Vaalimaa raja

sellainen ammatti ei

Mielestäni naiset eivät oikein sovellu asiakas palveluun rajavartia hommissa paras paikka heille olis umpimetsä yleensä käytös on Ylikorostunutta .Miksi tunkea perinteisiin Miesten töihin jos egon pönkittämiseen tarvitaan ylikorostunut käytös.

16

1068

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • takatalvi

Huono provo mutta vastataan silti. Oikein hyvin soveltuvat. Enemmän erilaisia soveltuvuusongelmia on eräässä toisessa virkakunnassa. Rajavartijoiksi on valikoitunut reipasta ja rehellistä porukkaa.

• murskaaja miska

Missä virkakunnassa?

• otto1

hahhaaaaaaa siitä rehellisyydestä.tupakkaa ja kaljaa menee kavereiden autoissa rajan yli kun tuttu töissä.voi vi... vai rehellistä porukkaa.seuraavaksi otan kuvan ja jos minulle aukoo niin katsotaan....

• luuuseeerriii
        otto1 kirjoitti:

hahhaaaaaaa siitä rehellisyydestä.tupakkaa ja kaljaa menee kavereiden autoissa rajan yli kun tuttu töissä.voi vi... vai rehellistä porukkaa.seuraavaksi otan kuvan ja jos minulle aukoo niin katsotaan....

sun kuva on pers levällään jo alastonsuomes

• fffeee
        otto1 kirjoitti:

Ota se kuva. Loppuu paskan jauhaminen.

• suunnitelma
        otto1 kirjoitti:

kun minä menen valtiolle töihin niin sitten teen lopun sisäpiireistä ja epärehellisyydestä, asetun heitä vastaan enkä lähde kulumallakaan pois

• aika rohkeaa otto
        otto1 kirjoitti:

Takavarikosta ottaminen olikin huono keino, ohi päästäminen ovelampaa? Silmät ja kamerat auki myös jos viinaa ostavien joukossa näkyy viranomaisia, harvoin ovat yli 20 tunnin matkalla.

• AliValtio
        suunnitelma kirjoitti:

kun minä menen valtiolle töihin niin sitten teen lopun sisäpiireistä ja epärehellisyydestä, asetun heitä vastaan enkä lähde kulumallakaan pois

''kun minä menen valtiolle töihin''

Miten niin menet? Et pääse! Et pääse ees pakkoruotsia läpi!

• rajanportti

Ja taad leuat loksuu. Höpöhöpö juttui joltain katkeralta trokarilta. Paljos tuli sakko sinulle, katkera poika?

• ilomantsi-karjala

Jos ei osaa edes yh dys-san oja, ja kirjoittaa niin menee uskottavuus s uk u puoli a-na-lyysis-tä missään mielessä myös

• Iloinen tankkaaja

Kyllähää naisii kattelee mut ottais ees nättejä tyttöjä töihin eikä navetan seinästä repäistyjä. Kaunis se on tympeäkin akka mutta jos ruma vielä niin siinä meni miun raja. Taitaa se vielä olla niin että raja-asemalla työskentelevät naikkoset ovat oikein antavaisia yksilöitä niin ne huhut ainakin kertovat. Eikä se mitään, jos tykkää niin antaa vaan.

• hyvää huomenta

Poliisi saa tutkia tuon. Jos olet salakuljetuksesta kiinnijäänyt tankkaaja niin kyllähän tuossa saattaa rikoksen tunnusmerkit täyttyä. Jos olet naispuoleisia työntekijöitä ivaava työtoveri niin jopa irtisanomisperusteet voivat täyttyä.

• Hyvää päivää

Taitaa hyviä huomenia jollottava olla raja-aseman ilman jäänyt vollottaja. Poliisi saa tutkia dna näytteet onko käynyt vieraissa vai onko ihan vaan itse hinkannut ittensä hekuman huipulle. Mikäli olet tehnyt sen työajalla, irtisanomisperuste saattaa täyttyä.

• Hyvää yötä

Mykistävää kirjoittelua

• Hyvää yötä
        Hyvää yötä kirjoitti:

Mykistävää kirjoittelua

Onkohan tullut rajamiesten tai tullin kanssa oltua tekemisissä kun on noin katkeraa? Tuliko sakkoa kun noin ketuttaa.

• reissulla

Tiedä siitä kuka soveltuu ja kuka ei. Joskus kaunis hymy olisi mukava eikä maksa mitään

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2661
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      148
      1208
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1105
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      988
    5. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      964
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      205
      921
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      13
      835
    8. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      296
      833
    9. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      825
    10. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      39