Vaalimaa raja

sellainen ammatti ei

Mielestäni naiset eivät oikein sovellu asiakas palveluun rajavartia hommissa paras paikka heille olis umpimetsä yleensä käytös on Ylikorostunutta .Miksi tunkea perinteisiin Miesten töihin jos egon pönkittämiseen tarvitaan ylikorostunut käytös.

16

1042

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • takatalvi

      Huono provo mutta vastataan silti. Oikein hyvin soveltuvat. Enemmän erilaisia soveltuvuusongelmia on eräässä toisessa virkakunnassa. Rajavartijoiksi on valikoitunut reipasta ja rehellistä porukkaa.

      • murskaaja miska

        Missä virkakunnassa?


      • otto1

        hahhaaaaaaa siitä rehellisyydestä.tupakkaa ja kaljaa menee kavereiden autoissa rajan yli kun tuttu töissä.voi vi... vai rehellistä porukkaa.seuraavaksi otan kuvan ja jos minulle aukoo niin katsotaan....


      • luuuseeerriii
        otto1 kirjoitti:

        hahhaaaaaaa siitä rehellisyydestä.tupakkaa ja kaljaa menee kavereiden autoissa rajan yli kun tuttu töissä.voi vi... vai rehellistä porukkaa.seuraavaksi otan kuvan ja jos minulle aukoo niin katsotaan....

        sun kuva on pers levällään jo alastonsuomes


      • fffeee
        otto1 kirjoitti:

        hahhaaaaaaa siitä rehellisyydestä.tupakkaa ja kaljaa menee kavereiden autoissa rajan yli kun tuttu töissä.voi vi... vai rehellistä porukkaa.seuraavaksi otan kuvan ja jos minulle aukoo niin katsotaan....

        Ota se kuva. Loppuu paskan jauhaminen.


      • suunnitelma
        otto1 kirjoitti:

        hahhaaaaaaa siitä rehellisyydestä.tupakkaa ja kaljaa menee kavereiden autoissa rajan yli kun tuttu töissä.voi vi... vai rehellistä porukkaa.seuraavaksi otan kuvan ja jos minulle aukoo niin katsotaan....

        kun minä menen valtiolle töihin niin sitten teen lopun sisäpiireistä ja epärehellisyydestä, asetun heitä vastaan enkä lähde kulumallakaan pois


      • aika rohkeaa otto
        otto1 kirjoitti:

        hahhaaaaaaa siitä rehellisyydestä.tupakkaa ja kaljaa menee kavereiden autoissa rajan yli kun tuttu töissä.voi vi... vai rehellistä porukkaa.seuraavaksi otan kuvan ja jos minulle aukoo niin katsotaan....

        Takavarikosta ottaminen olikin huono keino, ohi päästäminen ovelampaa? Silmät ja kamerat auki myös jos viinaa ostavien joukossa näkyy viranomaisia, harvoin ovat yli 20 tunnin matkalla.


      • AliValtio
        suunnitelma kirjoitti:

        kun minä menen valtiolle töihin niin sitten teen lopun sisäpiireistä ja epärehellisyydestä, asetun heitä vastaan enkä lähde kulumallakaan pois

        ''kun minä menen valtiolle töihin''

        Miten niin menet? Et pääse! Et pääse ees pakkoruotsia läpi!


    • rajanportti

      Ja taad leuat loksuu. Höpöhöpö juttui joltain katkeralta trokarilta. Paljos tuli sakko sinulle, katkera poika?

    • ilomantsi-karjala

      Jos ei osaa edes yh dys-san oja, ja kirjoittaa niin menee uskottavuus s uk u puoli a-na-lyysis-tä missään mielessä myös

    • Iloinen tankkaaja

      Kyllähää naisii kattelee mut ottais ees nättejä tyttöjä töihin eikä navetan seinästä repäistyjä. Kaunis se on tympeäkin akka mutta jos ruma vielä niin siinä meni miun raja. Taitaa se vielä olla niin että raja-asemalla työskentelevät naikkoset ovat oikein antavaisia yksilöitä niin ne huhut ainakin kertovat. Eikä se mitään, jos tykkää niin antaa vaan.

      • hyvää huomenta

        Poliisi saa tutkia tuon. Jos olet salakuljetuksesta kiinnijäänyt tankkaaja niin kyllähän tuossa saattaa rikoksen tunnusmerkit täyttyä. Jos olet naispuoleisia työntekijöitä ivaava työtoveri niin jopa irtisanomisperusteet voivat täyttyä.


    • Hyvää päivää

      Taitaa hyviä huomenia jollottava olla raja-aseman ilman jäänyt vollottaja. Poliisi saa tutkia dna näytteet onko käynyt vieraissa vai onko ihan vaan itse hinkannut ittensä hekuman huipulle. Mikäli olet tehnyt sen työajalla, irtisanomisperuste saattaa täyttyä.

      • Hyvää yötä

        Mykistävää kirjoittelua


      • Hyvää yötä
        Hyvää yötä kirjoitti:

        Mykistävää kirjoittelua

        Onkohan tullut rajamiesten tai tullin kanssa oltua tekemisissä kun on noin katkeraa? Tuliko sakkoa kun noin ketuttaa.


    • reissulla

      Tiedä siitä kuka soveltuu ja kuka ei. Joskus kaunis hymy olisi mukava eikä maksa mitään

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      125
      2118
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      267
      1963
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      62
      1496
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      115
      1336
    5. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1248
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      128
      1184
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      960
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      65
      927
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      45
      857
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      841
    Aihe