Olen yrittänyt jo kauan ladata androidin play-kaupasta sovelluksia, mutta lataaminen tyssää kun näytölle ilmestyy viesti : sovelluksen lataaminen epäonnistui virheen 491 vuoksi \ sovellusta ei voi asentaa oletusasennus sijaintiin. Osaisiko kukaan auttaa tämän ongelman kanssa? Olen yrittänyt tyhjentää välimuistin ilman tulosta ja muistiakin on paljon.
sovelluksen lataaminen epäonnistui virheen vuoksi
33
4227
Vastaukset
Kokeile poistaa Play kaupan välimuisti ja viimeisin päivitys sovellusten hallinnasta.
- aloittaja.
kiitos paljon avusta! :)
- aloittaja.
aloittaja. kirjoitti:
virhe toistuu yhä vieläkin vaikka muistia on paljon jäljellä. yritän päivittää whatsappia mutta silti päivitys epäonnistuu virheen vuoksi. Mitä voin enää tehdä?
aloittaja. kirjoitti:
virhe toistuu yhä vieläkin vaikka muistia on paljon jäljellä. yritän päivittää whatsappia mutta silti päivitys epäonnistuu virheen vuoksi. Mitä voin enää tehdä?
Mistä mallista on kyse?
- Trend plussa
vapunen kirjoitti:
Mistä mallista on kyse?
Mulla tämä sama trend plussassa ja muistii jäljellä vielä paljo...
Trend plussa kirjoitti:
Mulla tämä sama trend plussassa ja muistii jäljellä vielä paljo...
Kokeile tyhjentää cache: https://www.youtube.com/watch?v=5TZnLiYbwEY
Reset valikosta paina vain "Wipe cache partition" ja paina "Reboot".- matu12345
aloittaja. kirjoitti:
Ei toimi
- pvp
Sama täällä
- XDFG
Haluun ladataan peliä vaikamulonpaljotilaa mun koneenvirhe491
- tyhmää
No höh
- Hannaaaz
vapunen kirjoitti:
Kokeile tyhjentää cache: https://www.youtube.com/watch?v=5TZnLiYbwEY
Reset valikosta paina vain "Wipe cache partition" ja paina "Reboot".Ei toiminu :'(
- Huoawei media pad
Mulla on ihan sama homma
- Virhe 491 googleplay
korjaa virhe 491 play kauppa ! Ensin mene asetukset, sitten tilit google poista google tilisi. Käynnistä tablet tai puhelin uudestaan. Mene asetukset tili, lisää tili olemassa oleva. Kun tili on tehty mene hallinnoi sovelluksia,siitä otat google play-palvelut tyhjennä tiedot,välimuisti ja pakota lopetus. Nyt pitäisi lataukset onnistua jatkossa playkaupassa!
- Nysti
Toimii - Thanks!
- Kiitollinen
Kiitos ihan helvetisti ♥ pelastit mut
- auttakaaaaaaaaaa
Ei toimi :'(
- APUAtarvitsevaaa
Eiks se poista kokonaa kaikki sovellukset ku itellä lukee että poistaa tilejä, yhteistiedot, viestit ja kaikki muut sovellukset
- eipoistaei
APUAtarvitsevaaa kirjoitti:
Eiks se poista kokonaa kaikki sovellukset ku itellä lukee että poistaa tilejä, yhteistiedot, viestit ja kaikki muut sovellukset
Ei ainakaan minulla.
- Hannaaaz
joo ei kyl toimi ku sitä ei VOI poistaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- jboy27
Mulla Huawei Mediapad M1 8.0 playkauppa virheilmoitus 491 tuli kans. Ongelma korjaantui tehdaspalautuksella!
- Ally.Arts_
En kyllä menis vaihtamaan tehdasversioon en ikinä, on sen verran tärkeetä tietoo.
- Eisetärkeääole
Ally.Arts_ kirjoitti:
En kyllä menis vaihtamaan tehdasversioon en ikinä, on sen verran tärkeetä tietoo.
Eihän se tärkeätä ole jos sitä ei ole varmuuskopioitu..
Se yleensä korjaa tällaiset ongelmat ainakin joksikin aikaa.
- jboy27
Korjaa ongelman täysin, ilmoitusta ei ole tullut sen jälkeen 4 kuukauteen.
- TrendPlus
Koitin päivittää Samsung Trend Plussaa. Antoi jatkuvasti tuota hälytystä. Käynnistin monta kertaa puhelimen uudelleen, tein *#9900# delete dumpstate. Poistin Whatsupin vielä puhelimeltakin. Ei auttanut, edelleen hälytti. Käynnistin vielä kerran uudelleen puhelimen, ja sitten alkoi latautumaan, ja viestitkin sain palautettua pilvestä varmuuskopioina. Jes, läpi meni, vaikka usko meinas jo loppua kesken..
- Kalevi miettii
Muistia pystyy vapauttamaan ainakin Galaxy S2 ja kuulemma myös S3 ja S4 malleilla näppäilemällä puhelinnumeroksi *#9900# ja valisemalla avautuvasta valikosta toimenpide, jolla poistetaan lokitiedostoja (esim. toimenpide Delete dumpstate). Ehkä tuo kikka toimii muillakin malleilla? Minä olen kokeillut S2:lla, ja siinä toimii hienosti.
- Kokeilepa iPhoneja
Vaihda merkkiä, niin ei vastaavia ongelmia enää ilmene. Kokeile iPhoneja vaikka nekin ovat kaukana täydellisestä, eikä Apple ole mikään hyväntekijä todellakaan.
- haistaapplepas
Vaihdoin appleen mutta nyt on ongelmana suunnaton paskan haju ja mätänevä omena taskuss
- Trendplussankäyttäjä
Mulla on sama ongelma. Aina kun yritän ladata jotain sovellusta niin se näyttää tota virhe 491 juttuu ja kokeilin jo kaikkia mahdollisia syitä eikä mitään tapahtunut . :/ Helppiä joku!
- kykguykugkug
Kokeilitko myös poistaa Google-tilisi puhelimesta ja lisätä se uudestaan?
- Kakdkzjg
Mene puhelimen numeronäppäimiin ja kirjoita*#9900# ja valitse deletetump
- tarviinapuu
Mulla on kamala tilanne en saa asennettua pixelgun3d:tä se kyllä näyttää kun se latautuu mutta sitten se sanoo virhekoodi20 sitä toistuu vaan sen pelin ladattaessa mikä mättää onko jollain vastaus tähän :'(
- Space
Onko/oliko sinulla semmoinen ettet voi möys mennä youtubeen?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1621562Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271522Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701338Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2251242- 1281125
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3271094Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda1741087Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271037Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3101027- 781026