joku pakkomielle on, sen kertoo jo aika! Harmi, olisitpa hieman toisenlainen luonteeltasi, ripaus rehellisyyttä ei tekisi pahaa. Tai no ei oikeestaan mikään pelasta. Ja olen sen tiennyt alusta asti muahaha ;).
Röyhhh
11
199
Vastaukset
- 6+6
Kerro lisää?
Missä hän on ollut epärehellinen?
Miksi olet ikäväpalstalla, jos noin ilkeitä tahdot kirjoitella?- Ikävä ihmistä
valitettavasti se ei ole hän. Muuta?
- niin minullakin
Ikävä ihmistä kirjoitti:
Harmi, pisti silmään tuo: "olisitpa toisenlainen luonne" yritätkö muuttaa toisen mieleiseksi?. Kai muistat rehellisyydestä sen verran, et pitää elää niinkuin opettaa toisille eikä lannistamalla ja henkisellä väkivallalla pääse tavoitteeseensa.
- 6+6
Ikävä ihmistä kirjoitti:
Onko hän mies vai nainen?
Millä kirjaimella hänen nimi tai sukunimi alkaa?
Ja millä perusteella hällä on pakkomielle?
- sulla ei näytä
puhä menevän ihan putkeen, joka palstalla pitää oksentaa ulos omaa pahaa oloo .
- Lopeta ajoissa
Eikö sinulla todellakaan ole muuta parempaa tekemistä kuin loukata ihmisiä? Mitä kuvittelet itsestäsi? Jos sinulla on kerran noin paha olo, niin terapiat ym. on sitä varten. Lopeta trollailu ajoissa.
- ei se osaa
enää lopettaa.pakkohoito olisi paikallaan.sääliksi käy pellee.
- Mun ei käy
ei se osaa kirjoitti:
enää lopettaa.pakkohoito olisi paikallaan.sääliksi käy pellee.
sääliksi Pelle Miljoona on tahkonnut varmaan ihan kivasti rahaa, ja se tekee myös hyvää musaa, vai Pelle Hermanni? Se oli muuten Speden veli, mut any hau, miksi te lähdette näihin mukaan? Ne on jollekin yhdelle ihmiselle, tuskin teille. Ettekä te voi tietää mitä niille on tapahtunut.. ;D
Oma elämänfilosofiani on ilkeille ilkeä, kilteille kiltti, sitä saa mitä tilaa. Enkä tuhlaa energiaani palstalla jonkun haukkumiseen, jos en pidä jostain ihmisestä, kierrän sen vaan kaukaa, paljon tehokkaampi tapa välittää viesti. - Lopeta ajoissa
Mun ei käy kirjoitti:
sääliksi Pelle Miljoona on tahkonnut varmaan ihan kivasti rahaa, ja se tekee myös hyvää musaa, vai Pelle Hermanni? Se oli muuten Speden veli, mut any hau, miksi te lähdette näihin mukaan? Ne on jollekin yhdelle ihmiselle, tuskin teille. Ettekä te voi tietää mitä niille on tapahtunut.. ;D
Oma elämänfilosofiani on ilkeille ilkeä, kilteille kiltti, sitä saa mitä tilaa. Enkä tuhlaa energiaani palstalla jonkun haukkumiseen, jos en pidä jostain ihmisestä, kierrän sen vaan kaukaa, paljon tehokkaampi tapa välittää viesti.En tiedä...olen niin kyllästynyt tuollaisiin ihmisiin. Olen aina yrittänyt sietää hankalia persoonia, mutta nykyisin en enää jaksa.
- ei mene
Haukut jotain henkilöä anonyyymillä palstala,eli siis itsellesi haukut jotakuta. Ei hyvin mene.
- voivoi että
mikäs kumma kun aina jotain purnattavaa, ei kai sitä noin tosikko saa olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511417- 639810
- 1445559
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792583