mikähän vois olla vikana päästöissä co kierroksilla reilusti sallittua isompi ja lambda arvo alle rajojen. ilmamassamittari tuntuu pelittävän, ainakin eron huomaa ku ottaa piuhan irti ja ajelee. lambdat vaihdettu edellisen omistajan mukaan reilu vuosi sitten.
volvo v40
päästöt
0
244
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1111093
- 103959
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96817- 87758
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17627- 49549
- 37546
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa153536- 25515