Mikä savuttaa?

kauhea savu

Kaunis kävelypäivä sunnuntaina.Ilma vaan on kurjasti sauhusta sakeana Raadelman ja Piikiön metsän kohdalla.Onko ihmisten pakko pilata kaunis ulkoiluilmaa polttelemalla rovioiota?

Onko se edes luvallista, täällä on paljon asutusta?
Järkevämpää olisi kuskata risut ja muut kaatopaikalle.
Migreenin tuollaisesta sauhusta vaan sai.

7

254

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihana ulkoiluilma

Onneksi lopettanut jo.Ihme vimma joillakin heti sytytellä jotain, kun on kaunis ilma.
      Ei ole tietääkseni luvallistakaan touhua.Kaupungilta voi asia varmaan tarkistaa, jos joutuu savustuksen kohteeksi.

• JNnsnznz

Jos mä pari sataa neliötä kattohuopaa poltan niin ei voi ketään haitata. Kävele jossain muualla.

• voi järjenköyhyys

Kannattipa tuollainen laiton "järkiteko"tulla tänne julkisesti tunnustamaan.
        Oliko viellä muutakin laittomuuksia....kerro kaikki vaan, se helpottaa XD

• Kiltti naapuri

En ole edellinen, mutta kun "järjenköyhyys" kysyi.. Poltan talven aikana kerääntyneet ryönät. Kukas niitä jätteenpolttolaitokselle veisi. Aloittaja on hyvä ja nielee. Kyllä savua maailmaan mahtuu.

Ja kun kert aloitin.. Kun naapurin rouva on työmatkalla ja isäntä ihan yksin, vietetään iltoja yhdessä. Rouva ei tiedä mitään, loistava järjestely. Jos joku ei ole moisesta koskaan haaveillut, niin ei voi kuin sääliä.

• toispuolt kaarinaa

Meilläpäin on ihmisillä tapana onneksi laittaa roskat ihan roskikseen, ja risut sun muut saa nykyään ilmaseksi kuskata kaatopaikalle.
        Suuremmat kepit meillä poltellaan saunan pesässä klapien seassa, ja nautitaan löylyistä.

En ihan tuolla alueella asu, mutta meilläpäin ei ole edes luvallista avopolttona mitään polttaa, ei käsittääkseni kyllä koko kaarinassa.Siitä on yhtä tuttua aikoinaan muistaakseni sakotettukkin. Jätteiden polttohan on tietysti myös joka paikassa kiellettyä.

Helpoimmalla pääsee kun vie risukuorman kaatopaikalle, ei tarvitse tulta vahtia, eikä savutkaan haittaa sitten naapureita.Jokuhan voi sairastaa astmaa tai juurikin saada migreenin hajusta, kuten aloittajallekkin oli käynyt.

Itse en alkaisi moiseen, pahimmassa tapauksessa saa korvata savuhaitat jollekkin, jos savu jonkun asuntoon leijailee, tai tuli viellä karkaa.Sitten tuleekin jo kallista.
        Enkä usko että kenenkään naapurit kovin korkealle arvostavat moista luvatonta touhua, ja kauniin päivän pilaamista sauhuttelulla.

• Jeremyn Ronny

Eikös olisi mukavampaa kun se naapurin isäntä on matkoilla ja vietetään sen rouvan kanssa niitä iltoja ..

• vastuutonta

Poltteluun pitää kyllä pyytää lupakin, tuskin sellaista heltiää jos on asutusta lähellä.
      Taas joku asioista tietämätön, joka ei muista ihmisistä piittaa.

Kannattaa ilmiantaa moinen touhu.Loppuu tykkänään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      132
      4784
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      23
      3232
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      113
      2644
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      46
      2211
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      259
      1753
    6. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      47
      1689
    7. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1577
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1516
    9. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1500
    10. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1221
    Aihe