Joskus on naisella vähän pitkät piuhat ja ruuhkaa linjoilla, mutta ehkä sinä nyt kuitenkin pidät/välität/tykkäät minusta. Jossain määrin?
Aamun pohdinta
10
155
Vastaukset
- hengitän ilmaa
Minä ainakin lievästi sanottuna tykkään hänestä, sille en voi mitään, sen olen jo tajunnut aikaa sitten.
- vaalea karkulainen
Mun sytytyslanka oli liian pitkä, pommi räjähtää liian myöhään :D :D
Silloin ei naurattanut kun kolahti, mutta nyt ei voi kun nauraa itselleni.
Harmillista oli se että olis ollut kiva tutustua siihen mieheen. - Riippuu kuka nainen
olet? Yhdestä naisesta tykkään ja kaipaan, yksi nainen on taas sairaalloisen mustasukkainen, ehkä jopa hivenen katkera, koitan vältellä sitä :).
- Mitäs oot
tehny että on käynyt katkeraksi? ;)
- Se tuskin kuuluu
Mitäs oot kirjoitti:
tehny että on käynyt katkeraksi? ;)
tänne, mutta en mitään mikä aiheuttaisi normaalille ihmiselle vastaavan manian, joskus tunteet ei vaan kohtaa :)
- tuoretta kahvia
Olen nainen, jonka hän tuntee työn kautta, vaikka ei enää töitä yhdessä tehdäkään. Tämä liittyy asiaan: http://youtu.be/M3b51b-MJ7o
- No kerrotko jonkun
Se tuskin kuuluu kirjoitti:
tänne, mutta en mitään mikä aiheuttaisi normaalille ihmiselle vastaavan manian, joskus tunteet ei vaan kohtaa :)
vihjeen siitä "normaalista" ?
- At ease.
Juu, samoja mietin. Mutta enpä taida tehdä asialle mitään. Taakka on nostettu harteilta. Ei tarvitse yrittää enää mitään. Lepo.
- On piuhat
tosi pitkät, siksi niitä pitää lyhentää. Kuinka kauan kestää, ennen kuin se menee perille? Facetoface!
- tuoretta kahvia
Ei tartte lyhentää, ehkä vaan päivittää valokuituun sekä rajoittaa linjoilla vallitsevaa liikennettä. Siellä nyt on vaan liikaa mielikuvituksen kohinaa. Ongelma on siinä, etten tohdi häntä liikaa häiritä koska pelkään hermostuttavani ja karkottavani hänet. Semmoinen mies on hän, joka ei helpolla lähelleen päästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi423910Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal393506- 703118
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912970Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no851954- 351948
- 241789
- 321733
- 291721
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231684