Mielestäni naiset eivät oikein sovellu asiakas palveluun rajavartia hommissa paras paikka heille olis umpimetsä yleensä käytös on Ylikorostunutta .Miksi tunkea perinteisiin Miesten töihin jos egon pönkittämiseen tarvitaan ylikorostunut käytös.
Vaalimaa raja
16
1068
Vastaukset
- takatalvi
Huono provo mutta vastataan silti. Oikein hyvin soveltuvat. Enemmän erilaisia soveltuvuusongelmia on eräässä toisessa virkakunnassa. Rajavartijoiksi on valikoitunut reipasta ja rehellistä porukkaa.
- murskaaja miska
Missä virkakunnassa?
- otto1
hahhaaaaaaa siitä rehellisyydestä.tupakkaa ja kaljaa menee kavereiden autoissa rajan yli kun tuttu töissä.voi vi... vai rehellistä porukkaa.seuraavaksi otan kuvan ja jos minulle aukoo niin katsotaan....
- luuuseeerriii
otto1 kirjoitti:
hahhaaaaaaa siitä rehellisyydestä.tupakkaa ja kaljaa menee kavereiden autoissa rajan yli kun tuttu töissä.voi vi... vai rehellistä porukkaa.seuraavaksi otan kuvan ja jos minulle aukoo niin katsotaan....
sun kuva on pers levällään jo alastonsuomes
- fffeee
otto1 kirjoitti:
Ota se kuva. Loppuu paskan jauhaminen.
- suunnitelma
otto1 kirjoitti:
kun minä menen valtiolle töihin niin sitten teen lopun sisäpiireistä ja epärehellisyydestä, asetun heitä vastaan enkä lähde kulumallakaan pois
- aika rohkeaa otto
otto1 kirjoitti:
Takavarikosta ottaminen olikin huono keino, ohi päästäminen ovelampaa? Silmät ja kamerat auki myös jos viinaa ostavien joukossa näkyy viranomaisia, harvoin ovat yli 20 tunnin matkalla.
- AliValtio
suunnitelma kirjoitti:
kun minä menen valtiolle töihin niin sitten teen lopun sisäpiireistä ja epärehellisyydestä, asetun heitä vastaan enkä lähde kulumallakaan pois
''kun minä menen valtiolle töihin''
Miten niin menet? Et pääse! Et pääse ees pakkoruotsia läpi!
- rajanportti
Ja taad leuat loksuu. Höpöhöpö juttui joltain katkeralta trokarilta. Paljos tuli sakko sinulle, katkera poika?
- ilomantsi-karjala
Jos ei osaa edes yh dys-san oja, ja kirjoittaa niin menee uskottavuus s uk u puoli a-na-lyysis-tä missään mielessä myös
- Iloinen tankkaaja
Kyllähää naisii kattelee mut ottais ees nättejä tyttöjä töihin eikä navetan seinästä repäistyjä. Kaunis se on tympeäkin akka mutta jos ruma vielä niin siinä meni miun raja. Taitaa se vielä olla niin että raja-asemalla työskentelevät naikkoset ovat oikein antavaisia yksilöitä niin ne huhut ainakin kertovat. Eikä se mitään, jos tykkää niin antaa vaan.
- hyvää huomenta
Poliisi saa tutkia tuon. Jos olet salakuljetuksesta kiinnijäänyt tankkaaja niin kyllähän tuossa saattaa rikoksen tunnusmerkit täyttyä. Jos olet naispuoleisia työntekijöitä ivaava työtoveri niin jopa irtisanomisperusteet voivat täyttyä.
- Hyvää päivää
Taitaa hyviä huomenia jollottava olla raja-aseman ilman jäänyt vollottaja. Poliisi saa tutkia dna näytteet onko käynyt vieraissa vai onko ihan vaan itse hinkannut ittensä hekuman huipulle. Mikäli olet tehnyt sen työajalla, irtisanomisperuste saattaa täyttyä.
- Hyvää yötä
Mykistävää kirjoittelua
- Hyvää yötä
Hyvää yötä kirjoitti:
Mykistävää kirjoittelua
Onkohan tullut rajamiesten tai tullin kanssa oltua tekemisissä kun on noin katkeraa? Tuliko sakkoa kun noin ketuttaa.
- reissulla
Tiedä siitä kuka soveltuu ja kuka ei. Joskus kaunis hymy olisi mukava eikä maksa mitään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12661Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1481208Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491105- 127988
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?205921Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13835Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 72825
- 39812