PAKOLAISET

1000 KPL

PAKOLAISIKSI ON LASKETTAVA KAIKKI JOTKA TULEVAT TÄNNE ELÄMÄÄN TYÖTÄTEKEVIEN VERONMAKSAJIEN RAHOILLA ELÄMÄÄN SYÖMÄÄN JA PASKANTAMAAN YKS SAATANAN PAKOLAINEN MAKSAA YHTEISKUNNALLE NOIN 1000 KPL YKS. PÄIVÄ ÄLKÄÄ USKOKO NÄITÄ PERKELEEN PAKOLAISAGITAATTOREITA JOTKA KÄYVÄT KUNNISSA VALEHTELEMASSA KUINKA HIENOA SAKKIA NÄMÄ PERKELEEN PAKOLAISET OVAT TÄYTTÄ PASKAA

6

97

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pentti Aro

Koeta nyt rauhoittua ja ottaa ne lääkkeesi.
      Suomalaisena lähettäisin SINUT somalian erämaahan ensimmäisenä!

• Suom. pakolainen

Sitten minäkin olen pakolainen. Olen FM ja pitkäaikaistyötön. Saan rahaa Kelasta ja sossusta. Onpas kiva olla pakolainen ja syödä veronmaksajien rahoilla. Nyttenkin lihamureke uunissa, höystettynä sipulikeitolla tottakai. Nam nam nam.

Sitten illalla kimmokerannekkeen (39€/ 1/2 vuotta) kanssa punttisalille muitten pakolaisten kanssa punttia nostamaan. Jaksamme sitten pieksää kaikkia veronmaksajia.

• VITTUUNTUNUT!

Oleppa hyvä ja selitä mulle millä helvetin rahalla noi Somalit ostavat kalliita muotivaatteita joissa kaikki kulkevat? Entä miten niillä kaikilla voi olla uudet kalliit puhelimet ja lastenvaunut/rattaat? MISTÄ NE NIIHIN RAHAT SAA?

• varma maksaja
        VITTUUNTUNUT! kirjoitti:

Oleppa hyvä ja selitä mulle millä helvetin rahalla noi Somalit ostavat kalliita muotivaatteita joissa kaikki kulkevat? Entä miten niillä kaikilla voi olla uudet kalliit puhelimet ja lastenvaunut/rattaat? MISTÄ NE NIIHIN RAHAT SAA?

Minäpä kerron, Gigantissa edelläni oli televisiota ostamassa musta miesasiakas valkoisen naisen kanssa. Heillä oli 800 euron maksusitoumus televisioon SOSsusta? Kauppias tarjosi kovan tinkauksen jälkeen yli 900 € maksavan telkkarin 850 € eurolla. Eivät ostaneet koska 50 € olisi tarvinnut maksaa omista. Eivät ostaneet halvempaa, koska muutama muutama kymppi olisi jäänyt käyttämättä.

Kunnalle maksetuista tuloveroista noin 30% menee mamuille, ehkä enemmänkin joista ei kerrota.

Tuttavani häikäilemättömän härski autojobbari markka-aikaan meni hiljaiseksi kun musta mies iski pöytään sossun maksumääräyksen, koska hän oli kieltäytynyt ensin autoa myymästä. Vieläkö sossu ostaa autot mamuille, jos niin pääsemme samaan ruutuun Kreikan kanssa.

• hävetkää

suomalaiset kateellinen juoppokansa

• shovwats

Netistä voi lukea: ”Miksi nämä on päästetty Suomeen?” ”Luuserit.” ”Saunan taakse vaan alkoholistit.” ”Ja sossu maksaa...” Kaikki toimittajat ovat vihervassareita, mamunrakastajia ja kukkahattutätejä.

Vaikka oikeastaan minulle on ihan sama, minkä leiman alla kuljen. Minulle on myös ihan sama, jos joku sossun asiakas, kantasuomalainen tai maahanmuuttaja, sitten saakin vaikka uuden läppärin tai pesukoneen tai vaikka molemmat. Se ei ole olennaista.

Sen sijaan minua ärsyttävät ihmiset, jotka kulkevat elämässä laput silmillä ja nokka pystyssä kuvitellen, että he ovat omassa erinomaisuudessaan rakentaneet koko elämänsä ihan itse. Silkkaa erinomaisuuttaan jättäneet masentumatta ja pelkällä tahdonvoimalla torjuneet niin työttömyyden kuin päihdeongelmankin.

Selaamme tyynesti yli uutisista, joissa kerrotaan ihan oikeiden ihmisten hädästä. Syyriassa, Bangladeshissa, jossain kaukana kumminkin. Kun Afrikassa kuihtunut vauva hiipuu äitinsä käsille, ajattelemme, että se siellä ovat varmaankin tottuneet siihen. Ei se varmaan silloin tunnu pahalta, eihän.

Puhumattakaan niistä onnellisista, jotka saavat jättää kotinsa ja muuttaa ummikkoina Suomeen. Kuinka kauan muuten arvelet, että itseltäsi kestäisi päästä yli siitä, että perheesi ja naapurisi tapettiin silmiesi edessä ja kuinka pian arvelet, että puhuisit sujuvaa arabiaa?

Ostarin deekut, piripäissään keskustassa horjahteleva punasilmäinen tyttö tai se outo omiaan mutiseva mies aamubussissa aiheuttavat kiusaantuneen olon. Miksei näille tehdä mitään? Mutta ei kyllä meidän perheen verorahoilla, ne on tarkoitettu herttaisille vanhuksille ja kilteille lapsille ja ehkä sille työttömälle, joka tajuaa olla kaikista nöyrin ja näkymättömin.

Niin kauan kuin minä kävelen kauppaan ja ostan ruokaa, ja niin kauan kuin minulla on työ mihin mennä, ja niin kauan kuin kukaan ei määrä minua, eikä viina orjuuta, niin kauan minä olen tämän maailman ja maankin eliittiä ja etuoikeutettu.

Minulla ei ole syytä kadehtia ketään.

Minun ei tarvitse lähteä kodistani. Minun elämässäni kidutus on kaukaista utopiaa, tavallinen kuolemakin on minulle vieras asia. Minun ei tarvitse lähteä toiselle puolelle maailmaa lajittelemaan sipuleita saadakseni elätettyä perheeni, jonka jätin taakseni, ja minun lapseni eivät kasva minun heitä näkemättäni.

Voin sanoa, mitä haluan ilman pelkoa. Voin vaikka kirjoittaa sen lehteen.

Olen niin järjettömän onnellinen, että sanat eivät riitä sitä kuvailemaan.

Se, että joltain toiselta otettaisiin pois sekin vähä, mikä hänelle on annettu, ei nosta minun elämänlaatuani enää mitenkään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      40
      3771
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      33
      3364
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      2968
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2820
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1828
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      83
      1816
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1659
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1597
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      29
      1579
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1564
    Aihe