollut siellä jo ennen kuin kuulin siitä muilta. Aistin että hän oli ollut siellä. Muitakin vastaavia kokemuksia on. Liikaa vahvoja tunteita ja pelottaa päästää ne valloilleen. Se saa käyttäytymään ristiriitaisesti ja oudosti ja painimaan järjen ja tunteiden välillä.

• ehkä/kait

pelkoa, väärinkäsityksiä, tietämättömyyttä.
      Mitä toinen tarkoittaa/haluaa.
      Kolhut ovat opettaneet suojautumaan uusilta pettymyksiltä.

• mutta ei kai

niitä vanhoja pettymyksiä saa kaataa sellasen niskaan jolla ei oo niitten kanssa mitään tekoo?

• Ikinä, toistan ikinä

Ei saa tuomita syytöntä ihmistä menneitten ihmisten perusteella, sillä mitä he ovat tehneet. Sen vääremmin ei voi tehdä.

• Jännittääkö vai ei

On ainakin väärinkäsityksiä ja yhteisiä kokemuksia hänen kanssaan ja pelkään, että hän loukkaisi jotenkin. Se aiheuttaa mahdollisen jännityksen. Se on normaalireaktio eikä sitä ihminen voi muuttaa, kun se on hermostossa.

• ehkä/kait

ei kyse menneestä muttei tee samoja virheitä

• sietorajat

Johtuuko se sinun tavasta toimia, kukaties!! Nii in, ei tiedä kukaan ;)

• ;) sinunko

toimintatapa on oikea???mietihän vähän..

• väärin menee joskus
        ;) sinunko kirjoitti:

toimintatapa on oikea???mietihän vähän..

paha sanoa, joku murisee jossain sen arvaan...

• ehkäonehkäei

Se jännite on samaan aikaan niin ihanaa, toisaalta taas aivan kamalaa. Niin paljon sanottavaa, minkä jännitys ja pelko estää sanomasta.
      Se jännite herättää henkiin, eikä sitä siksi halua laukaista. Toisaalta haluan, että seurassasi voisin olla oma itseni.
      Magnetismia, voimakasta vetovoimaa vai päässäni luomaa illuusiota? Tunnetkohan sinäkin sen jännitteen samanlailla kuin minä? Niinhän on sanottu, että ihmiset aistivat ja omaksuvat itselleen toisten ihmisten tunteita...

• minun kohtalona

on väsyneen' pelätä (turhaan) että hän soittaa enkä jaksa keskustella niin
        skarppina kuin haluaisin

• M Woman
        minun kohtalona kirjoitti:

on väsyneen' pelätä (turhaan) että hän soittaa enkä jaksa keskustella niin
        skarppina kuin haluaisin

Toi vähän nauratti :)

tuntemattomana sanon, että älä pelkää, en soita, mutta jos soittaisin, en välittäisi pätkääkään onko hän skarppi vai ei, kunhan jotakin tuhisee.

Hänen ei tarvitse ikinä pelätä, että taas soitan. Jep!

• jotain mystistähän

se... on kiitollinen että saa tuntea näin erityisesti mutta se siinä myös kai pelottaakin ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3672
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      28
      3232
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      68
      2871
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2720
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      81
      1699
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      22
      1518
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1507
    9. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1474
    10. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1468
    Aihe